Tap to unmute

UFC Champion Tyron Woodley Ices His Neck Before Jake Paul Fight!

Share
Embed
  • Published on Dec 15, 2021
  • Tyron Woodley, better known for his ringside alias, The Chosen One, is a Missouri-born MMA superstar and 5-time UFC fighting champion!
    In this week’s episode, watch as Tyron Woodley stops by the world-famous Icebox showroom before his upcoming fight to check out our incredible selection of high-end, luxury diamond jewelry!
    Woodley has been making headlines for years, but more recently he has been getting national exposure for his quarrels with RU-clipr Jake Paul.
    Woodley and Paul are set to fight in their second meeting on Saturday, December 18th!
    AS ALWAYS,
    THANK YOU FOR WATCHING!
    SUBSCRIBE NOW FOR OUR WEEKLY VIDEOS!!
    ►► bit.ly/2JCefqq
    WANT MORE ICEBOX CONTENT?!👇
    Instagram • Icebox
    TikTok • www.tiktok.com/@icebox?source...
    Twitter • Icebox
    Facebook • Icebox
    Pinterest • www.pinterest.com/Icebox
    SHOP OUR WEBSITE HERE - www.icebox.com/y
    Icebox Diamonds & Watches
    3255 Peachtree Road NE
    Atlanta, GA 30305
  • EntertainmentEntertainment

Comments • 232

  • Icebox
    Icebox  5 months ago +56

    Who do you think is going to win: Tyron Woodley or Jake Paul?!

    • Aj Massey
      Aj Massey 5 months ago

      Jake

    • Glodi Tita
      Glodi Tita 5 months ago

      @jay’s finger board why do yo think that the rigged it ??

    • Paul Pena
      Paul Pena 5 months ago +3

      Why Icebox Send the B team employees out for Woodley ‼️

    • Shehiryar Rai
      Shehiryar Rai 5 months ago

      jake just became legend right now

  • Anth
    Anth 5 months ago +153

    Bro went to putting ice on his neck to actually needing ice on his neck 😭

  • TheOfficialRese
    TheOfficialRese 5 months ago +161

    Who else is here after the fight?😭

  • S
    S 5 months ago +64

    Awww he’s a sweet family man! I don’t really watch MMA but his Vibe & Personality was Everything ❤️ Best of luck to him. Get that bag for your Fam!! 👏🏼👏🏼

  • Matthew Farha
    Matthew Farha 5 months ago +35

    This didn’t age well 🤣🤣

  • Daunte Taylor
    Daunte Taylor 5 months ago +8

    He must of knew he was gone need that ice after jake knocked his head off 🤣

  • Daniela sorto
    Daniela sorto 5 months ago +10

    My man bout to cancel the order 💀💀

  • Cincinnati Slim
    Cincinnati Slim 5 months ago +26

    Shout out to Tyron for enjoying the fruits of all if his hard work over the years!

  • King Kobra
    King Kobra 5 months ago +304

    Congrats if you see this. I want you to know that your life matters,you where brought to this world for a reason. Keep working on your dreams and goals and you will achieve them 🙏🏽❤️.

    • Victor Resendiz
      Victor Resendiz 4 months ago

      Needed to heard this today thanks man 🙌

    • RasLion60
      RasLion60 4 months ago

      Same too you Sir🙏🏽💙

    • ogfxdraco
      ogfxdraco 4 months ago

      my life means nothing

    • SJ
      SJ 5 months ago

      Love

    • Lamont Robinson
      Lamont Robinson 5 months ago

      Thanks just what i needed to hear the met needs more people to do this but way to start an internet trend that matters

  • Prod: MiGo Mucci AnT
    Prod: MiGo Mucci AnT 5 months ago +28

    Win lose or draw Woodley looks happy living his life after the UFC and that's wassup

  • Zo
    Zo 5 months ago +9

    Who here after he got knocked tf out😂😂😂

  • R MOB
    R MOB 4 months ago +3

    Tommy is a pro lol. Went and watched 3 matches and learned everything about those fights. Once he saw twood he started spittin his way to some commission lol

