i wore a wig to school again

Share
Embed
  • Published on Dec 28, 2018
  • @vereenasayed on ig hehe
    use my code "vereena" for their hair!!
    The same hair in the video: bit.ly/2FV5ieA
    Get $$$ off on Nadula.com: bit.ly/2QzqZVx
    Hot selling: bit.ly/2FZwybT
    Nadula hair on aliexpress: bit.ly/2KY3ZdL
    Hot selling hair on aliexpress: bit.ly/2zI1jME
    Nadula Hair on Amazon: amzn.to/2rqyP57
    #Nadula hair youtube channel: goo.gl/dy3Cxd
    Nadula Instagram (giveaway every month): goo.gl/BQFo3i
  • Film & AnimationFilm & Animation

Comments • 7 387

  • Brooke007
    Brooke007 3 days ago

    10:25 awwwwwwww that was so cute and wholesome too like damn !!!!!

  • Brooke007
    Brooke007 3 days ago

    7:11 awwww that was so wholesome and pure I love it lol

  • gO cRaZy aHh gO sTuPid Ahh

    14:18 ily sweetheart! good fans would let u know that u have a booger in ur nose 🤫💘

  • Mosthatted_ Ayisa
    Mosthatted_ Ayisa 5 days ago

    yo lipsssssssssssssssssssssssss

  • owo whats this ._.
    owo whats this ._. 5 days ago

    Omfg I saw someone in the backround with a Deku hoodie. *im ded.*

  • That Quiet kid
    That Quiet kid 5 days ago

    Yo ok so since sketchers were brought up I wanna know if anyone actually had sketchers or not i do and i’ve had mine since 3-4ish grade I’m currently going to be a freshmen in high school lol 😂

  • The office
    The office 6 days ago

    " *If someone snatches it I'm gonna be big mad* "

  • Mybbydaddybillieeilish
    Mybbydaddybillieeilish 7 days ago +1

    Am i the only one who found her and got hyped about the my boy song

  • bendthatdick cucumberbitch

    ian thicccc

  • Leena's Subliminals
    Leena's Subliminals 10 days ago

    "love u the most"
    "thank u"

  • Xenia Grunert
    Xenia Grunert 11 days ago

    im always wondering how can people have so many friends

  • Hello There
    Hello There 11 days ago +1

    where did you get the striped shirt from?¿

  • / p e a c h y
    / p e a c h y 13 days ago +1

    i love daylen y'all

  • / p e a c h y
    / p e a c h y 13 days ago +29

    i'm literally pausing every 4.0 seconds just to read the facts abt your classmates

  • / p e a c h y
    / p e a c h y 13 days ago +1

    why don't you grab somebody from your school and make them as a pet since you wanted a snake

  • Aliza Asif
    Aliza Asif 14 days ago

    Someone said ur so skinny u said im not but u are and ur so fricking pretty ngl

  • Aliza Asif
    Aliza Asif 14 days ago

    Idk who aiden is but he has curly hair wooh ❤❤❤😍😍😍
    Luv boys will curly hair 😂❤❤

  • cool gal
    cool gal 16 days ago +1

    Whose watching in 2019

  • cloudy roses
    cloudy roses 16 days ago

    i love charles

  • Addyson Vines
    Addyson Vines 16 days ago

    As she said im jus gon say it I have to go poop I drunk so Dr.pepper👌🏼😂

  • leash Xo
    leash Xo 16 days ago +1

    *Vereena pauses on her female friend*
    -mY BeST fRIenD
    -sO pREtTy

  • d e p e r e s s o___e s p r e s s o

    OML CHARLESS LINK ME ON ROBLOX xox

  • Colin Osawe
    Colin Osawe 18 days ago

    Me at the beginning: Are your lips ok?

  • Bailey Sadler
    Bailey Sadler 19 days ago

    If you are smart about your choices and you work really hard you will go very far. Don’t be afraid to be unique

  • grace hehe
    grace hehe 20 days ago +1

    no one:
    literally no one:
    absolutely no one:
    vereena: my pe teacher is a sweetheart

  • Lgıtd Lgxlgx
    Lgıtd Lgxlgx 20 days ago

    Grl do a storytime abt gettin bullied all the time lol

  • Juliana Ramirez
    Juliana Ramirez 21 day ago

    It’s actually really cute

  • Madelynne Burt
    Madelynne Burt 21 day ago

    why is everyone at your school so pretty?

