How It Is Hooping On Double Rims

Поделиться
HTML-код
  • Опубликовано: 18 фев 2019
  • nothing be falling on double rims like how normal shots be missing so much ! Be making people feel sorry 😭😭🏀
  • РазвлеченияРазвлечения

Комментарии • 4 242

  • a bit maxed
    a bit maxed 3 часа назад

    I still suck on regular rims

  • James T
    James T 8 часов назад

    True

  • Zaz Bone
    Zaz Bone 16 часов назад +1

    So true my guy double rims is the worst on god?

  • Firm&mir YT
    Firm&mir YT 19 часов назад

    Double rims with a corner store ball be the worst

  • Solemn Solace
    Solemn Solace 19 часов назад

    Those double rims were horrible! It blocked everything.

  • The Equalizer
    The Equalizer 21 час назад

    “Might as well go home nigga cuz nothing’s dropping here.” Mark Phillips

  • Mr. Scoot Scooter
    Mr. Scoot Scooter День назад

    Double Rims are like "For real though, it's not me... it's you"

  • Timely J96
    Timely J96 День назад

    Double rims with no net it’s the fucking worst

  • emersonleon85
    emersonleon85 День назад

    It’s impossible to make shots on these kind of rims

  • SupaFlySi
    SupaFlySi День назад

    why do they even exist

  • SynxLife
    SynxLife День назад +1

    If you wanna splash your shots, use double rim. Nothin’ going in there if it’s not splash.

  • Mr D
    Mr D 2 дня назад +1

    Singe rim maybe😂😂

  • OKC Celtics
    OKC Celtics 2 дня назад

    You forgot that they LAUNCH your ball 30 feet away from you....they do make you a better shooter though honestly

  • Steve Rogers
    Steve Rogers 2 дня назад

    it ain't even like that, I actually shoot better on double rim. They just trash

  • It’sTheLizardYT Jarett
    It’sTheLizardYT Jarett 2 дня назад

    This is the most factual video ever

  • Zack Todd
    Zack Todd 2 дня назад

    So fucking accurate

  • Dumeto Offor
    Dumeto Offor 3 дня назад

    Can't relate. These are my shots no matter the rim

  • man horse
    man horse 3 дня назад

    why tf is double rings a thing

  • Brantheman_ 023
    Brantheman_ 023 3 дня назад

    Looks like 2k

  • Jake Fortuna 1
    Jake Fortuna 1 3 дня назад

    It doesn’t matter people just complain like a hoe

  • KINGDAVID k
    KINGDAVID k 3 дня назад

    Ik

  • Herb Cruz
    Herb Cruz 3 дня назад

    Even the best shooters don't like double rims.

  • Jeremiah Porter
    Jeremiah Porter 3 дня назад

    Double rim bs maan

  • BigHoMiEE TJ
    BigHoMiEE TJ 4 дня назад

    Who could possibly dislike this smh

  • KinG Chris
    KinG Chris 4 дня назад

    I felt this pain

  • Hur1caneaaron
    Hur1caneaaron 4 дня назад

    Half of these ppl saying "oh you can't shoot on double rims cuz ur trash" is most likely ass at ball 😂😂😂

  • Spying on your history
    Spying on your history 4 дня назад

    If 2k ain’t got double rims then how tf am I missing open shots

  • WRC Uno
    WRC Uno 4 дня назад

    yall just trash admit it

  • YA BOII MAR
    YA BOII MAR 4 дня назад +2

    Double rims are like spongebob trying to put Gary in the tub 🛀

  • Little Dragon1
    Little Dragon1 4 дня назад

    Real facts

  • Ronald Dominguez
    Ronald Dominguez 4 дня назад

    0:27 lmao!!

