BUYING A 2019 MIATA?!

Поделиться
HTML-код
  • Опубликовано: 19 фев 2019
  • Alex's channel
    ru-clip.com/channel/UCVyH0ps1crGp757RfvfR1Yg
    Wanna follow me? @RicerMiata
  • Авто/МотоАвто/Мото

Комментарии • 1 230

  • Inrry Torres
    Inrry Torres 23 дня назад

    Bruh this kid knows nun bout cars

  • skank hunt42
    skank hunt42 23 дня назад +1

    I'm here to see her titty bounce and wasn't disappointed

  • TheMattbrownbill
    TheMattbrownbill 23 дня назад

    Lols from the UK where everyone drives manual!

  • Doug Cohen
    Doug Cohen 24 дня назад

    The cube skills.. you always play the idiot.. where the fuck did that come from!?

  • OneCarefulOwner
    OneCarefulOwner 24 дня назад

    🎈🎈 🙄

  • DrKngt 1
    DrKngt 1 28 дней назад

    She's a ride or die Rudnik!! #WIFEHERBRO

  • jrm_ayun
    jrm_ayun 28 дней назад

    Ok bruh. That's adorable.

  • Hapkin
    Hapkin 28 дней назад

    Man your music choices are hilarious get back on that dmx

  • The Life Of Depression
    The Life Of Depression 29 дней назад

    you don't know how many times I watched 9:00 because of the jump scare. fucking hilarious. and she is so cool about it.

  • Andrew Aftan
    Andrew Aftan 29 дней назад

    your new gf is so much hotter and not a bitch lmao

  • CoaCHSNiPeR
    CoaCHSNiPeR 29 дней назад

    Lol, you look like a vaping douche bag.

  • The RX7 Roadie
    The RX7 Roadie Месяц назад

    Oh you fucked up! They had one at auto salon with a spec and carbon roof etc etc, potentially launching if it’s popular enough

    • The RX7 Roadie
      The RX7 Roadie Месяц назад

      But you struck gold with your girlfriend dude, she is golden,
      Don’t fuck that up,

  • Bryce V
    Bryce V Месяц назад

    "You like that?"😂

  • Karlos Moreno
    Karlos Moreno Месяц назад

    I can solve in 20 average

    • Karlos Moreno
      Karlos Moreno Месяц назад

      Learn f2l and 2 step oll and pll

  • RICH DISCOVERIES
    RICH DISCOVERIES Месяц назад

    ru-clip.com/video/ULe1N6lLwUs/%D0%B2%D0%B8%D0%B4%D0%B5%D0%BE.html
    I'm not a big Miata guy, but when this targa top first came out I really liked it. I made this video of the top operation

  • Brandon Cochran
    Brandon Cochran Месяц назад

    Thumbs up on video and keeping your patience ha

  • Brandon Cochran
    Brandon Cochran Месяц назад

    For real Chris she's perfect for you lol

  • Brandon Cochran
    Brandon Cochran Месяц назад

    Bro she's a good girl for bro I like this video mine tells me no I'm not doing it I'm not even trying lol..

  • Deutschehordenelite
    Deutschehordenelite Месяц назад

    100 times better than grillo lol

  • justin. Y
    justin. Y Месяц назад

    She's pretty😍

  • second psyght
    second psyght Месяц назад

    Race Morgan Wade

  • BRZ_ P
    BRZ_ P Месяц назад

    Proclaim it

  • Lars Dalen
    Lars Dalen Месяц назад

    34k is fucking under half of what a 2018 used miata costs in norway

  • Texas Streetcars
    Texas Streetcars Месяц назад

    Mrs.Puff and sponge bob

  • Sam Pence
    Sam Pence Месяц назад

    Shes so sweet. U better keep her. If shes reading this, my phone number is..... 😂

  • oscar flores
    oscar flores Месяц назад

    bin doin bits in florida my g

  • Dominic V
    Dominic V Месяц назад

    Where’s the fuckin video you stone bag

  • Brandon Manikam
    Brandon Manikam Месяц назад

    Yu taught her to drive the stick now teach her to ride the stick

  • letsgetrealmedicated
    letsgetrealmedicated Месяц назад

    How do you afford a new 2019 car? I'm assuming leasing

  • Brandon Mercado
    Brandon Mercado Месяц назад

    Your actually a really good teacher rudnick

  • Dillon Fiorillo
    Dillon Fiorillo Месяц назад

    No intro?

  • 2INFINITI&beyond
    2INFINITI&beyond Месяц назад

    Yo she actually did really good for her first time! Props!!

  • Andrew Novak
    Andrew Novak Месяц назад

    damn she did good!!....if or when you break up with her, have her send me a DM 😂😂😂

  • NW Riders
    NW Riders Месяц назад

    yo ruddy, wheres the merch been

  • dezz nuts fan
    dezz nuts fan Месяц назад

    How to solve a Rubik's cube 2019

  • Davie Blaze
    Davie Blaze Месяц назад

    The face you made when silently telling her to shift to second. Priceless😂😂

  • Lukis Ryde22
    Lukis Ryde22 Месяц назад

    Watching this video while I am driving the ricer miata in fh4

  • norflett
    norflett Месяц назад

    You like that, is her real sex voice.

