Charades with Saoirse Ronan, Alessia Cara and Anderson .Paak

Поделиться
HTML-код

Комментарии • 799

  • Rahul Khanna
    Rahul Khanna 20 часов назад

    I saw that floss,i disliked

  • Setu Tauvela
    Setu Tauvela 20 часов назад

    Anderson moves like a flip animation character

  • Well, I'm well
    Well, I'm well День назад

    Oof

  • Juste Vaitkeviciute
    Juste Vaitkeviciute 3 дня назад

    - We all now how to play charades. So you need to show...

  • Laurie Cadot
    Laurie Cadot 3 дня назад

    I am the only one who saw Alessia cover her mic when she swore !

  • kylie !!
    kylie !! 5 дней назад

    its so weird to see all young people

  • Jose Mejia
    Jose Mejia 10 дней назад

    Who else thought alessia cara looked bae asf 😭😍

  • eyesintheroad
    eyesintheroad 11 дней назад +1

    OMG his bad brain t-shirt!
    RESPECT

  • LIL Nahnel
    LIL Nahnel 12 дней назад

    *Flips le sOfA*

  • Guillermo Ruelas
    Guillermo Ruelas 15 дней назад

    Fallon knew all the answers
    He's suchh a hack

  • Emily Lian
    Emily Lian 16 дней назад

    Saorise is so classy ❤️

  • David Tafoya
    David Tafoya 18 дней назад

    He needed to do the prince hair finger thing....

  • Ivo Florist
    Ivo Florist 18 дней назад

    It's sorsya or sersya better than sorsee, Jimmy, please.

  • Shannon Mooney
    Shannon Mooney 19 дней назад

    Jimmy looks like a high school teacher playing with his students and they just wanna go home

  • jojo 1999
    jojo 1999 19 дней назад

    Didn't know who pacc is but he seemed cute😍gonna go look him up

  • Jim Cadogan
    Jim Cadogan 19 дней назад

    Why is the charades tower thing so far to the right

  • Jake Keller
    Jake Keller 20 дней назад

    yeah this is rigged

  • Furstnayme Lassnaim
    Furstnayme Lassnaim 20 дней назад

    Lol @ Alessia cara yelling fuck at the end b😂😂😂

  • Cathy D.
    Cathy D. 23 дня назад

    Saoirse's likes it's cool Jimmy it's fine we're Winners 😂 staying ever so the Professional Hahahaa

  • Ranjith Kumar
    Ranjith Kumar 24 дня назад

    I wish to see Saoirse Ronan in a full on comedy role.Her timing is too good

  • Dr. Furter
    Dr. Furter 26 дней назад

    Jimmy like to hug her female guests. You can see it in all episodes.

  • Nikhil Pandey
    Nikhil Pandey 27 дней назад

    Jimmy knows the movies. :p

  • Victor Ortega
    Victor Ortega 28 дней назад

    Alessia making every one look bad with the t.j. weak dress up game

  • neoism
    neoism 29 дней назад

    Saoirse is gorgeous...

  • NaHomi Mejiag
    NaHomi Mejiag Месяц назад

    The one wearing black is sooo beutiful

  • andriani eunike
    andriani eunike Месяц назад

    My favorites 😘

  • Chris Boone
    Chris Boone Месяц назад

    Alessia😍😍😍😍😍 I love her! She's my fav Canadian besides Jonathan Towes lol

  • Brandi Hollaway
    Brandi Hollaway Месяц назад

    He really loves to win irl lol

  • Brandi Hollaway
    Brandi Hollaway Месяц назад

    Love her accent

  • Kurisutina Medina
    Kurisutina Medina Месяц назад

    Saoirse kinda looks like trevor moran

  • Joy Okwuonu
    Joy Okwuonu Месяц назад

    I swear its like Jimmy only plays these games with his guests just so that he could watch himself win....after all he won't get satisfaction if he played alone

  • Patrick
    Patrick Месяц назад

    Boyw hat i would give to have Saoirse as my girlfriend

  • Amad Danial
    Amad Danial Месяц назад

    Yes lawd

  • precious gemMin
    precious gemMin Месяц назад

    "we're winners." lmao

  • Akshay Kocharekar
    Akshay Kocharekar Месяц назад

    Im Saoirse marathon.