  • Jon D
    Jon D 5 months ago +32

    bro was so proud of that 57 hits stat 😭🤣

  • N
    N 5 months ago +51

    He said he wants diamonds that hit but don’t look like come and grab them😂

    • BabyZAddy
      BabyZAddy 5 months ago +1

      Jake Paul kinda Diamonds, type that look soft but knock you tf out 🤣🤣

    • DrG Master
      DrG Master 5 months ago +2

      TraxNYC is the place 🤣🤣🤣 I'm joking I see Trax commin from the diamond district 😱

  • Keshaun V
    Keshaun V 4 months ago +2

    Damn he didn’t even get to shop with owners all the real celebs see 😂😂

  • Weein
    Weein 5 months ago +3

    Why was he popping out of the ground like that.🤣

  • T5d Kkd
    T5d Kkd 5 months ago +3

    After being iced out he knocked out😶

  • Luciano Silva
    Luciano Silva 5 months ago +2

    Esse.. luta.. demais... nó.. UFC..🔥

  • Retro Fotos
    Retro Fotos 5 months ago +11

    Lol ain’t even know these folks worked for icebox they brought the janitors out to ice Woodley out

  • chris O'Brien
    chris O'Brien 5 months ago +18

    They always do it so big! If only they could ice out this war veteran, it’d make my life lol

  • Awoken Entertainment
    Awoken Entertainment 5 months ago +19

    Did you really get a bag if you didn't get yourself a little ice with it? 🧊❄️

  • Official OG
    Official OG 5 months ago +5

    Setting him with the right pieces lads 🔥

  • Humzz
    Humzz 5 months ago

    Keep up the good work

  • MarkioWrld
    MarkioWrld 5 months ago +2

    gonna need that ice after tonight

  • Jaystacks
    Jaystacks 5 months ago +2

    Glad to see Tyron getting the bag 🎒 💰

  • Showtime Mikey
    Showtime Mikey 5 months ago +1

    Tyron gettin that Jake Paul money 😂😂💯

  • No way Jose
    No way Jose 5 months ago +2

    That Asian dude didn’t give a flying flock about his elbows😂

  • David Hernandez
    David Hernandez 5 months ago

    He need to win I know they paid him to loss bro

  • Eddie G
    Eddie G 5 months ago +27

    FORMER ufc champ

    • Steez OnEm
      Steez OnEm 5 months ago +5

      If you were a champ eventually you would be a FORMER champ. Foh

    • Teddy Perkins
      Teddy Perkins 5 months ago +1

      Hate

  • Doughboy
    Doughboy 5 months ago

    Love icebox man fr, hopefully I can get something soon. Much love ❤️

  • Vince M
    Vince M 5 months ago +1

    Bro got Iced during the fight too😩

  • Fernando Rodriguez
    Fernando Rodriguez 5 months ago +7

    Why didnt wood get the same icebox treatment like the rappers do with the other store owners these store employees never been a vid why now

  • Glock Dookie
    Glock Dookie 5 months ago

    This aged well

  • Preston
    Preston 5 months ago +2

    things that crazy woodley copys Jake Paul if you sent see it ur blind lmao this fight affected him more than he would like to admit

  • Anth
    Anth 2 months ago

    9:19 TYRONE TRIPPIN 💀

  • Tarxan800
    Tarxan800 5 months ago +1

    He got the wrong ice 🧊

  • Kid Ink-_
    Kid Ink-_ 5 months ago +1

    And got knocked out 😂

  • Teddy Perkins
    Teddy Perkins 5 months ago +8

    The hate be real man ain't do nothin but be genuine. That frank stand open never closes

  • H81MHV3
    H81MHV3 5 months ago +1

    Amazing design!!!!
    Icebox really have good designers!!!!!

