Brian Windhorst on NBA investigating whether Lakers tampered with Ben Simmons | February 11, 2019

Поделиться
HTML-код
  • Опубликовано: 11 фев 2019
  • Brian Windhorst on NBA investigating whether Lakers tampered with Ben Simmons | February 11, 2019
  • Компьютерные игрыКомпьютерные игры

Комментарии • 418

  • Frank Lucas
    Frank Lucas 4 дня назад

    Why does everybody hate the Lakers? Every team in the NBA and the NBA itself hate them

  • Tony Cento
    Tony Cento 7 дней назад

    And this is what i absolutely hate about the NBA , dont EVER HELP another opposing player , ! Help ONLY your own players ,and never players on another team , even if that player approach you in the off season for advise, you dont help , because your dedication is to your organization !!,and your players , period!! Magic Johnson should have learned a lesson from the Paul George situation , don't speak publically about another teams player this is not CHRISTAN BIBLE SCHOOL !!

  • Huy Nguyen
    Huy Nguyen 7 дней назад

    😂 magic try to get 2 all stars and they investigate him?! While 300 mi North, we have 5 all stars

  • Snicky G
    Snicky G 7 дней назад +1

    OMG, I just read that the NBA have determined that worthless Johnson and ignorant fool James have
    not tampered! Are the fans suppose to be shocked by this news? Why do you put this bullshit out there to show you are aware of what is going on? Silver has NEVER earned his salary and should donate his salary to charity. Better yet, can his ass and bring someone in that is capable of doing the job. The NBA has become a laughing stock!

  • Koh Smoger
    Koh Smoger 7 дней назад

    The clippers are basically stalking Kawhi Leonard and they don’t get called out for this shit

  • Da Uploadeer
    Da Uploadeer 7 дней назад

    LEBRON NOT GONNA GET ASSISTS MORON DON'T KNOW HOW TO DO A JUMPSHOT LMAO

  • specter290
    specter290 7 дней назад +1

    tampering w/ ben simmons aka bye bye Lonzo

  • Papergator914
    Papergator914 7 дней назад

    He done the same thing with LeBron. Taking him out to dinner while he was with Cleveland, but the NBA didn't say anything then!!

  • GHOZT G37
    GHOZT G37 7 дней назад +1

    False. Move on

  • TheTlewis3074
    TheTlewis3074 7 дней назад

    I would like to see the nba investigate ESPN and the media for Tampering with the warriors and KD. They are constantly trying to break up the team and find superstars who will leave their present team and go play with Lebron. Why is that not tampering?

  • evan browne
    evan browne 7 дней назад

    Dude made a legit career from following Lebron in High School, wow he is on TV all the time now.

  • Cadillac Josh
    Cadillac Josh 7 дней назад +1

    Everybody crying about tampering is Tamponing 💯😂

  • Keaton Podhajsky
    Keaton Podhajsky 7 дней назад

    We’re using the T word a little to much in 2019

  • RobS ZZZ
    RobS ZZZ 7 дней назад

    Messy

  • Jason Babilonia
    Jason Babilonia 7 дней назад

    Elton brand is on the money💰

  • krisikal
    krisikal 7 дней назад

    I hate how players want to go to LA to play with the laker organization, it’s ruining the league. The lakers are the most successful team in recent history and it is going to stay that way unless players stay with their draft team

  • MrPeripatitis
    MrPeripatitis 7 дней назад

    You need 3 or 4 stars to win a title with gsw, the sixers, the Celtics, okc, etc. KD would be committing suicide to risk all of that to go to new York. When they had Porzingis it might have made some sense but now, definetely not.

  • MrPeripatitis
    MrPeripatitis 7 дней назад

    Magic is very fast becoming Phil if he doesn't be more careful..

  • flafla fluehie
    flafla fluehie 7 дней назад

    Elton brand already said on Philly radio no he ain't visitin with magic so just lay this story to bed

  • Jorge Perez
    Jorge Perez 8 дней назад

    Wow. No wonder magic got LeBron on the Lakers. They both like tampering. Who will be fined first. Everyone place your bets.

  • Roger Roger
    Roger Roger 8 дней назад

    This was part of the LeBron experience the lakers knew this. They are now scrambling. Magic thought this job was going to be easy because he’s in los angles. Pelinka and magic are just atrocious these guys don’t have a clue of what they are doing. You have essentially Kobes ex agent and an ex player managing your team. These guys can’t evaluate talent sure one can suit up and play and the other can screw a team by getting their player more money but seriously what do they know for managing a franchise. Cmon guys. Jennie buss needs to start dating Phil again since they broke up they have been terrible the lakers that is....LOL....Or better yet bring back Phil Jackson. I say replace Walton and send him to the Birmingham ant eaters to learn how to coach and bring Phil in.