  • BrazyBuilds __
    BrazyBuilds __ 4 дня назад

    😭😭 big facts

  • Mubrix
    Mubrix 5 дней назад

    I splash no rim no backboard fuck the double rim

  • Mr D
    Mr D 5 дней назад +2

    Are we really that’s sorry 🤣🤣

  • Huey Freeman
    Huey Freeman 5 дней назад

    Shit man this is relatable

  • Aaron 2KGOAT
    Aaron 2KGOAT 5 дней назад

    Double rims is like 2k18 mypark lol

    • MKELLZ
      MKELLZ 3 дня назад

      Aaron 2KGOAT ru-clip.com/video/wXWe8JokPaw/%D0%B2%D0%B8%D0%B4%D0%B5%D0%BE.html

  • Analyze Perspective
    Analyze Perspective 5 дней назад +1

    "Layups don't work?" lol

  • King Merci
    King Merci 6 дней назад

    Facts 😂😂😂😂😂😂

  • Turtle Gaming
    Turtle Gaming 6 дней назад +1

    Gives me OCD and anxiety when they keep missing. Just make ONE lmao

  • James Fitzpatrick
    James Fitzpatrick 6 дней назад +2

    This is the realest shit I’ve ever seen

  • Skylar Brown
    Skylar Brown 6 дней назад

    That's some real shit my basket game sorry as shit with the double rim be having me looking like ass

  • NoobPlays
    NoobPlays 6 дней назад +1

    I think double rims are better for layups.

  • Vincent Jacobs
    Vincent Jacobs 6 дней назад

    Double rims purify your shot

  • Taledo78
    Taledo78 6 дней назад +1

    They are the worst rims..

  • Sean Hargrove
    Sean Hargrove 6 дней назад

    Mark look like young Bernie Mac

  • Abel Iniguez
    Abel Iniguez 6 дней назад

    Ok so I wasn’t goin crazy when this shit happened

  • Ruo Chen Wang
    Ruo Chen Wang 6 дней назад

    Such fax when I play in double rim game

  • Nehemiah Stewart
    Nehemiah Stewart 7 дней назад +3

    Been playing for 20 minutes ain't nobody score🤣

  • cArOliNa BrEd
    cArOliNa BrEd 7 дней назад

    Thats mean double rim game G

  • ZaddyOc & Mohamedissavage
    ZaddyOc & Mohamedissavage 7 дней назад +1

    *I love double rims. Anytime someone challenges me for a bet, I take them to a double rim hoop. I say make it take it all the way and while they’re complaining about the hoop, I rip them apart and I get what I want. If you practice enough, you’ll actually prefer the double rim hoop.*

  • Nudah Not Verified
    Nudah Not Verified 7 дней назад +1

    The realist shit I've ever seen

  • Zealous
    Zealous 7 дней назад

    It do be like that

  • Eric Nielsen
    Eric Nielsen 7 дней назад +2

    When I played basketball we always played a school who had double rims. We would always score about 30 points the whole game

  • Rob Scott
    Rob Scott 7 дней назад

    Just go home if you see double rim

  • Curry. Grfx
    Curry. Grfx 7 дней назад

    Dang double rims shooting like MKG

  • Sanford McSwain
    Sanford McSwain 8 дней назад

    This is so true

  • Peter Shepherd
    Peter Shepherd 8 дней назад

    No layups here, nigga.😂😂😂😂

  • Prince Vegeta
    Prince Vegeta 8 дней назад +2

    Rdcworld1 should be on wildnout cause they would be funny😂😂😂

  • Elizabeth san
    Elizabeth san 8 дней назад +1

    *360p*

  • visharad rawat
    visharad rawat 9 дней назад

    Specially made for players like Shaq 😂

  • MKSTHENAME
    MKSTHENAME 9 дней назад

    No layups here nigga😂😂💀

  • melvin st fleur
    melvin st fleur 9 дней назад

    When your shots more broke than your bank account😢

  • 402drake
    402drake 9 дней назад

    It dont matter to me if you know how to shoot

  • Eric Clapmen
    Eric Clapmen 10 дней назад

    this a real video.

