Watch out, NBA: The Spurs are still here | The Jump

Поделиться
HTML-код
  • Опубликовано: 11 янв 2019
  • In her daily monologue, Rachel Nichols of The Jump discusses how Gregg Popovich and the San Antonio Spurs are still major players in the NBA, despite the absence of Kawhi Leonard, Manu Ginobili, Tony Parker and Tim Duncan, thanks to the contributions of LaMarcus Aldridge (56 points in Spurs vs. Thunder), DeMar DeRozan and Derrick White. Nichols, Amin Elhassan and Scottie Pippen then discuss whether the Spurs will make the 2019 NBA playoffs, and how long they can compete.
    ✔ Subscribe to ESPN on RU-clip: es.pn/SUBSCRIBEtoRU-clip
    ✔ Subscribe to ESPN FC on RU-clip: bit.ly/SUBSCRIBEtoESPNFC
    ✔ Subscribe to NBA on ESPN on RU-clip: bit.ly/SUBSCRIBEtoNBAonESPN
    ✔ Watch ESPN on RU-clip TV: es.pn/RU-clipTV
    ESPN on Social Media:
    ► Follow on Twitter: twitter.com/espn
    ► Like on Facebook: facebook.com/espn
    ► Follow on Instagram: instagram.com/espn
    Visit ESPN on RU-clip to get up-to-the-minute sports news coverage, scores, highlights and commentary for NFL, NHL, MLB, NBA, College Football, NCAA Basketball, soccer and more.
    More on ESPN.com: www.espn.com
  • СпортСпорт

Комментарии • 549

  • Derrick Moody
    Derrick Moody День назад

    Love Scotties humble honesty very experienced man to litsen DeMar is A Deadly one haha

  • Noel Forde
    Noel Forde 2 дня назад

    DAAAAAMMMMMNNNNNN that Culinary school knew Derrick White was gonna be cookin LMFAO

  • Marc Rover
    Marc Rover 2 дня назад

    The Spurs are a strange team. In truth, they had one of the best dynasties in the history of the NBA. But, they are like SO forgettable. Talk about a team without a SHRED of charisma, omg...Tim Duncan, David Robinson, and Poppivich, talk about three buzz-kills, omg. If I went to dinner with those three guys, you'd find me hanging from a chandelier prior to dessert.

  • Horicert
    Horicert 3 дня назад +1

    Demarcus Rozen is my favorite NBA player.

  • 2 PAC
    2 PAC 3 дня назад

    rach😍😍😍😍😍😍❤️🌹💍

  • gabi v
    gabi v 3 дня назад

    Scott Pipen's boom of a voice is so unexpected! I know what is coming, still surprises me, I really like it and admire it.
    The Spurs are not going anywhere but to the higher echelon for as long as they will their great coach. I still can't come to understand why Toronto traded Demar, you guys should love what he brings to your team, I hate that he wasn't given another year. The Raptors would have been in the exact same position as they are now, but with a lot more knowledge of playoffs, and the emergence of Pascal Siakam! Lowry, Derozan, Pascal, that would have been fun to watch.

  • chrisg16210
    chrisg16210 3 дня назад

    1st round exit at best lmfao... Defrozen is a known playoff choker & Aldridge is a 2nd option at best

  • Goank MAHDI
    Goank MAHDI 3 дня назад

    Demarcus Rozon lol

  • Awesome Wells
    Awesome Wells 3 дня назад

    30 seconds in... is that a bong?

  • Cyril G
    Cyril G 3 дня назад

    Pop is Spurs,Spurs is Playoff and Championship caliber. Always remember that.

  • Brian Alonso
    Brian Alonso 3 дня назад

    Porzingis is coming to SA, watch out.

  • Mike Raucci
    Mike Raucci 3 дня назад

    If the world was wiped out with no more existence pop would still create a pretty nice roster and get them to contend for the wcf

  • Jai Patel
    Jai Patel 4 дня назад

    this is the same bith that said "spurs r not going to playoffs". like she has to be the worst analyst smhhh. trash

  • M R
    M R 4 дня назад

    Nobody can stop Coach Pop. Damn.

