6ix9ine or Nick Cannon? Ludacris in the Hot Seat 🔥 | Wild 'N Out | #WNOTHROWBACK

Поделиться
HTML-код
  • Опубликовано: 8 ноя 2018
  • Ludacris was in the hot seat during Plead The Fifth, but that didn’t stop him answering any questions! Watch to see why Nick Cannon would get a spot over Tekashi 6ix9ine. 😂
    #WildNOut #PleadTheFifth #WNOTHROWBACK #MTV
    Subscribe to stay updated on the newest content! goo.gl/YuLQAo
    More from Wild 'N Out!
    Official Wild 'N Out Website: www.mtv.com/shows/nick-cannon-presents-wild-n-out
    Wild 'N Out Twitter: twitter.com/wildnout
    Wild 'N Out Instagram: instagram.com/mtvwildnout/
    Wild 'N Out Facebook: facebook.com/nickcannonwildnout/
    Nick Cannon Presents: Wild 'N Out delivers lightning-fast improv and head-to-head battles, helmed by the master of ceremonies, Nick Cannon. The stakes are high as teams face off in a series of visceral, hip-hop-edged comedy showdowns, all culminating in a rap battle for the championship belt.
  • РазвлеченияРазвлечения

Комментарии • 2 148

  • Tania Rhines
    Tania Rhines 4 часа назад

    Did anyone notice when nick answered Emanuel’s last question he held up four fingers and said the fifth

  • davidthefuture _
    davidthefuture _ 10 часов назад +1

    Luda was right about how much longer 69 was gonna be here lol

  • Emil Örn Þórsson
    Emil Örn Þórsson 16 часов назад

    Did someone see a denzel curry look alike

  • Timothy Lanford
    Timothy Lanford 23 часа назад +1

    69 gets over 100 million views nick cannon gets less than 5 million🤔🤷‍♂️

  • Kofi Asenso II
    Kofi Asenso II День назад

    Little did they know.

  • Laylay Glick
    Laylay Glick День назад

    Crazy ludacris called it now look where tekashi at 🤣💀💀🤷🏾‍♀️🤷🏾‍♀️

  • Disturb3d j0k3r
    Disturb3d j0k3r 2 дня назад +2

    Luda called it with 69

  • iamsoraya ok
    iamsoraya ok 2 дня назад +1

    Nick Cannon is the most nicest person I’ve ever seen for uplifting the girl in the crowd❤️

  • Musa Kida
    Musa Kida 2 дня назад

    And now 69 gon get locked the fuck up looooool

  • Jr v Gaming
    Jr v Gaming 3 дня назад +1

    Luda know 69 trash 💀💀💀💀 get that rainbow ugly ahhhhhh boy outta here

  • Dark summer Wolf
    Dark summer Wolf 3 дня назад

  • Amy Ragin
    Amy Ragin 4 дня назад +1

    That anit 6nine like look at his hair he think he's slik

  • Wisdom Bah
    Wisdom Bah 4 дня назад

    Like play like play
    He was right
    #Luda

  • Michelle Tyson
    Michelle Tyson 4 дня назад

    Luda saw the writing in the wall! Lol

  • Antonio Mendoza
    Antonio Mendoza 4 дня назад

    Guess luda wasn't wrong haha

  • savage boy king gucci
    savage boy king gucci 5 дней назад

    like not Takashi. so no that does not look like 69 so so fumleur

  • mariah dejarnette
    mariah dejarnette 5 дней назад

    that was not 6ix9nie

  • kenza dumas
    kenza dumas 5 дней назад

    Is that even 69?

  • Joseph Anthony
    Joseph Anthony 5 дней назад

    Or her braids 😂😂😂 but damn, that chick fine

  • Dremekeks
    Dremekeks 5 дней назад

    0:40 - And he ended up NOT being around..

  • Antonino Martinez
    Antonino Martinez 6 дней назад

    That is the fact 6ix9ine.

  • Stephanie Loughran
    Stephanie Loughran 6 дней назад

    Anyone else like when Nick said what's happing john john I thought it was soo funny

  • Mario Hernandez
    Mario Hernandez 7 дней назад +1

    I guess he was right .