  • areyes191983
    areyes191983 22 days ago

    7:11 dude I need someone like him in my life😂💕

  • Addy Sugar Daddy
    Addy Sugar Daddy 22 days ago

    She looks like snape.

  • jinn
    jinn 26 days ago

    charles is me cause he is "roblox" HAHAHA

  • AlissonArtss
    AlissonArtss 26 days ago

    Daylene we love vereena

  • Bushra Fatima
    Bushra Fatima 26 days ago

    Vereena, you have plenty of pet snakes at school

  • Naasibah Reads
    Naasibah Reads 27 days ago

    Emilio.... is lowkey cute

  • Rohama Gishen
    Rohama Gishen 28 days ago +1

    u look so cuute the wig is so cute omgomg

  • Lily Mae
    Lily Mae 29 days ago +1

    Where do you get your clothes from on the first dayyy? Lowkey jealous

  • margarida
    margarida Month ago

    where’s the fit from? super cute

  • Ish Tatel
    Ish Tatel Month ago

    dude my school also hates me. And i hate them too. HAHAHAHA

  • face book
    face book Month ago

    I woudl love you baby you'r stunning

  • Guiliana Elijah
    Guiliana Elijah Month ago

    wtf why do ppl roast u, ur aesthetic is so amazing oml, kskska

  • Melannie Cobian
    Melannie Cobian Month ago

    6:21 aiden is a freaking cutie ngl

  • Starshine
    Starshine Month ago

    My boy playing at the beginning is a mood!!

  • Ashley Louis
    Ashley Louis Month ago

    Justin is so cute

  • Ayla
    Ayla Month ago

    your style is sooooooo cute!!!!!!! ;)

  • dakota
    dakota Month ago

    vereena: a lot of people don't like me at this school
    *has like 1283904289357 friends

  • cameran shaffer
    cameran shaffer Month ago

    i love ur little friend descriptions aw

  • Chloe Williams
    Chloe Williams Month ago

    aidan is like uwu so um

  • Chloe Williams
    Chloe Williams Month ago

    skskskskskskksks aidans so cute

  • Sponge Jem
    Sponge Jem Month ago

    *I admire her P.E. teacher though, how supportive, just where can I get one*

  • Arianna Garcia
    Arianna Garcia Month ago

    vereena is GLOWING rn 😍😭😭😭

  • Gina Khalid
    Gina Khalid Month ago

    Your outfit makes you look like salazaar slytherin

  • Natasha Dailey
    Natasha Dailey Month ago

    Just from those 3 seconds I really don't like Emilio. He seems like a mean ass little cunt that tries to hurt people to seem cool and nonchalant

  • legend One
    legend One Month ago

    I actually think that they hate u bc they are jealous! Bc you are smart and veery beautiful

  • Gacha Milky
    Gacha Milky Month ago

    The wig is low key cute doe...

  • mrxm
    mrxm Month ago

    HAIR CARE TUTORIALLLLLL

  • Ice Turtle
    Ice Turtle Month ago

    At my school, litterally only 3 girls wear wigs and that’s it

  • Jaclyn Fierro
    Jaclyn Fierro Month ago

    basic

  • FR Tea spill
    FR Tea spill Month ago +1

    I DONT GET WHY SOME PPL HATE YOUU!!!!

  • nami.franc xx
    nami.franc xx Month ago

    lol same i want a pet snake too

  • Reema Rose
    Reema Rose Month ago

    What is your intro song

  • KiLl Me PlEaSe
    KiLl Me PlEaSe Month ago

    You’ve got like 50 best friends and I’ve got 5 friends yay neb

  • Un Wxnted
    Un Wxnted Month ago

    No one :
    Vereena: I have to go poop
    Mood💀

  • Richa Elizabeth
    Richa Elizabeth Month ago +1

    Which country do u live in?

  • txmrichy 10
    txmrichy 10 Month ago +1

    You sorta look like Mya-Leica Naylor

  • sadie’s edits
    sadie’s edits Month ago

    i feel like vereena likes charles because the way she giggles and twists her hair when she sees and talks to him... but idk lol

  • Ella Roberts
    Ella Roberts Month ago +1

    Boi.