  • Jake Lowe
    Jake Lowe Месяц назад

    Uploaded a vid but took it down wtf

  • Dean Graham
    Dean Graham Месяц назад

    What's going on with this channel man.. where's all the great car content? I was a true fan until I'm seeing noodle cooking lessons, puzzle solving, gaming & learner drivers.. why on earth are you running your built track car & rare AF evo on the drag strip when You have a stripped LS E36 with a phat cam, stronger diff n transmission.. tune and run that dude!

    • Dean Graham
      Dean Graham Месяц назад

      +Ricer Miata I have been watching since the chop shop days man, not saying I don't like your stuff.. I'm not a hater I look forward to your video every day.. never have I dedicated soo much of my time to someone I don't even know. And same goes for you man you put your life out there for us.. difference is you get paid for it. Here in the UK it's 9-5 mon-fri for a wage.. think I don't wanna chill with my girl? You gotta put in work for the pennies bro.. don't slip.

    • Ricer Miata
      Ricer Miata  Месяц назад +1

      Lol your judging my whole channel off TWO videos I’ve been doing car content with drifting building up the evo making more power with my cars you clearly have missed those sorry if I wanna go out and have a good time with my gf and teach her how to drive and post it for good memories and funny moments. Not everyday do I work on a car

  • Smack Dabble
    Smack Dabble Месяц назад

    hilarious jump scare lol

  • Adam Siburt
    Adam Siburt Месяц назад

    Marry her!

  • Sketch Akita
    Sketch Akita Месяц назад

    amazing initial d music in this episode

  • MJM MJM
    MJM MJM Месяц назад

    What is Chris Rudniks net worth?

  • SeanzyyRI401
    SeanzyyRI401 Месяц назад

    Shes getting good , it isnt hard just practice practice , now have her learn to do it going up a hill like stopped on an incline or hill then making it go lol thats more difficult my first time i just spinned the tires lol

  • Steve Jones
    Steve Jones Месяц назад

    I must say taking a shit while watching this is great

  • will baxter
    will baxter Месяц назад

    Comes back with a rhd 99-00 miata

  • //Hard R//
    //Hard R// Месяц назад

    *Paint it like the og ricer miata “you won’t”*

  • Garry Chesebro
    Garry Chesebro Месяц назад

    what is that shirt

  • Jacob
    Jacob Месяц назад

    no disrespect.
    But less videos with the girlfriend my guy.

  • Qwerrrz
    Qwerrrz Месяц назад

    If you wanna own all miatas then its gonna be a NC. Because you had the NB off David for few weeks.

  • Benjamin Long
    Benjamin Long Месяц назад

    @16:20 "Its all the way in."

  • M B
    M B Месяц назад

    bravo sir and lady! Great entertainment :)

  • Fixie Guy
    Fixie Guy Месяц назад

    Need civic contenttt

  • Malina Malinowsky
    Malina Malinowsky Месяц назад

    What was the name od that eurobeat song?

  • Zack 855
    Zack 855 Месяц назад

    She is awesome really liking the vibe she brought with her

  • SeeCraft Sparklez
    SeeCraft Sparklez Месяц назад +1

    This shit is a lot easier if you started riding a motorcycle before a manual like me 😂

  • Ryan Green
    Ryan Green Месяц назад

    Alex isnt ready for that florida heat.

  • d v
    d v Месяц назад

    fuckin rubix cube

  • Kyle Preston
    Kyle Preston Месяц назад

    This is why you don't learn to drive in a auto😂

  • motoman11199
    motoman11199 Месяц назад

    We are all proud of you Courtney! Hellllll yeah (Y)

  • Tom Fitz
    Tom Fitz Месяц назад

    I lit like at 9:10 shits crack up.

  • Fergus Jensen
    Fergus Jensen Месяц назад

    Thankyou you just taught me that it's u.s cars that have the neutral safety switch I have literally crashed 2 cars because we don't have that

  • forza drifts
    forza drifts Месяц назад

    “Mat it real quick”

  • Backalley Ent
    Backalley Ent Месяц назад

    Screw it let her roast the tires a little bit in first gear it's a rite of passage for everybody learning

  • Patrick Cleburn
    Patrick Cleburn Месяц назад

    Driving stick just takes time. All you can do is give someone the basics and the rest just comes with seat time. If she did this once a week within a month should would be comfortable enough to be on the strip for sure.

  • Steezy Kleeszy
    Steezy Kleeszy Месяц назад

    You like that? is that what’s she says to you in bed hahahaha

  • Jay DeGroot
    Jay DeGroot Месяц назад

    She seems really cool

  • Chad D'Boy
    Chad D'Boy Месяц назад +1

    P.s new GF seems to be cool, keep her.