  • Scotti B
    Scotti B 5 months ago +4

    all this to lose to Jake Paul twice

  • N0TH0N
    N0TH0N 5 months ago

    Jake knocked that man’s out

  • Ray Simmo
    Ray Simmo 5 months ago +1

    Tyron Woodley visits icebox thanks to Jake Paul for getting this dude paid 🤣🤣

  • PhillyNationYT
    PhillyNationYT 5 months ago +1

    When jakes gives you that bag gotta treat yo self 🤷🏻‍♂️

  • Ej Ridenhour
    Ej Ridenhour 5 months ago +1

    0:20 boy I ain’t scared of you after what happened 😂😂😂😂

  • og2themax
    og2themax 5 months ago

    Icebox should do a free giveaway on something small. I’m a super big huge fan of Icebox but got too many bills to pay & maintain a family so it will take a lifetime for me to even buy something from Icebox! Other than that keep killing the ice game guys, always love the content!!!

    • Zer00
      Zer00 5 months ago +4

      Oh well bud. That’s the way of the road, can’t ask for a handout

  • Retard Bait
    Retard Bait 5 months ago

    Trying to take atleast 1 W 🤡

  • Ty2lame -_-
    Ty2lame -_- 5 months ago

    Manz came to get his shit iced out just to get his shiii rocked just days later 😑

  • Suvethan Yogathasan
    Suvethan Yogathasan 5 months ago +6

    Tyron Woodley meets with Lil Baby in the back room then Jake Paul comes running in and knocks out Tyron Woodley and Lil Baby 😂🤣

  • Money M
    Money M 5 months ago

    If I wasn’t doing music I woulda been Tyron Woodley

  • Preston
    Preston 5 months ago +1

    he about to get dropped for real

  • 740Dussè
    740Dussè 5 months ago

    Just to get dunked on 😂❌🧢

  • Maryland
    Maryland 5 months ago

    Jake paul came out of no where and blessed woodley with that bag a second time congrats to the bro woodley im glad hes collecting he looks happy

  • ISHOWCRIX
    ISHOWCRIX 5 months ago +1

    who else here after the fight 🚬💀

  • Be eazy
    Be eazy 5 months ago

    An then Jake Paul knocked him out with a mean hook.

  • Posse Ruthless
    Posse Ruthless 5 months ago

    Woodley came out of retirement to fight Jake? Lol

  • JosiahIsForeign
    JosiahIsForeign 5 months ago +1

    This didnt age well huh

  • BLANK C7
    BLANK C7 4 months ago +1

    Tyron Woodly ices his neck before going to get put to sleep. 🛏😴💤

  • Sam Roper
    Sam Roper 5 months ago

    Damn Jake really did put money in dis dude pockets lmao wait a couple months to act like you go that money from some where else lmao Jake bought that chain chz we ain't never seen him here when he was in the ufc

  • jojo lopez
    jojo lopez 5 months ago

    He doesn’t deserve shit he lost to a RU-clipr

  • 860 Machoo
    860 Machoo 5 months ago

    Bro got knocked out chain too heavy

  • King Kobra
    King Kobra 5 months ago +2

    Congrats if you see this. I want you to know that your life matters,you where brought to this world for a reason. Keep working on your dreams and goals and you will achieve them 🙏🏽❤️.

  • THABOIJAY
    THABOIJAY 5 months ago

    Well tyron got knocked out no reason to flex

  • Ashraf A Awad
    Ashraf A Awad 5 months ago +5

    he gotta spend his money b4 the sponsors pull out

  • sheilaw1983
    sheilaw1983 5 months ago

    I guess he should been training instead of buying jewelry 🤦🏾‍♀️🤷🏾‍♀️

  • Glock Dookie
    Glock Dookie 5 months ago

    Tyron still won by getting knocked out tho he made a bag bag

  • pancho
    pancho 5 months ago +1

    Jake paul bought this jewels for him lol plus that rolex 🤣

  • HEAT•2•HOLLYWOOD
    HEAT•2•HOLLYWOOD 5 months ago +1

    HE GONNA NEED THAT ICE ON HIS JAW NOW!!...