  • nene neal
    nene neal 8 дней назад +1

    How he gone the 5th and put u four fingers

  • Hadeel Ali
    Hadeel Ali 8 дней назад

    BRUH AT 3:07 NICK HELD OUT 4 FINGERS INSTEAD OF 5

  • koko Thomas
    koko Thomas 8 дней назад

    He really sound lit 6ix 9ine

  • Wavvy
    Wavvy 8 дней назад

    Is it just me or did you notice that he said the fifth but put up 4 fingers😂

  • Jonte Thomas
    Jonte Thomas 8 дней назад +1

    And ludacris was right the bitch is in jail probably getting gangbanged

  • Tiffany Mayer
    Tiffany Mayer 8 дней назад +2

    Ludracris was right, tekashi is GONE

  • Rip xxxtentacion
    Rip xxxtentacion 9 дней назад

    Fake as fuck

  • Bread samples
    Bread samples 9 дней назад

    3:07 "ThE fItH"

  • Alex Kelley
    Alex Kelley 9 дней назад

    3:07 nick put up 4 when he said 5

  • Jacarri Cherry
    Jacarri Cherry 9 дней назад +1

    That's not 6ix9ine at all

  • Emerald Baby
    Emerald Baby 9 дней назад +1

    Did Luda foreshadow 6ix 9ine not being around much longer? I'm DECEASED.
    And Emmanuel coming in clutch for that genius move on Nick. Round of applause 💯🙌🏼🙏🏼😂😂😂😂😂

  • Emily Anderson
    Emily Anderson 9 дней назад +14

    When lutacris said that Takashi won’t be around much longer he was right...😂😂😂

  • Darren Mlotshwa
    Darren Mlotshwa 9 дней назад +1

    This nigga aint 69

  • Jay Mike
    Jay Mike 9 дней назад

    Luda said ion know how long he gon be around, who's watching after 69 got locked up😂😂😂

  • diane jones
    diane jones 9 дней назад

    Luda predicted the future unfortunately 69 is not around right now. No shade let's pray for his daughter and maybe one day he will be home and from behind bars

  • Sarah Perez
    Sarah Perez 10 дней назад

    That is not69

  • jxvi
    jxvi 10 дней назад

    did anybody else notice denzel curry also?

  • PrinceTrexus
    PrinceTrexus 10 дней назад

    Lol love them 3 questions 😂😂😂
    I
    ....plead...
    ....fifth....
    “THANK YOU!”
    Ding ding ding!

  • Ravion Davis
    Ravion Davis 10 дней назад

    Thats not 69. Duh........

  • Lexi Ash
    Lexi Ash 10 дней назад

    Its not 69

  • LIL JXN
    LIL JXN 10 дней назад

    Well... ludacris was right bout 6ix9ine not being here for that long...

  • Bernice Smith
    Bernice Smith 10 дней назад

    That's not 6ix9ine

  • fragment danior
    fragment danior 10 дней назад

    N 6ix9ine in jail now too... smh

  • worlboss son
    worlboss son 11 дней назад

    Luda is right for signing nick because 6ixn9e is in jail for like...life

  • KEMOSABE AYE
    KEMOSABE AYE 11 дней назад

    My boy Nick said "the 5th" but put up 4 fingers😭😂😂

  • Maresse Mccalib
    Maresse Mccalib 11 дней назад

    Wait 6 9 is not in prison??? Wth???

  • Scripted
    Scripted 11 дней назад

    The fifth*puts up 4 fingers*

  • Chestnut Master
    Chestnut Master 11 дней назад +1

    69 is fineeee😍😍




    And I don’t care if u hate he’s fine to me deal with it😡😍

  • Reuben Lalruatkima
    Reuben Lalruatkima 11 дней назад

    Invite shady😑

  • maverick.94
    maverick.94 11 дней назад +1

    He doesn't even sound like that

  • That Girl Rez
    That Girl Rez 12 дней назад

    mannn emmanuel took me out 😭

  • TSM snowboarder795
    TSM snowboarder795 12 дней назад

    Yo this is dumb yall need leave 69 alone yall wack as fuck

  • Yunero
    Yunero 12 дней назад

    Relevant now

  • Corny12 jely
    Corny12 jely 12 дней назад

    Ludicrous was so right about 69!!!!!!

  • Kelsie Thompson
    Kelsie Thompson 12 дней назад

    Did y’all ever notice that nick Cannon said fifth but he put four fingers up😂😂😂

  • John Muth
    John Muth 12 дней назад

    Funny how tekashi has more views than all these niggas in one show plus ludacris

  • Jelani kid
    Jelani kid 12 дней назад

    That’s not tekashi

  • Seyeb Jackson
    Seyeb Jackson 13 дней назад

    The boolage 6ix9ine

  • Laila Barrett
    Laila Barrett 13 дней назад

    yall are so lame with that fake 6ix9ine

  • Poodle
    Poodle 13 дней назад +6

    Ludacris was right about 6ix9ine not being around for too long.