  • Morgan Rivera
    Morgan Rivera Месяц назад

    Jimmy is so stupid lol 😂 at the end “drop it like it’s hotttt drop it like it hottt!”

  • Broz Domingo
    Broz Domingo Месяц назад +1

    Saoirse is really great at charades. I mean, what can i say she's one of the greatest actors out there

  • Broz Domingo
    Broz Domingo Месяц назад

    SAOIRSE??? ALESSIA??? TOGETHER?!?!?! *I MUST BE INSIDE MY MIND*

  • Allan J
    Allan J Месяц назад

    Jimmy obviously knows all the answers that were up there. Its rigged 😂

  • tihomir ivanov
    tihomir ivanov Месяц назад

    Drop it like it is Hot why is 5 words?

  • Freudian Factor
    Freudian Factor Месяц назад

    i wanna be Saoirse Ronan

  • Philgob
    Philgob Месяц назад

    Anderson is funny af. Shorchehesj is hot af. Alessia is cute af. Good group.

  • Charlie
    Charlie Месяц назад

    Saoirse really dressed up and Alessia and the other guy really.. didn’t 😂

  • Karan Shukla
    Karan Shukla Месяц назад

    Saoirse is so very humble

  • Paul Solania
    Paul Solania Месяц назад

    Jimmy just prentending he didnt know the answer... Actually he knows it

  • yeaxjustsmile20
    yeaxjustsmile20 Месяц назад

    Jimmy knew u can totally tell

  • just some guy
    just some guy Месяц назад

    Saoirse Ronan is so beautiful 😘😘😘

  • Jineth.C Hettiarachchi
    Jineth.C Hettiarachchi Месяц назад

    Naughty Jimmy.........he stole from Allessia....

  • Yanca Mirella
    Yanca Mirella Месяц назад

    Why did they take it off the video of the bridesmaids quizz?

  • 123 456
    123 456 Месяц назад

    cringeeeeeeyy

  • Jake Roberts
    Jake Roberts Месяц назад +1

    1:38 alessia reaction tho

  • sultan ahmad
    sultan ahmad Месяц назад

    seriously what the hell ANDERSON PAAK instead OF RUSSELL WESTBROOK

  • GameDjeenie
    GameDjeenie Месяц назад

    1:40 The hell is that cringy shit ?

  • monbooboo the fool
    monbooboo the fool Месяц назад

    Jimmy put his CHEST into Drop It Like It's Hot

  • Jamie Hall
    Jamie Hall Месяц назад

    Alessia was being kinda whiny tho.

  • OLVR
    OLVR Месяц назад

    sasha is 🔥

  • Manu Vásquez
    Manu Vásquez Месяц назад

    I Love Saoirse! 😍😍

  • kenneth tong
    kenneth tong Месяц назад

    fly-man!

  • Deepika Padukone
    Deepika Padukone Месяц назад

    Jimmy is too good for this game!

  • Fikash
    Fikash Месяц назад

    I would watch a video of Saoirse Ronan doing anything
    I'd watch her do laundry for 2 hours

  • Narry *
    Narry * Месяц назад

    Squad A Few Of My Favs♥️
    843 K

  • pnoipr8
    pnoipr8 Месяц назад

    1:48 "that is rigged" come on Jimmy, your own show??

  • nugget
    nugget Месяц назад

    am i the only one who covered the bottom of their screen and played along?

  • Steven C
    Steven C Месяц назад

    They seem like sore Losers

  • Jen Vincur
    Jen Vincur 2 месяца назад

    Soairse is my woman crush! Her accent 😂❤️

  • Sarah Michelle Gilligan
    Sarah Michelle Gilligan 2 месяца назад

    Alessias boobs were too distracting..

  • 95annis
    95annis 2 месяца назад

    THAT AGGRESSIVE FLOSS 😂😂

  • Scott Crosby
    Scott Crosby 2 месяца назад

    Soairse is getting more gorgeous

  • Taiany Blossom
    Taiany Blossom 2 месяца назад +1

    Saoirse Ronan and Jimmi the best time

  • NT Creations
    NT Creations 2 месяца назад

    Is he jacob from twilight in yellow t-shirt????