  • Chad D'Boy
    Chad D'Boy Месяц назад

    Ruddy looks happier in FL with ADAM and the other CT boys, looks like they rented up the whole block lol
    im so glad ruddy is living his best life now. and not have to deal with tommyfyea 's OCD and condescending personality.

  • Joe Dirt
    Joe Dirt Месяц назад +2

    Poor ole grillo.. teased on the latest episode and gets his shit leaked on live stream

  • jazz mcfew
    jazz mcfew Месяц назад

    damn she got dem tig ol bitties boiz!

  • Peylix
    Peylix Месяц назад

    Courtney is picking up manual quite well honestly. She has the hardest part down to where she can do it ok. Though still murderous on the clutch. She will get past that soon enough though. You're a good teacher Chris.

  • Tanks ChopShop
    Tanks ChopShop Месяц назад

    Courtney be is great. Don't get rid of her.

  • ARingdinger250
    ARingdinger250 Месяц назад

    Eh she did better than me on my first time! I can’t even count how many times I stalled,grinded gears and hopped down the street in first not knowing to push the clutch in😂 I dam near cried cus my mom wouldn’t stop laughing at me lol

  • Anthony Biggs
    Anthony Biggs Месяц назад

    Courtney is an awesome addition to the channel. Hold on to that one mate. She’s deffo wife material if she can put up with you and the camera...no offence meant.

  • TooForTea
    TooForTea Месяц назад

    That mod is sick

  • Atlas55AMG
    Atlas55AMG Месяц назад

    I would rather get a fiat its basically a miata with a turbo

  • hardhag garage
    hardhag garage Месяц назад

    Chris you taught her how to drive standard better than any other turd I've seen teach their girlfriend. Tj hunt, even shanks. Always feel the clutch out

  • Chris Herbert
    Chris Herbert Месяц назад

    You like that. Puts it in different hole

  • NW FRS
    NW FRS Месяц назад

    I know what the dirty talk sounds like now “You like that!?”

  • Leviathan Wilson-Hatfield
    Leviathan Wilson-Hatfield Месяц назад

    She did great get

  • jacob downey
    jacob downey Месяц назад

    Courtney makes the vlogs way better.. MAJOR UPGRADE... shes cute and has a positive vibe, honestly was happy to hear she moved down with you. Nothing but good Vibes since you moved to Florida. Everyone kissed Tommy's ass while he just talked shit and sat on his. Idk how people watch his negative ass channel.

  • dre elquepuede
    dre elquepuede Месяц назад

    Congrats rudneck on your new wife I see her ring bro

  • Jesus Rivera
    Jesus Rivera Месяц назад

    Looks easy. Me likely 😘

  • Eric
    Eric Месяц назад

    That was probably the coolest thing I’ve seen on your videos 😂🤣 fucking Rubik’s cube

  • Alejandro Vergara
    Alejandro Vergara Месяц назад

    That was actually pretty dope vid Chris money rudnik growing up huh it would be dope if you actually like and buy the new miata tho

  • cellokid502
    cellokid502 Месяц назад

    The ultimate girlfriend

  • Jerrell Taylor
    Jerrell Taylor Месяц назад

    Or u can block her car in and fake a heart attack and make her drive you to the hospital

  • Kodiak
    Kodiak Месяц назад

    A 34k dollar miata? Wtf

  • Yugo M48 8mm Mauser
    Yugo M48 8mm Mauser Месяц назад

    "you're already doing better than grillo, so..." lmaaaooooooooooo

  • Andy Owen
    Andy Owen Месяц назад

    The real question is, how's the weather?

  • swannhunter10
    swannhunter10 Месяц назад

    She is so much better than antons sister. Good looks brudda. Better cross your dick, so you can keep her

  • Jerrell Taylor
    Jerrell Taylor Месяц назад

    Tell her to start letting off the clutch before the lights change

  • kirk Wenzel
    kirk Wenzel Месяц назад

    Great job

  • Dark Shift Music
    Dark Shift Music Месяц назад

    "I won't put mine on either: We'll die together"
    YEAH THAT'S REALLY REASSURING!!!!!!!

  • hector acosta
    hector acosta Месяц назад

    Is Courtney Rudnik new GF? If I’m not mistaken wasn’t he dating another girl?.. someone keep me updated lol

  • Dual_Pypes_92
    Dual_Pypes_92 Месяц назад

    get an srt8 jeep

  • Jinx 1586
    Jinx 1586 Месяц назад

    i gott say congrats girl impressive i cuaght on fast gj guys i think this move was good for the both of your keep it up n make sure the girl gets more seat time chris.... oh n get her wrenching

  • JUNE PC TECH
    JUNE PC TECH Месяц назад

    the kourtney and you videos are the KEY to success my guy i love them