  • MicMan
    MicMan 4 дня назад

    The Spurs have always been great. Its funny how so many people want to write them off every year lol. Aldridge is a monster

  • john_blaze39
    john_blaze39 4 дня назад

    Damn, I gotta start using pippen's voice to test subwoofers

  • Iranimoo
    Iranimoo 4 дня назад +1

    The only thing you guys said is we got to talk about the Raptors more, but you all don't, WHY?.

  • Soji SideQuest
    Soji SideQuest 4 дня назад

    Pop is a winner

  • AksAbh Something
    AksAbh Something 4 дня назад

    5:45 Atleast he said DeRozan correct the second time.. though he fumbled a bit..😅

  • David So
    David So 4 дня назад

    ESPN figures if they say it enough, it'll eventually come true

  • alex marques
    alex marques 4 дня назад

    They’re no threat. Derozan is trash. Lamarcus won’t carry you in the playoffs. So you’re left with hoping the supporting cast can execute.

  • Ig
    Ig 4 дня назад

    Spurs should try and get Jahlil Okafor, with their old fashion inside game he will be a great addition. The new Orleans coach is an idiot. His guards are jacking 3 pointers from everywhere shooting less than 35%. Why not go inside and get 2points.

  • rosgill6
    rosgill6 4 дня назад

    Rachel, you know that pigeons exist outside of zoos, right? They're everywhere

  • Rafael Garcia
    Rafael Garcia 4 дня назад

    Why aren't they mentioning how valuable Dejounte Murray is?

  • Shaquille Catchings
    Shaquille Catchings 4 дня назад

    Yeah major media outlets had us bedridden, I won't forget that. They always hated on the spurs, but they really tried this past offseason to bury us alive. Need I remind you that we will only get better with Lonnie Walker and Dejounte Murray next year. #sorryhaters

  • Abhishek Patil
    Abhishek Patil 4 дня назад

    The GOAT Pop....

  • cary speaks
    cary speaks 4 дня назад

    This chick is corny. She gotta go horribly terrible voice annoying laugh goofy. Every time they put nikkas with these chicks. They get fired inappropriate behavior let her cover WNBA. Guaranteed something happens 2 is more than 0 haha haha f.o.h

  • Ron Lastimosa
    Ron Lastimosa 4 дня назад

    Dunked on Ewing really hard 😂

  • Daryl Harris
    Daryl Harris 4 дня назад

    DeMarcus Rozan...Come on Scottie! haha

  • michael cruz
    michael cruz 4 дня назад

    Scottie at it again, butchering names😂
    Kawhad Leonard and Demarcus Rozan. Lol

  • #Rossy's Corals
    #Rossy's Corals 4 дня назад

    omg why the hell does Rachel Nichols have a job..!?!??!?!?!? those monologues are cringe

  • Mark Law
    Mark Law 4 дня назад

    DeRozan choked twice which led to 2 OTs

  • Jakob Tenwalde
    Jakob Tenwalde 5 дней назад

    “Dunked on Patrick Ewing really hard”

  • Cameron Weaver
    Cameron Weaver 5 дней назад +1

    I mean it took a historical 3 point effort and 56 points from Aldridge to barely get this win against an okc squad that played pretty bad and battled injuries

  • BELIEVE
    BELIEVE 5 дней назад

    Naw fuck that manu needs to come out of retirement to play! I miss that shifty left handed euro steppin Argentinean, cmon manu

  • Ainge The Mechanic
    Ainge The Mechanic 5 дней назад

    Is scotti pippen drunk ? WHOS DEMARCUS ROSAN ?

  • Michael Torres
    Michael Torres 5 дней назад

    Ah yes, the great sharp basketball minds at the jump who had the spurs missing the playoffs and the jazz and pelicans fighting the warriors for the first seed in the west knew all along that the spurs were going to make the playoffs. This right here is why everyone despises rachel and amin, in case anyone was wondering.

  • TitanKiller
    TitanKiller 5 дней назад

    Derek White from a D2 college to late first round pick to no-duh he will hit once the Spurs drafted him

  • Cameron Armstrong Music
    Cameron Armstrong Music 5 дней назад

    Scottie can never say DeMar's name right 😂

  • ktvindicare
    ktvindicare 5 дней назад

    Lakers fan here. Hate the Spurs as much as anyone in the West but goddamn if I don't respect the fuck out of that club. Greg Popovich is the NBA equivalent of an evil genius.