  • Bela
    Bela 2 месяца назад

    I'm here for my man Anderson

  • lane aloha
    lane aloha 2 месяца назад

    these are a great group to play with

  • Lauren Room
    Lauren Room 2 месяца назад

    Saoirse is very humble i love her so much

  • Aura Reyes
    Aura Reyes 2 месяца назад

    Put my hands on you by Anderson paak and dean .. amazing

  • Kass Foley
    Kass Foley 2 месяца назад

    We Irish are the best at games I swear

  • fugupoppet
    fugupoppet 2 месяца назад

    Alessia and Saoirse are so cute!

  • ok bUT
    ok bUT 2 месяца назад

    * INTENSE FLOSSING AFTER THE FIRST ROUND *

  • ok bUT
    ok bUT 2 месяца назад

    No matter how long ago it was I will always remember Isaacs death in How I Live Now in all the faces of the actors jdjndsn

  • 123GaryBreslin123
    123GaryBreslin123 2 месяца назад

    1:40 pure cringe

  • Tao Lin
    Tao Lin 2 месяца назад

    Fucking losers choosing the psychologically predictable 3 and 7. Be original. (that means that all the numbers are chosen equally, and the stars get to decide :)

  • Ethan Lizée
    Ethan Lizée 2 месяца назад

    That Bad Brains shirt tho

  • Filip Vukicic
    Filip Vukicic 2 месяца назад

    Saoirse,bring that Academy Award to Ireland to Irish people and your croatian/irish fans!This year or next please.

  • Pickle Poe
    Pickle Poe 2 месяца назад

    I like Alessia's music and all, but I felt like it was kinda bratty how she was like " I don't want this one, I don't want this one!"

  • Laura Birša
    Laura Birša 2 месяца назад

    Saoirse is great, but who are these children ... i'm getting old

  • Johny Ritter
    Johny Ritter 2 месяца назад

    2:56

  • Nene Can Chill
    Nene Can Chill 2 месяца назад +10

    Saoirse looks so kind towards everyone

  • Trami
    Trami 2 месяца назад

    4:09 did Jimmy pronounce ‘‘Saoirse‘‘ right tho?

  • Sheena Hussain
    Sheena Hussain 2 месяца назад

    i have a feeling jimmy has this game rigged

  • Golden Books
    Golden Books 2 месяца назад +1

    I love watching competitive people play pointless games lol. Saoirse is amazing

  • Nicole Jacobson covers
    Nicole Jacobson covers 2 месяца назад

    Bad Brains

  • Marius Salamon
    Marius Salamon 2 месяца назад

    Lmao first thing I thought when I saw Baby Got Back was Gal Gadot trying to explain Born to Run to Jimmy last year.

  • BlurrySecondsToMars
    BlurrySecondsToMars 2 месяца назад

    I ahh I love all of youuuuu. Andyyy.

  • Andy
    Andy 2 месяца назад

    Jimmy and Saoirse !!!!!!!!!

  • Colin Burleigh
    Colin Burleigh 2 месяца назад +2

    i have never been more in love with saoirse ronan than i have after watching this video

  • Chris
    Chris 2 месяца назад +4

    Why does 'Jimmy have to stage every single episode, jeez.

  • Imane
    Imane 2 месяца назад +2

    Marry me Alessia

  • bryan gomez
    bryan gomez 2 месяца назад +72

    Saoirsa is a solid 11/10

    • DaveKraft400
      DaveKraft400 Месяц назад

      +morita kaoru basic white girl? 40? I wanna be as high as you, brother.

    • morita kaoru
      morita kaoru Месяц назад

      +Lazy Hazy The topic is her looks. Try again.

    • Lazy Hazy
      Lazy Hazy Месяц назад

      morita kaoru she is 24 and has 3 Oscar nominees what have you done?

    • morita kaoru
      morita kaoru Месяц назад

      She's the most basic white girl and she looks like she's what? 40 yo. Muito sem graça.

    • Keep calm and Han shot first 101
      Keep calm and Han shot first 101 2 месяца назад +1

      bryan gomez *11000/10

  • breezedblocks
    breezedblocks 2 месяца назад +2

    I love all of these people 😪

  • Eddie Scorsese
    Eddie Scorsese 2 месяца назад +13

    Saoirse Ronan.... damn

  • Maddie Rubalcava
    Maddie Rubalcava 2 месяца назад

    “fly man” fake af