  • -United-
    -United- 8 дней назад

    The League is desperat to stop lakers. hahahahhah fucking joke

  • Jon Davis
    Jon Davis 8 дней назад

    I already know that there’s almost no chance the warriors lose so I don’t give a shit. It takes so much stress off me

  • Jon Davis
    Jon Davis 8 дней назад

    I just laugh at all this becuz I really don’t give a shit lol

  • ScarzChosenspokesmen
    ScarzChosenspokesmen 8 дней назад

    What could Magic honestly tell Simmons that would drastically improve his game overnight? Lol so obvious. Simmons don't fit our roster anyway, we need shooters

  • Tony Black
    Tony Black 8 дней назад

    Magic you’re an executive now. Smh you’re not just “Uncle Magic “ anymore. You can’t just be kicking it with young boys all Willy nilly

  • Hayden Buchanan
    Hayden Buchanan 8 дней назад

    Windsorst stfu you salty Lebron will never acknowledge you

  • M G
    M G 8 дней назад

    This is nothing ESPN blowing shit out of proportion as usual

  • Topp F
    Topp F 8 дней назад

    Magic talks to much...

  • jiujitsujedi
    jiujitsujedi 8 дней назад

    So Windhorst doesn't think that pic the Nicks put up of Durant is not tampering?? LMMFAO!! Everyone hates on L.A. and it's not just the Lakers. I mean literally L.A.

  • raul menedez
    raul menedez 8 дней назад

    Ben Simmons trash he can’t even make a 3

  • Paul
    Paul 8 дней назад

    Even if Magic was not GM the most logical person for Ben to approach would be Magic. Magic didn’t shoot 3s too but facilitated in a way that was deadly. Virtually the same playstyle.

  • Mario G
    Mario G 8 дней назад

    Y’all caught Kendall Jenner candy eyeing kuzma @ 10:50

  • Nathan Reuben
    Nathan Reuben 8 дней назад +3

    @10:46 Kendall Jenner willing to risk it all for Kyle Kuzma

    • deepak prabhakar
      deepak prabhakar 8 дней назад +1

      thought as much when i saw it..lol the last thing lebron needs is another kardashian curse.. it'll be fun though if it happened for real..

  • Brandon Wallace
    Brandon Wallace 8 дней назад

    This is crazy man Magic said he’s willing to work with Ben that’s it. Bucks owner wants AD and all the free agents but ESPN isn’t talking about that.

  • Steve M
    Steve M 8 дней назад

    I feel like Woj and Windhorst are out to get the Lakers lol, all of their press is very negative.

  • Salvador Avalos
    Salvador Avalos 8 дней назад

    When you realize magic is the face not a mastermind.

  • B skrillz
    B skrillz 8 дней назад

    Magic Johnson can't leave well enough alone lol

  • Esca Bron
    Esca Bron 8 дней назад +1

    Ben Simmons wants to be a Laker simply because his girlfriend lives and hangs out here.. He's pussy whipped.. 😛

  • UtotheJ
    UtotheJ 8 дней назад

    Rich Paul trying to set his money up before Lebron retires... a useless posse will have ZERO clients once Lebron retires

  • Brian Estrada
    Brian Estrada 8 дней назад +1

    This is all because smaller market team owners despise la and magic. And the commissioners job is to appease to these owners.

  • Big Sam
    Big Sam 8 дней назад

    Damn the nba owners are like feminists nowadays

  • GogMa Dog
    GogMa Dog 8 дней назад

    magic has a big mouth idk why he said that to the media

  • David Morrison
    David Morrison 8 дней назад

    Brand apologized to magic because he got the story wrong. NBA needs to stop the witch hunts.

  • Kwise
    Kwise 8 дней назад

    People think Magic’s dumb lol. He has a plan we just don’t know what it is

  • Domo Jones
    Domo Jones 8 дней назад

    Damn the league is sick of LeBron and the Lakers

  • punizzzle
    punizzzle 8 дней назад

    We don’t want Ben Simmons we need shooters on the damn Lakers LOL...