  • the New Ulysses Smith III
    the New Ulysses Smith III 5 дней назад

    As long as pop is coach we will stay here

  • Jason McMillan
    Jason McMillan 5 дней назад

    Jeez ESPN you are a joke. You take every opportunity to write off the Spurs early on, & now you want to talk about what a great job they are doing. Reminds me how my least favourite people in the world today are journalists. Wasn't the NBA supposed to be broken? Weren't the Warriors going to win 82 games because they are so unfairly talented? You guys jumped on every whining millennial fans bandwagon, & now you look just as stupid, LMFAO. 😂

  • Cole Leonard
    Cole Leonard 5 дней назад

    3:33 "demarcus rosen"

  • Arne Cruz
    Arne Cruz 5 дней назад

    The Spurs are old. The Spurs are boring. Spurs wont make the playoff. Says the basketball experts.

  • Im Stance
    Im Stance 5 дней назад

    Who lost today tho ?

  • sdwhitesox
    sdwhitesox 5 дней назад

    Watch out Kristine Leahy, Rachel Nichols is still here

  • Max Vaughn
    Max Vaughn 5 дней назад

    We never gonna go away,even when the rest of the NBA thinks we are . GO SPURS Go

  • Steve Bannon
    Steve Bannon 5 дней назад

    Refs ruined an amazing game.

  • mike portnoy
    mike portnoy 5 дней назад

    How many times have I told myself that the spurs are done this year. But again and again coach pop and the spurs prove me wrong.

  • mksrookies
    mksrookies 5 дней назад

    They got a lot of winning to get down to get back to a team that has a chance for a championship. There ceiling is 2nd rd. Hopefully they can break thru it.

  • Alexander Ayala
    Alexander Ayala 5 дней назад

    "DeMarcus Rozan"

  • dee is your highness
    dee is your highness 5 дней назад

    Spurs 4 life

  • Shinieh
    Shinieh 6 дней назад

    Demarcus Rosen, My favourite player in the league...

  • John Petersen
    John Petersen 6 дней назад

    Rachel is exceedingly knowledgeable, but her delivery is so cringeworthy.

  • Sauce Samurai
    Sauce Samurai 6 дней назад

    Spurs should pick up melo

  • Cameron X
    Cameron X 6 дней назад

    Spurs two best players known for shrinking in the playoffs

  • vikingguy
    vikingguy 6 дней назад

    I love how articulate Rachel is. Such a good segment.

  • Luis Flores
    Luis Flores 6 дней назад

    Fucken Rachel bangin

  • jonjon
    jonjon 6 дней назад

    Spurs been here for decades where she been at girl FOH, Charles Barley said it Spurs will be a top team in the West and will make noise come playoff I’m starting to see it...

  • Hiram Reyna
    Hiram Reyna 6 дней назад

    The spurs just don’t know when to quit! And they’re still missing key players....
    💪🏼💪🏼💪🏼

  • mybirdcansing
    mybirdcansing 6 дней назад

    KD is the best mid-range player.

  • Gemini
    Gemini 6 дней назад

    ESPN needs to be stopped

  • brucesterz
    brucesterz 6 дней назад

    If we all just commit to stop watching this garbage it might go away. I personally didnt even watch the video. paused as soon as it started and just commented

  • Yoo Em
    Yoo Em 6 дней назад

    Spurs will forever be in playoffs no matter what situations come towards us

  • Max Kamper
    Max Kamper 6 дней назад

    Go work on model show pff

  • Gurpreet Pottiwal
    Gurpreet Pottiwal 6 дней назад

    Demarcus rozen

  • Max Kamper
    Max Kamper 6 дней назад

    Fuck this bitch

  • Benjamin Gains
    Benjamin Gains 6 дней назад

    Damn straight we in it. I don’t understand why y’all stay disrespecting

  • Seshadhri Subramanian
    Seshadhri Subramanian 6 дней назад

    They'll make the playoffs. Won't go beyond the second round max. Last night they had a hot start. Won't happen every game in a seven game series.