  • boatsNjose
    boatsNjose 13 дней назад +4

    Bruh Man joke is underrated.

  • Rach M
    Rach M 13 дней назад

    That not 69

  • Mark Johnson
    Mark Johnson 13 дней назад

    Thats crazy I was just thinking klayton would be good on this 😂

  • k man
    k man 13 дней назад

    6/9 got it backwards he's supposed to look like that after prison not before

  • Perfect Cell
    Perfect Cell 13 дней назад

    He doesn't know how true that was😂💀

  • Julian Haro
    Julian Haro 13 дней назад +1

    2:46 Denzel Curry

  • Not The Best Fortnite Player
    Not The Best Fortnite Player 14 дней назад +2

    “I don’t know how long 6ix9ine will be around for.”
    *3 weeks later*
    “Takashi 6ix9ine arrested”

  • EDP's Aunt
    EDP's Aunt 14 дней назад

    "I'm not sure how long you're gonna last"
    This has not aged well.

  • Third Eye
    Third Eye 14 дней назад

    Youngfly has an issue with black women.

  • SmileIdoitTomboy
    SmileIdoitTomboy 14 дней назад

    Bring Karlous back!

  • Lizard Momti
    Lizard Momti 14 дней назад +1

    He called it on 69 not being around any longer 😳 if you don’t know his serving Time in jail

  • ilooovnoodles
    ilooovnoodles 14 дней назад

    Well Luda was right, he didn't last that long after all haha

  • Davina Coleman
    Davina Coleman 14 дней назад

    this shit funny

  • Andy Bailey
    Andy Bailey 14 дней назад

    Lol he was right. 69 ain't gonna be around much longer

  • Dessy Turner
    Dessy Turner 15 дней назад

    Who else loves Ludacris and Carrie Underwoods song The Champion

  • Ssmictful
    Ssmictful 15 дней назад

    Is Nick Cannon dumb or did he do that on purpose

  • joepassive
    joepassive 15 дней назад

    thats why i love ludacris

  • Iphy Kelvin
    Iphy Kelvin 15 дней назад

    OMG..DC Young...lol...why her Braid's man..lol

  • Tony Ferguson
    Tony Ferguson 15 дней назад

    Holy shit my boy ludacris really just predicted the fucking future 😂😂

  • Gerardo Ramos
    Gerardo Ramos 15 дней назад

    Did anyone else notice Nick cannon held up 4 fingers when he said 5th

  • Trev land
    Trev land 15 дней назад

    69 suck..... so boooooooo 👎 👎👎

  • OgTryhard Noob
    OgTryhard Noob 16 дней назад

    Ludacris made a song with Justin bieber

  • Super dude 420
    Super dude 420 16 дней назад +1

    If he was the real 69 then why is he not in jail

  • liz c
    liz c 16 дней назад

    People LOVEEE to hate on Tekashi they just love to hate on him

  • Jay Chris
    Jay Chris 16 дней назад

    this all shit is crazy

  • NickAlmighty
    NickAlmighty 16 дней назад

    3:06 he held four, not five.

  • asrar ahmed
    asrar ahmed 16 дней назад +3

    ludacris was right !! tekashi 69 went to jail ! thus he wasn't going to be around no more ! lolllzzz

  • Stephen Colvard
    Stephen Colvard 16 дней назад +1

    Luda was right, 69 is going to jail.

  • Elite cai
    Elite cai 16 дней назад

    ru-clip.com/video/vbr-NXZ2a90/видео.html
    Subscribe...

  • Marina Moreno
    Marina Moreno 16 дней назад

    tell me why i thought that was 6ix9ine 😂😂

  • BAM BAM
    BAM BAM 16 дней назад

    Oh crap 69 looks like one of the birds from RIO

  • Xavier Simmons
    Xavier Simmons 16 дней назад

    Luda was wise with that decision

  • rainbowitty ._
    rainbowitty ._ 16 дней назад

    he ends up in jail for25 lol

  • 2000 subscribers D
    2000 subscribers D 17 дней назад

    Is it me or did nick say the fifth but put up 4

  • Adam Junior
    Adam Junior 17 дней назад +1

    Fake 69

  • dam-ion
    dam-ion 17 дней назад

    Her braids look fire though!

  • vicky gang gang love
    vicky gang gang love 18 дней назад

    Thats not 69