  • Kobe GOAT Bryant
    Kobe GOAT Bryant 8 дней назад

    Lol all the fat overweight GMs who never played in the NBA mad because they don’t have that edge that Magic has.

  • Michael Gahon
    Michael Gahon 8 дней назад

    Magic tampering

  • slippery pete
    slippery pete 8 дней назад

    Tampering with that HIV. Lol

  • BenRiley83
    BenRiley83 8 дней назад

    Refs always favor the fucking warriors

  • Tyrone Battiste
    Tyrone Battiste 8 дней назад

    He got his own PG lonzo why he don't work with him he needs the work ugly shot I ever seen just another plan to get him alone and try to get him to tell his agent to get him traded cut the B'S

  • Fb C
    Fb C 8 дней назад

    Careless! Tactless and everything. What are you doing Magic! Ughhh!

  • Jay Maledic
    Jay Maledic 8 дней назад

    Lol, media found another Lakers issue they can blowup because they can't milk the AD issue anymore.

  • Tony Muñoz
    Tony Muñoz 8 дней назад +1

    Lakers are dirty period

  • Moshé X
    Moshé X 8 дней назад

    Ben Simmons on the way 🗣🎼🎼

  • Brian Bell
    Brian Bell 8 дней назад

    Magic Johnson gotta learn how to keep his mouth closed sometimes....

  • kyle cole
    kyle cole 8 дней назад

    As a Sixers fan, I'll drive Ben to the airport. He can't shoot anything other than a dunk and he's dumbass turnovers is killing me.

  • Dannysmokes
    Dannysmokes 8 дней назад

    They jus worried lebron gona get another star so everything is tampering

  • Jermaine Moore
    Jermaine Moore 8 дней назад

    Lol I love magic😂😂😂😂 they scared. The young man wants to work with Magic. Get out of your feelings.

  • KOD
    KOD 8 дней назад

    clearly that a double dribble Durant can also walk 3 feet out of bounds too..

  • Aaron Hernandez
    Aaron Hernandez 8 дней назад

    Lakers are so desperate to land on a NBA player 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  • CP3 Fan
    CP3 Fan 8 дней назад

    Damn, stay in the news for all the wrong reasons.

  • jeremiah7382
    jeremiah7382 8 дней назад

    Wow

  • jose cabrera
    jose cabrera 8 дней назад

    Soon magic won’t even be allowed to look at players on other teams. Lol.

  • warlock500
    warlock500 8 дней назад +1

    The league is on witch hunt against the Lakers.

  • Mr13Channel
    Mr13Channel 8 дней назад

    Damn magic and bron... Stop trying to steal other team players... LMAO

  • Davivd2
    Davivd2 8 дней назад

    And Gregg Popovich calls the Hornets and tells them not to trade AD to the Lakers and that's OK. This fucking league is so fixed it's making Vince McMahon jealous.

  • LonghornsLegend
    LonghornsLegend 8 дней назад

    League is acting real petty over Magic lately smh media needed a new story I see

  • Allen Woodall
    Allen Woodall 8 дней назад +3

    The League hates the Lakers they blocked the Chris Paul trade and New Orleans got nothing back. When players become free agents you can't tell them where to go the Lakers will be great again.

    • Dab Marino
      Dab Marino 7 дней назад

      Allen Woodall yea they wouldn’t that Kobe & Paul duo happen

  • Michael Land
    Michael Land 8 дней назад

    Why can’t Magic just keep his fucking mouth shut?

  • valdog1
    valdog1 8 дней назад

    How dumb is the league? You can’t stop certain things

  • robert leamon
    robert leamon 8 дней назад

    I’m trying to figure out how it’s not tampering when the Clippers can camp out and try to get with Kawhi at games

  • Groove Champion
    Groove Champion 8 дней назад +2

    Lakers have been fined numerous times recently. Shady ass team

  • jrmop 09
    jrmop 09 8 дней назад

    The media has been tampering this deal, not the Lakers fault

  • robertmilz
    robertmilz 8 дней назад

    Yes, its tampering. If you dont agree you are naive or in denial. Now, are Lakers the only ones? No! Draymond tampered with KD a couple years ago to the point he clearly wasnt trying to win during OKC-GS series. Jerry West probably tampered with Shaq from Orlando. This is league has been full of tampering. Lebron of course tampers. So does Magic. Should they? Yes, in an already fake sport, why not? It's just entertainment, so who cares.