  • TONY ALIENOGLOU
    TONY ALIENOGLOU 6 дней назад

    THE SPURS NEVER LEFT THE BUILDING

  • Matus
    Matus 6 дней назад

    I can't help myself but I can't stand that Amin guy every time he's talking trough his gigantic horse teeth

  • Isac McCary
    Isac McCary 6 дней назад +1

    I literally skip EVERYTHING Rachel has to say cause damn she makes these videos too long with her talking WE DONT WANNA HEAR YOU SPEAK

  • Carsyn Truong
    Carsyn Truong 6 дней назад

    3:30 “Demarcus Rozen” - Scottie Pippen

  • Wowtepentepz Wow
    Wowtepentepz Wow 6 дней назад

    Demarcus derozen...lol

  • SomeDudeOnYoutube
    SomeDudeOnYoutube 6 дней назад

    And y’all said we wouldn’t make the playoffs. Smh

  • Noah M
    Noah M 6 дней назад

    Rosen? Just gonna ignore scotty saying demarcus rozen

  • cortez thompson
    cortez thompson 6 дней назад

    I always thought we'd make it with no problem

  • cortez thompson
    cortez thompson 6 дней назад

    Now they wanna talk about us 🤣

  • douchebagosaurus
    douchebagosaurus 6 дней назад

    Mf Scottie pippen still doesn’t know demar derozans name.... smh “Demarcus Rosen”

  • star fire
    star fire 6 дней назад +1

    Why doesn't she cover the wnba?

  • N's Creations and Gunpla Review
    N's Creations and Gunpla Review 6 дней назад

    >Dunked on Patrick Ewing really hard
    Y E S

  • Ghost Deini
    Ghost Deini 6 дней назад

    Meeeelllloooooooooooooo is the mid range god

  • xbefri23
    xbefri23 6 дней назад

    Derozan has been horrible from midrange this year. Both Kawhi and Durant are far above him as shooters.

  • Chris Parker
    Chris Parker 6 дней назад

    Lol spurs are trash they not winning no chip

  • Terence Jackson
    Terence Jackson 6 дней назад

    "dunked on Patrick Ewing really hard"

  • Booker T
    Booker T 6 дней назад

    They've been writing off the Spurs since the Suns swept them in 2010, they are never going to bottom out. Best run organization in the NBA with the best coach in history.

  • Brendo Dynomite
    Brendo Dynomite 6 дней назад

    Demarcus Rosen? C'mon Scottie lol

  • I'm a chicken
    I'm a chicken 6 дней назад

    damn those jokes are... bad

  • Lysi789
    Lysi789 6 дней назад

    Whats the big deal about a pigeon on the court? The warriors has a snake every game!

  • Jacob Horlacher
    Jacob Horlacher 6 дней назад

    I want the Spurs to set the consecutive play off appearance record so high it will never be broken by any sport franchise!!!

  • Jules Debelle
    Jules Debelle 6 дней назад

    scottie called him demarcus rozan lmao

  • Im thaLegend
    Im thaLegend 6 дней назад

    Fuck that hoe bitch Nicoles

  • Ian Esquivel
    Ian Esquivel 6 дней назад

    Dunked on Patrick ewing really hard 😂😂

  • Matthew Stockhausen
    Matthew Stockhausen 6 дней назад

    the spurs are potentially a sleeper team if they make playoffs. Will they sweep a series probably not but I'm sure they can make a splash in the playoff.

  • Zi Solo
    Zi Solo 6 дней назад

    Demarcus rozans

  • Catherine Williams
    Catherine Williams 6 дней назад

    Derek White is our next homegrown Tony Parker/Manu Gnobili. When the NBA zigs! We Zag!!!

  • 1cent
    1cent 6 дней назад

    Rachel probably can suck a mean big black cock

  • veerchasm1
    veerchasm1 6 дней назад +2

    Darn straight. Derrick White be cooking 👨🏼‍🍳😄 Lamarcus is true Spur, non-Kawitter. Rudy is a midrange killer too

  • J. Noyo
    J. Noyo 6 дней назад +3

    ESPN are a bunch of flakes

  • Michaelveli9
    Michaelveli9 6 дней назад

    Pop is the GOAT