Makeup Relay Race Ft. David Dobrik & Vlog Squad

Поделиться
HTML-код

Комментарии • 31 564

  • willow smith
    willow smith День назад

    this 👏 was 👏 legendary 👏

  • Tatum Hudson
    Tatum Hudson День назад

    Grayson who?

  • Kalandra Robyn
    Kalandra Robyn День назад

    Sister you and jeff flirting is everything 🤤😍 also love seeing you and Zane together as well as you and Matt and you and David!

  • Linnea Wong
    Linnea Wong День назад

    I love James and Jeff

  • Lauren Watson
    Lauren Watson День назад +1

    1:03 everyone is going to have 5 minuets
    *james looks at jeff*
    David: Jeff gets 10 😂🤪💕💀😂

  • Dreetine Curley
    Dreetine Curley День назад

    Jeff looks like Brody Jenner Lol

  • Crazy Galaxy
    Crazy Galaxy День назад

    When the Dolan twins, Jeffree, and James post at the same time and you don't know who to watch first.

  • JKL
    JKL День назад

    James is such a professional, he's an old soul. Such a sweetie

  • Ana Lomeli
    Ana Lomeli День назад +1

    Zane:looks like there's a new sister squad
    *Emma, Grayson and Ethan have left the chat*

  • christopher rodriguez
    christopher rodriguez День назад

    Best video yet, lmao

  • BTS Suzna
    BTS Suzna День назад

    James should do this with his cameraman i mean i guess it will be amazing

  • paris.alizabeth
    paris.alizabeth День назад

    david was def the “weakest link” not jonah (nick)

  • Weird AL
    Weird AL День назад

    Omg you a Jeff I’m so shipping

  • Connor P
    Connor P День назад

    🏳️‍🌈⃠

  • PianoDiva24
    PianoDiva24 День назад

    Well at least his foundation looked good lol!

  • Lilly suzuki
    Lilly suzuki День назад

    best video PERIODTTTT😭🥵🤠

  • Gena Olivero
    Gena Olivero День назад

    I loved the collab but CAN WE TALK ABOUT HOW CUTE MATT IS 😍😍

  • Autumn Klassen
    Autumn Klassen День назад

    matt is so precious omg

  • Angelica Maza
    Angelica Maza День назад

    YASSSS Finally 😍😍

  • Emaleigh Brooks
    Emaleigh Brooks День назад

    I wasn’t ready for Jeff to actually hit back on James. Ship.! DUH! Shook.. DUH!!!

  • Seth Anquoe
    Seth Anquoe День назад

    I can't wait for the James x Jeff wedding. Who's breaking the news to Grayson tho....

  • Hazel M.
    Hazel M. День назад

    Waiting for another sister squad video !

  • kelsie
    kelsie День назад

    i never knew i needed this

  • Andrea Munoz
    Andrea Munoz День назад

    Ummmmm can we talk about Jeff 😍

  • chloe smith
    chloe smith День назад

    if we dont see more jeff and james content ima be pissed

  • It’s Monica
    It’s Monica День назад

    Omg I loved this video my favorite part was when it was Jeff’s turn 💕💋💋🤣

  • Grace Freitas
    Grace Freitas День назад

    Jeff and james should have their own collab

  • Cate B
    Cate B День назад

    Ok but Zane basically almost choking out James 😂

  • Aiko Spitzenberg
    Aiko Spitzenberg День назад

    Freaking haters...Love you James!!

  • T Fizzle
    T Fizzle День назад

    Why is James with Jeff LITTERALLY EVERYTHING

  • Kylie Gregor
    Kylie Gregor День назад +1

    holy shit this a gooooood idea wtf 🕺🏻

  • squigglesgirl
    squigglesgirl День назад

    i wish scott, toddy, and alex would have been there then that shit would be spicy

  • taylor madison
    taylor madison День назад

    most iconic collab moment of this year PERIOD.

  • Gab n Games !
    Gab n Games ! День назад

    I love this video!❤❤ my two favorite RU-cliprs are in one video! Please do more video s with the vlog squad!❤❤❤🤗

  • Amanda Winland
    Amanda Winland День назад

    Omg! You and Jeff are sooooo cute together!!!!!😍🔥

  • Nikki Kimi
    Nikki Kimi День назад

    James looks like he got the worst case of pink eye

  • Kiara Louis
    Kiara Louis День назад

    Bro I really wish he could do my prom makeup 💄

  • Kitten Loca
    Kitten Loca День назад

    Lmao it took me all day to watch this because. Oof them are some STRONG vibes.

  • Sarah Emaleigh
    Sarah Emaleigh День назад

    Jeff and James. Jameff. Jemes. Periodt.

  • Illyana Hamicksburg
    Illyana Hamicksburg День назад

    Jeff and James are literally the hottest couple. And THAT'S the tea.

  • Sonya Hoyt
    Sonya Hoyt День назад

    THIS VIDEO IS AMAZING!!! OMG 😍😍

  • freya chapman
    freya chapman День назад

    jeff and james definitely hooked up after

  • Victoria Calvillo
    Victoria Calvillo День назад +1

    Where’s Liza, Scotty, and Alex?

  • jesse towery
    jesse towery День назад

    Pleaseeeeee make this a series!!!

  • Queen T Vlogs
    Queen T Vlogs День назад

    Thanks james this made my birthday better than it already was thanks again

  • Natalie Eckroth
    Natalie Eckroth День назад

    The one time my family is in the room is the one part where David goes pasts a few boundaries...

  • nicole naupari
    nicole naupari День назад

    omg the flirting between jeff and james sksksks

  • Ahmad Samoun
    Ahmad Samoun День назад

    JEFF AND JAMES NEED TO GET MARRIED 0N THE ASAPPPP !!!!!