    • Blake Jacobsen
      Blake Jacobsen 5 months ago

      Seriously… bro got a Rolex, but for what? Stage 5 CTE in 1 night? Gawdamnnnnn

  • Real Nigga
    Real Nigga 4 months ago +1

    That comment at 0:23 didn’t age well lol

  • DrG Master
    DrG Master 5 months ago

    2nd tattoo I love Jake ? Tyron you should buy a ice piece "I love Jake Paul " so no more tattoo 🤣🤣

  • Joker
    Joker 5 months ago

    Tyron buying ice with the rack💸 that jake paul give him to have a stunt🤷🏿‍♂️😂😭

  • Ri Ri
    Ri Ri 5 months ago

    Change title to "before getting knocked da fook out"

  • Jake899
    Jake899 5 months ago +2

    He gotta return everything now 😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣🤣😂

  • AdamStl314
    AdamStl314 5 months ago +6

    Tyron, stop tripn off what people on the internet think or say. I notice you kept mentioning what "the internet" might say about you. Fuck the haters and trolls, do you!

  • Cody
    Cody 5 months ago +1

    *** Former UFC Champ riding a 4 fight losing skid..

  • Jordan Goodwin
    Jordan Goodwin 5 months ago

    How you gonna beat some up when you got beat up by Jake Paul how you lost to Jake Paul

  • Matt Smith
    Matt Smith 5 months ago +4

    Love Woodley. Knock Jake Paul out and show the haters you still the man, I believe you are, then on to the next. Boom🔥🔥

  • Edgey Gaming
    Edgey Gaming 5 months ago +6

    He’s too busy trying to get new jewellery when he really should be busy getting a new hairline

    • Jo Coolin
      Jo Coolin 5 months ago +14

      Your busy hating instead of gettin money. U like 14 right

  • Capper
    Capper 5 months ago +1

    Ayy the icebox giveaway is fire tho no cap

  • weishenzen
    weishenzen 5 months ago

    This didn’t age well

  • Dee D.
    Dee D. 5 months ago +1

    That hairline💀

  • Nick Hayes
    Nick Hayes 4 months ago

    Dude sounds too full of himself and that’s why he got his a** beat

  • The Emerald Smoke
    The Emerald Smoke 3 months ago

    Later that night he got knocked tf out

  • CapN
    CapN 5 months ago

    Tyron "everything is racist" Woodleys

  • V S
    V S 5 months ago

    Woodley is like me not too bling.. but I gotta have my cuban link.. even if it's just 9999 24k gold right now I am chasing for the diamonds too I ain't messing around.. I love 24k and diamonds.. the rest can go bye bye

  • maxwell mambo
    maxwell mambo 5 months ago +1

    KO four round 👊

  • Rhys Jones
    Rhys Jones 5 months ago

    How does it feel to get sparked😁

  • Hayden_08
    Hayden_08 5 months ago +1

    ICE BOX IS THE BEST👍🏻👍🏻👍🏻 all their diamonds are cool and fresh

  • itsDASH
    itsDASH 5 months ago

    The Frozen One 🥶🥶

  • Brandon Cox
    Brandon Cox 5 months ago

    never seen these ice box workers. where the regular crew.

  • 9.teen.87
    9.teen.87 5 months ago

    *Did they supply Omarion with the ICEBOX where his heart used to be ???*

  • Sneezy
    Sneezy 5 months ago

    Who here after he got knocked out

  • David Vieira
    David Vieira 5 months ago

    Enjoy it brother.

  • Conor Kelly
    Conor Kelly 5 months ago

    Jake paul helped get Woodley iced out

  • John Dope420
    John Dope420 5 months ago

    This guy ain’t shit he’s been fighting for years an couldn’t even knock out Jake Paul some one that hasn’t even been fighting as long as him

  • Jxian
    Jxian 5 months ago

    The iced one

  • LJYLANDONYODER
    LJYLANDONYODER 5 months ago

    This guy is soja boy of boxing lol

  • ŠŁÎMÊ_KÏNG🚀🍃
    ŠŁÎMÊ_KÏNG🚀🍃 5 months ago +1

    Y’all should make hoodies that’s say “icebox” 🔥🥶

  • Davis Briley
    Davis Briley 5 months ago

    Who is here after the fight

  • Official Bowzer
    Official Bowzer 5 months ago

    Stick to MMA big dawg

  • Tory Lords
    Tory Lords 5 months ago +1

    To get knocked tf out