  • amon tri
    amon tri 8 дней назад

    At the 0:24 mark mute the audio and look at magic's body language it looks like an interrogation not an interview his eyes are shifting fast, and he keeps swallowing his breath like a cornered criminal he looks scared, that's what guilt will do to you forget what he is saying his body language says it all

  • Ben Dizon
    Ben Dizon 8 дней назад

    League is out to get the lakers and ignore other clear violations

  • Jovan J
    Jovan J 8 дней назад

    Magic just snitched on himself??? Beginning of the video 😂😂😂

  • David Kang
    David Kang 8 дней назад

    laker's locker room janitor: damn it, damian lillard left trash in the locker room.
    Media: BREAKING NEWS LAKERS TAMPER WITH DAME!!! LEAGUE INVESTIGATING THE CASE

  • M AA
    M AA 8 дней назад

    Brian Windhorst sucks. I can't stand that guy. He is the ultimate messy guy.

  • KING XVCH
    KING XVCH 8 дней назад +2

    This guy just can’t keep his mouth shut!!!!!!! He needs to be Fired and Lebron needs to be Traded

  • lynne
    lynne 8 дней назад

    They be trying to snatch any nba team's superstar..lol

  • FunkpÖp CasadÖr
    FunkpÖp CasadÖr 8 дней назад

    Magic just need to keep his mouth shut

  • Stay Focused
    Stay Focused 8 дней назад +1

    Majic shitted on Lonzo🤨🤨

  • Dharma Ram
    Dharma Ram 8 дней назад

    What about when a player seeks a buyout with a team and know where they would like to go once they are on the open market? How would a player and agent plan this without some other team reaching out.

  • Lee Cambell
    Lee Cambell 8 дней назад

    Lol Windhorst has been getting on my nerves lately. Like he's trying to make a bigger name for himself. Magic went on a Late Night show and jokingly said yeah we want player A and got fined. Now he can't even talk to other players without being accused of tampering? News flash players and teams talk all the time. No way you can stop tampering unless It's petty stuff like saying on the Tonight Show you like a player or admitting on live TV a player wants to talk to you. This is ridiculous are the wire taping phones and following players around or do they have video surveillance in nba players homes? If he wants to tamper he can send word through LeBron James and they will never know.

  • Bronson 475
    Bronson 475 8 дней назад +1

    Everybody is hating on the Lakers while the rest of the league is tampering all the time! Them banners drive people crazy

  • David Williams
    David Williams 8 дней назад

    Magic, I love you men but please keep your mouth shut

  • Joshua Reynolds
    Joshua Reynolds 8 дней назад

    LAKERS JUST NEED YO LEAVE PLAYERS ALONE & LET PLAYERS COME TO YOU N FREE AGENCY AN TALK TO YOU

  • Bigg Dave
    Bigg Dave 8 дней назад

    So what the Knicks did isn't tampering ijs

  • mikeguerrero1111
    mikeguerrero1111 8 дней назад

    Lamar might be right bout magic being just a face cause this was a stupid thing to say

  • John Dough
    John Dough 8 дней назад

    Most people are illiterate. Ben clearly asked if Magic could mentor him via email through the 76ers and the Lakers told them that’s fine as long as they had it in writing and the league cleared it. Magic said the same thing via interview and just like Elton Brand said. “It’s nothing” so move on. Peace.

  • Dr. Jules
    Dr. Jules 8 дней назад +1

    It's a recurring thing and the league needs to fine with draft picks.magic doesn't say a word nobody knows.its enough

  • Damien Powell
    Damien Powell 8 дней назад

    Garbage click bait

  • Victor Martinez
    Victor Martinez 8 дней назад +1

    Not that long ago Greg Popovich was telling the pelicans not to trade AD that's tampering. Magic Jonhson was asked a question in the Jimmy Kimmel show and he answered it and was fined. The union should investigate the NBA for blocking players from going to the Lakers.

  • Brandon Greere
    Brandon Greere 8 дней назад

    White owners scared of losing power and they think they own niggas

  • ball 25/8
    ball 25/8 8 дней назад

    Magic be like what's 100 thousand to a muthafucka like me can you please remind me ?

  • Brendan Ormsby
    Brendan Ormsby 8 дней назад +1

    And Kobe mentoring Jason taytum this off season didn’t need signing off of wtf

    • Marquis Staten
      Marquis Staten 8 дней назад

      Brendan Ormsby Kobe retired like 3 years ago and he’s not part of any organization. Yes he’s a Laker at heart but he don’t work for the Lakers. Leave sports to people who know what they’re talking about