  • Flavio Gomez
    Flavio Gomez День назад

    jeff and jame PORNHUB XDD

  • Cami
    Cami День назад

    That timer is what I hear in my nightmares.

  • Olivia Caccia
    Olivia Caccia День назад

    High-key the flirting!!!!

  • fanii bh
    fanii bh День назад

    Can we change Jonas for Todd & Scott??

  • _ky.houston_
    _ky.houston_ День назад

    WHERE IS ALEX?? DOM?? Um...not okay

  • Salim
    Salim День назад

    Grayson will not be very happy about this

  • Brittany Waggoner
    Brittany Waggoner День назад

    what is a adsense?

  • Lexi Larson
    Lexi Larson День назад

    Jonah's part was so funny 😂😂what you started the timer

  • Valerie Green
    Valerie Green День назад

    david definitely did the worst lol no one is good at eyeliner on other people it’s chill jonah

  • Mia Schnapp
    Mia Schnapp День назад

    Why is it so obvious that Jeff only is flirting with James for his followers and fame ? Also... GRAYSON IS QUAKING😂😭

  • Beast Vlogs
    Beast Vlogs День назад

    You and Jeff are cute together omg love that James ask him out even if he’s straight lol love when the song went on and the hearts 💕 aww love you James 💓💓💕and David

  • Rachel Rolison
    Rachel Rolison День назад +1

    so many *queens* in one video 👑💕

  • AwkwardIsYoutube
    AwkwardIsYoutube День назад +1

    Ok James and Jeff flirting is awesome 😂

  • Nicole Haines
    Nicole Haines День назад

    Matt is so cute.
    Can't contour to save his life but so cute. 😂

  • Emily Walters
    Emily Walters День назад

    David: I just need to blend this out *smacks James in the face with a beauty blender*

  • Sofia Perez
    Sofia Perez День назад

    Pleasseeee give jonah a makeover

  • Eunice Escobar
    Eunice Escobar День назад

    please let heath give you a full face of makeup

  • ki
    ki День назад

    jeff is beautiful wow

  • Angelina Gutekunst
    Angelina Gutekunst День назад

    Omg JEFF AND JAMES.
    Lemme say that again for the people in the back.

    JEFF. AND. JAMES.

  • Peggy Koko
    Peggy Koko День назад

    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

  • Addy Dahl
    Addy Dahl День назад

    OML David is soooo PRECIOUS!!!

  • Melissa C
    Melissa C День назад

    Epic

  • cool
    cool День назад

    omg jeff flirting with james hjfjeksjdj

  • Dolly
    Dolly День назад +1

    wow wtf jeff is a daddy

  • Kiara Morinville
    Kiara Morinville День назад

    This was so cute aww

  • Martina Turgeon
    Martina Turgeon День назад

    Jeff was so sweet omlllll 💓

  • Giordy Failla
    Giordy Failla День назад +1

    I watched every single ad bc James deserves every dollar for giving us this video

  • Rebecca Mayo
    Rebecca Mayo День назад

    Best video on RU-clip

  • Lonely Otter
    Lonely Otter День назад

    If someone don’t make a “Jeff and James flirting for __ minutes” compilation imma gonna be upset

  • Magnificent 26
    Magnificent 26 День назад

    Iconic sister squad ❤

  • Eunice Escobar
    Eunice Escobar День назад

    david did worse than jonah

  • Kaylee Marvel
    Kaylee Marvel День назад

    next video : "sorry Grayson... im taken...... FT Jeff".....

  • Anne Engel
    Anne Engel День назад

    YES SISTER! waited for this collab forever😍♥️

  • Andreina Guzman
    Andreina Guzman День назад

    tThis is just GOALS

  • aleigha taylor
    aleigha taylor День назад +1

    Sister James and the Vlog Squad.......I think yessssss ❤️❤️❤️❤️

  • Alden Battle
    Alden Battle День назад

    It was going so well.. and then.. Jonah

  • C
    C День назад

    Skips to near the end of the video .



    Is that?! .......... eye ..... herpes?

  • Mitch Taylor
    Mitch Taylor День назад

    30:49 😫😫😫😫

  • Kim C
    Kim C День назад

    Ouuu sister James getting little flirty with Jeff😉

  • Itz Dead
    Itz Dead День назад +1

    Who ships Jeff and James 😍♥️

  • Irene plzz be my mom
    Irene plzz be my mom День назад +1

    *Looks like James found his new husband, Grayson who??*

  • Titiboo
    Titiboo День назад

    @30:08 why is this so sweet😭❤️

  • Schondell Pitt
    Schondell Pitt День назад

    Jeff & James, I totally Stan 😍

  • Squydney 1234
    Squydney 1234 День назад

    FINALLY. TWO OF MY FAVORITE THINGS PUT TOGETHER!!

  • Libbie Lou Ellen
    Libbie Lou Ellen День назад

    Waiting for Jeff and James to get married

  • Kyle Clayton Gore
    Kyle Clayton Gore День назад

    Sitting through the ad before Jeff was the hardest! Love this video!

  • Alicia O'Neill
    Alicia O'Neill День назад

    Every time his alarm went off my heart skipped a beat and I cried a little

  • Sheina Bronfman
    Sheina Bronfman День назад

    I have never laughed so hard when Jeff and James were in the same room 😂 this is iconic

  • i think i love you
    i think i love you День назад

    what about grayson? lmao, is jeff the new daddy

  • Ellie Grace
    Ellie Grace День назад

    Damn James and Jeff really getting it on😍😍 I Stan

  • melanie mullane
    melanie mullane День назад

    JAMES AND JEFF ARE SO CUTE