  • Chaze
    Chaze 10 дней назад

    Best video I’ve seen

  • reese dboy
    reese dboy 10 дней назад

    That's why I been stop hoopin outside 😂😂😂

  • PDE Gonzalo
    PDE Gonzalo 10 дней назад

    Jumper Can Hit All Green And Still Brick 😔

  • Kaleb Jordan
    Kaleb Jordan 10 дней назад

    HONESTLY

  • Nate Wells
    Nate Wells 10 дней назад

    If the ball was smaller and they made 8 rings my jumper would still be trash lol

  • Gunbladewarrior
    Gunbladewarrior 10 дней назад

    PTSD from my childhood. 😐

  • Sticky Hiky
    Sticky Hiky 10 дней назад +1

    Fuck double rims,them shits gay

  • J Pizel
    J Pizel 10 дней назад +4

    Double rims are just like the rims at the fair. Nothing goes in.

  • Justafellowturtle
    Justafellowturtle 10 дней назад

    Can someone please explain why double rims exist other than to make you look trash or make you pop a blood vessel

  • Brandon Heat
    Brandon Heat 10 дней назад

    Facts

  • The Patrick Cox Podcast
    The Patrick Cox Podcast 10 дней назад +1

    0:16 no nigga

  • No filter k gizzle green
    No filter k gizzle green 10 дней назад

    Man I know that feeling guion creek middle school all day you get jumped before you get a bucket facts

  • Rari
    Rari 11 дней назад

    You can't hoop if you can't play on a double rim court lol it literally teaches you to arch your shots so they drop straight in it actually helps with shooting I'd advise everybody who wants to become a great shooter to practice on a double rim.

  • Shadow Fox
    Shadow Fox 11 дней назад

    Lmao "are we really that sorry!?" xD!!!

  • ChronicKane
    ChronicKane 11 дней назад

    Ay I like double rims cause it forces you to get better.

  • Jaylen Frontstreet
    Jaylen Frontstreet 11 дней назад +1

    N where i grew up the backboard didnt make it no better 😂😂😂fast break layup 👎👎nope u gotta put it straight inda net😂😂

  • Jaylen Frontstreet
    Jaylen Frontstreet 11 дней назад +1

    Dont try and dunk too many times u gone break yo hand 😂😂😂

  • Dorian Rodriguez
    Dorian Rodriguez 11 дней назад

    Steph curry must of had 3 rings on his rim

  • I’m Goated
    I’m Goated 11 дней назад

    Facts

  • TraumaER
    TraumaER 11 дней назад +2

    People should cherish double rims. If you trying to get a scholarship, it would be a way better investment than buying the latest POS Jordan shoes. ‼️

  • TraumaER
    TraumaER 11 дней назад +1

    Larry Bird practiced on double rim. That’s how you get good.
    💯

  • Tophersm
    Tophersm 11 дней назад

    *”single rim maybe”*

  • trash
    trash 11 дней назад

    we got triple rims

  • younghomie111
    younghomie111 11 дней назад

    Shoulda had a white boy make a 3 at the end 😂😂😂

  • 1hard2findbro
    1hard2findbro 11 дней назад

    Double rims are racist 😁

  • XitMyBaseSon
    XitMyBaseSon 11 дней назад

    On god 😂

  • Caden_Tinkkel
    Caden_Tinkkel 11 дней назад

    I relate to this so much

  • sand
    sand 11 дней назад

    My school has done rim's I think it's to improve your hooping skill

  • Max Pearsall
    Max Pearsall 11 дней назад +1

    I made a half court on double rim today good vid tho

  • Harley Ralston
    Harley Ralston 12 дней назад

    Leave a pile if you love your mom

  • 550 Deadlift - Robert X.
    550 Deadlift - Robert X. 12 дней назад +2

    Double rim so stable that sound you hear is the Earth vibrating around it.

  • Jevon Grant
    Jevon Grant 12 дней назад

    FuckN lame ass fools
    Playing the blame game

  • Rush Art
    Rush Art 12 дней назад

    Time to summon THE HOOPING GOD

  • AUBURN TIGERS2013
    AUBURN TIGERS2013 12 дней назад

    fuck double rim

  • brah For real?
    brah For real? 12 дней назад

    Man this made my day lmao

  • YES I SAID IT!!
    YES I SAID IT!! 12 дней назад

    cause ur ass can't shoot..it teaches u to shoot correctly..and to stop niggas from hanging on the mf rim