  • Kim Taehyung
    Kim Taehyung Month ago

    whats aidens ig omg

  • Izzy Crites
    Izzy Crites Month ago

    My school sent me home for wearing a wig. And my principal was like "It's a costume. "

  • Evxxina a
    Evxxina a Month ago

    9:07 LMAO I wonder what she posted

  • chicaneee
    chicaneee Month ago

    10:51

    roblox

  • Zemeria Vargas
    Zemeria Vargas Month ago

    I literally love home many friends she has😂❤️❤️ but your really pretty and I love you smmmm and I lowkey ship you and Alex

  • T W
    T W Month ago +208

    The title should be:
    *Vereena getting hate for being pretty for 15 minutes*

    • Anayssa Quezada
      Anayssa Quezada 9 days ago +1

      yasssss ik it’s like the school hates her cuz she pretty AFFFF

    • :0 Oreos
      :0 Oreos Month ago +1

      T W I copied but ok

  • mew.z
    mew.z Month ago +2

    Dam if they roast u... imagine what they’d do to me!

  • Li Li
    Li Li 2 months ago

    how many bestfriends do u have

  • Li Li
    Li Li 2 months ago

    -my best friend

  • Julita Raveneau
    Julita Raveneau 2 months ago

    why is she getting roasted?like she is gorgeous yall just pressed

  • bee dooo
    bee dooo 2 months ago

    Do clean with me plz

  • miranda kernaghan
    miranda kernaghan 2 months ago

    i watched that whole ad for u bby

  • Follow me on ig AT youngfrenchee

    She looks like tiara Kayla kosugas sister but without braces tho

  • Liz
    Liz 2 months ago

    Them girls “hate” you because they ain’t you SIISSSSSSSSSSS !!!!
    ( but fr they’re probably jealous that you’re so outgoing and confident)

  • Cat_ Lover
    Cat_ Lover 2 months ago

    Aiden low key is kinda cute thoooooooo

  • Pretty boi Ray
    Pretty boi Ray 2 months ago

    Low-key one of the boys is kinda cute

  • Pretty boi Ray
    Pretty boi Ray 2 months ago +1

    I love you the most "thank you" I'm ded xD

  • sumaya
    sumaya 2 months ago +1

    where can i get a daylen

  • Alliy Tv
    Alliy Tv 2 months ago

    They are TOXIC

  • yandere freak
    yandere freak 2 months ago

    you look really good with short hair. it gives me that "baddie/don't fuck with me" vibe. i don't know if it's just me, but some or maybe "most" guys there are quite mean.

  • OutKast Drawing
    OutKast Drawing 2 months ago

    I don’t even half half the amount of good friends as Vereena 😂😭

  • BabyDOLL
    BabyDOLL 2 months ago

    queen

  • Fish Lish
    Fish Lish 2 months ago

    When you were putting the thing up for Aiden, I read ‘Drinks breast milk’ not ‘drinks milk at break’ and i was like oh

  • Michelle Bills
    Michelle Bills 2 months ago

    "DoNt dO DrUgS" 😂😂

  • Emily Martinez
    Emily Martinez 2 months ago

    And all my friends tell me to cut my hair 😂🤦🏻‍♀️

  • Bela M
    Bela M 2 months ago

    3:28 she looks like lele pons in black hair😭

  • journey Jo
    journey Jo 2 months ago

    At 10:24 when ur PE teacher goes on I have the same teachers name at my school

  • zara
    zara 2 months ago

    literally how can anyone hate you? someone explain pls.

  • Reese Michael
    Reese Michael 2 months ago

    I’m going to be big mad

  • Juju Washington
    Juju Washington 2 months ago

    The reason we all love aiden is because he is soooo cute

  • Harley S.
    Harley S. 2 months ago

    Aidens 😍😂

  • _dianamcintosh
    _dianamcintosh 2 months ago

    Might get attacked but low key Aiden is cute

  • Jazmin Diaz
    Jazmin Diaz 2 months ago

    Emilio fineeeee do

  • Rachel Green
    Rachel Green 2 months ago

    I get so mad when I watch your vids cuz your gorgeous and I wanna look like you ❤️