Surprise Patio Makeover Reveal!

Share
Embed
  • Published on Oct 9, 2019
  • I hope you enjoy today's video :)
    Subscribe to Shane ru-clip.com/user/shanevi...
    Subscribe to Morgan ru-clip.com/channel/UCSfLUmBHOLoL0uHcxhRCwFw
    Follow Andrew andrewsiwicki
    I finally have merch!! www.amazon.com/rylandadams
    WATCH MY LAST VIDEO: "Cooking My Boyfriends Favorite Meal!" ru-clip.com/video/HMJXsQL1xdQ/video.html
    ADD ME ON:
    INSTAGRAM: rylandadams...
    TWITTER: ryland_adams?lang=en
    SNAPCHAT: @rylandadams
  • EntertainmentEntertainment

Comments • 11 279

  • Eattherude
    Eattherude 23 hours ago

    Leaf blowers make me think of THAT episode of Spongebob

  • Le xy
    Le xy Day ago

    cash.app/$alexismonia

  • Emma Wheeler
    Emma Wheeler Day ago +1

    Shane was wearing a visor and still covered his eyes from the sun😂😂😂 This is my I love Shane❤️

  • evelyn alvarez
    evelyn alvarez Day ago

    i miss your video a lot ......

  • Makenna Kaleido
    Makenna Kaleido Day ago

  • ronishalenora
    ronishalenora Day ago

    Damn Morgan got a wagonnnnn🍑

  • ZeldaSunflower AWW
    ZeldaSunflower AWW 2 days ago

    Haaa...its good! And you’re not haunted it’s Morgan

  • Annie I.
    Annie I. 3 days ago

    Ryland! You are made for design!

  • Amanda Butler
    Amanda Butler 4 days ago

    Ryland you should make a series doing this and call it "renovating with Ryland" I think it would be such a cute series and you could make over the whole house one room at a time

  • moon
    moon 4 days ago

    Andrew in that grey Sweatshirt is so freaking hot

  • Emma Martinez
    Emma Martinez 4 days ago

    I need you for my garden lol

  • Justin Collins
    Justin Collins 5 days ago

    You should design your entire house you are killing it

  • Loddy Dah
    Loddy Dah 5 days ago

    I trust Morgan.👏👏👏👍 Getting the maple ones.

  • Maya Dixon
    Maya Dixon 5 days ago

    anyone here Canadian and just gets offended every time he says "I don't really like maple"

  • Jacilou _13_
    Jacilou _13_ 6 days ago

    Can’t wait tell he decorates for Christmas 🤓

  • Dakota Billingsley
    Dakota Billingsley 6 days ago

    Embrace your inner weird

  • barbara ciarlo
    barbara ciarlo 7 days ago

    lol just like me cant wait to go home eat the stuff in the parking lot haha

  • Swetha Selvam
    Swetha Selvam 7 days ago

    Ryland, I have a serious question.... what will the couch do if it rains???

  • Shannon Flaherty
    Shannon Flaherty 8 days ago

    All these werid oreos..stick with the classics double stuffed ones. Get battery candles for outside they will always melt..fake ones are best

  • Riley Bartlett
    Riley Bartlett 8 days ago

    The squad house. Andrew is now liveing there now. So is Morgan. I don't care what you say.

  • Hannah Workman
    Hannah Workman 8 days ago

    If that was my space I would’ve put the game of thrones map on it like it was in the castle at kings landing

  • Camilla Sweden
    Camilla Sweden 9 days ago

    Waaawww sooo nice 🔥🔥🔥❤❤❤❤

  • Kavita Sarmah
    Kavita Sarmah 9 days ago

    i've watched this three times. i'm so proud of you, ryland! you really get things done.

  • Marianna Fotopoulou
    Marianna Fotopoulou 10 days ago

    U have a talent

  • G P
    G P 10 days ago

    Little did they know a month later Morgan would have her first date in the courtyard

  • Fullmetal alchemist Fan

    Omg the polar bear at 9:15

  • Erica Rodriguez
    Erica Rodriguez 11 days ago

    Really nice 10 outta 10

  • Ibby Mahmood
    Ibby Mahmood 12 days ago

    What is the song playing at 5 56 in the background please

  • Nancy Aguilar
    Nancy Aguilar 12 days ago

    I love how your video's feel relaxing. Love the music at 1220. It felt very Emma C.

  • Piper Rox
    Piper Rox 13 days ago

    Ryland , can I hire you to do my out door exterior design? 🙏🏼✨

  • Kim Ramirez
    Kim Ramirez 13 days ago

    I love how Ryland has morphed into the edgy gay boy Martha Stewart since Shane started creating the palette. Shane is gonna come home and Ryland will have the whole house looking like a Country Home shoot.

  • Jackie
    Jackie 13 days ago

    Is Morgan ok lol lots of death jokes

  • Setu
    Setu 14 days ago +2

    “I’m not a huge maple fan”
    Canadians: Burn the witch

  • jvwphotography
    jvwphotography 14 days ago

    The mystery Oreos are gingerbread

  • Sol. P
    Sol. P 14 days ago

    Shane always has to add a dash of conspiracy/haunting to any video 🤣 N I love it!

  • Joseph Applegate
    Joseph Applegate 14 days ago

    The mystery Oreos were gingerbread btw.

  • Wallynette Lopez
    Wallynette Lopez 14 days ago

    Omg! I love this Ryland! 💟💟💟💟💟💟😚🍷🍷🍷🍷 you have talent!

  • Samirah Ali
    Samirah Ali 14 days ago

    what about when it rains

    • Tracy_en
      Tracy_en 10 days ago

      It's outdoor furniture so it will be fine..

  • Lisaa
    Lisaa 14 days ago

    omg morgan cant roast marshmallows over the propane fire pit lol of course you can its safe and no taste transferred to the marshmallows

  • Lisaa
    Lisaa 15 days ago

    did amazing you always do xx

  • lilmaela
    lilmaela 16 days ago

    That ghost by the door looks suspect...

  • Cass
    Cass 16 days ago

    Does Shane get dressed or does he live in a robe? 😂

  • K Rob1n
    K Rob1n 16 days ago

    White sheet is all you need to project in xoxo

  • 5 Minutes Of Construction By ATX Stone

    Great video!! 👍🤘you inspire me to make great videos like yours!💯
    Check us out some time!✌️

  • Reen Lemon
    Reen Lemon 17 days ago

    So when it rains?????

  • Reen Lemon
    Reen Lemon 17 days ago +2

    I can’t wait to by my own house like that❤️❤️😭😂

  • Erin Kanouse
    Erin Kanouse 17 days ago

    Tell Morgan people eat from propane grills everyday

  • Erin Kanouse
    Erin Kanouse 17 days ago

    I really admire your creativity!

  • MrNoizeHD
    MrNoizeHD 18 days ago +1

    "Hot year around in california" *cant relate* there is legit 4ft of snow in front of my house

  • Abby
    Abby 18 days ago +3

    why is no one talking about how Andrew has no idea who Julien Solomita is lmao

  • Sylvia Rocha
    Sylvia Rocha 18 days ago +1

    That was pretty cool Ryland. I really like the way your DIY project turned out.

  • Peyton302822 302822
    Peyton302822 302822 18 days ago +1

    You need a big pig in the courtyard

  • Nick B
    Nick B 19 days ago +1

    “ELEVATOR” 5:20 I haven’t stopped laughing

  • patricia bass
    patricia bass 19 days ago

    Shane:* turns self into robot* 16:52
    Meh:a thing only shane is brave enough to do

  • Lana Freeman
    Lana Freeman 20 days ago

    I just recently started watching you and your sister. I absolutely love you guys!!!

  • Karina Bel
    Karina Bel 20 days ago +1

    Can you and Morgan please make an entryway for Cheeto😫😣

  • Bidha Gurung
    Bidha Gurung 21 day ago

    What do u do when it rains??i love your video ❤️❤️

  • Ivy Rodriguez
    Ivy Rodriguez 22 days ago

    5:21 Lolllll

  • Adela Biloruska
    Adela Biloruska 22 days ago

    The bear is so cuteee

  • •megan park•
    •megan park• 22 days ago

    morgan is such a mood 🤣🤣