Why We Got "Fired" From Wild N Out & Show Secrets - Buffalo Wild Wings Muk Bang with Darren Brand

Share
Embed
  • Published on Apr 18, 2019
  • Thanks to Buffalo Wild Wings for sponsoring this video! Make sure y'all follow and subscribe to Darren! @darrenbrand_ ru-clip.com/user/darrenbrandtv
  • EntertainmentEntertainment

Comments • 4 239

  • Timothy DeLaGhetto
    Timothy DeLaGhetto  Month ago +1397

    If you haven't seen my FULL video about me and Wildnout, watch! ru-clip.com/video/mpb6f1Vs354/video.html, and don't forget to subscribe to Darren! ru-clip.com/user/DarrenBrandTV

    • Tyrone C
      Tyrone C 7 days ago

      How much did all this food cost?

    • YouTubing News on a Budget
      YouTubing News on a Budget 12 days ago

      I hope y'all stay making videos together I enjoy watching y'all two together it's worth watching.. Darren we from tha same state keep up your good work fam I will always support you..

    • Shelly-Ann Lee
      Shelly-Ann Lee 17 days ago

      You get protein from Microbes, which comes from grass fed animals. Animals meat don't give you peotein on it's own. You get protein from natural spring water minus pollution.

  • Latrice Steward
    Latrice Steward 16 minutes ago

    more to the story

  • Ana Montero
    Ana Montero 3 hours ago

    He did not just put the bones he had just had in his mouth next to the wings. You gotta have a bone plate or bone box 😒 that's wing rules 101

  • 1king59
    1king59 4 hours ago

    Double dip. 😳 lol

  • LA QUEEN CAPO
    LA QUEEN CAPO 4 hours ago +1

    DAMNNNNN ALL THAT GOOD ASS EATING DOE??TIM U GOING IN 2😭🤣#YUMMMMY👅....✌🏼

  • Krystal
    Krystal 5 hours ago

    That kitchen is nice tho 👌

  • Alec G
    Alec G 6 hours ago

    I got fired from Buffalo Wild Wings lol

  • Lakshmi Kimmu
    Lakshmi Kimmu 6 hours ago

    I'm unhappy to hear that they fired you both. I honestly, LOVE the both of you & now Wild N' Out is no longer interesting, funny or cool. You guys are the best. Social Media stars are not funny. Love the both of you. Seriously tho!!!

  • Jody Rudlin
    Jody Rudlin 8 hours ago

    I was eating quick oats while I watched this ... Feels bad :/

  • JellyFam Chris
    JellyFam Chris 8 hours ago

    This is a muk bang @ all the other RU-cliprs trying to do a muk bang with a kids meal

  • Alqu001 !
    Alqu001 ! 8 hours ago

    Wild n out is dead

  • 6pm Glo
    6pm Glo 9 hours ago

    I can not eat like that 😂

  • fastblackkid
    fastblackkid 9 hours ago

    Who else is about to go to Buffalo Wild Wings asap now haha 😂🤣🤣🤣

  • JosLu 966
    JosLu 966 15 hours ago

    Stops half way through conversation
    “Ooo are those mini corn dogs” lmfao

  • Ashley Rae Barrett
    Ashley Rae Barrett 15 hours ago

    This food looks so bomb but I was scared my heart would stop seeing all that lol

  • Lil Ren Ren
    Lil Ren Ren 15 hours ago

    Y’all fired noooo!!!

  • PHOENIX ONEAL
    PHOENIX ONEAL 16 hours ago

    i love basic to boosie no

  • D Harris
    D Harris 17 hours ago

    I've never had a burger from there

  • Mar!
    Mar! 17 hours ago

    Yall do realize Tim is a social media comedian too right lol, its just the same set of people get old and they need new faces to appeal to different people. 🤷🏾‍♂️ imma miss Tim though

  • Takeisha Cotton
    Takeisha Cotton 19 hours ago

    I wish I was there too help eat some of that good ass food wit y’all 🤤🤤🤤🤤🤤🤤

  • cherribomb80
    cherribomb80 20 hours ago

    How is it that Darren Brand had the *extra hunger helper* but Timothy ate more? XD Im dead af Y'all deadass made me hungry and I'm on a fast right now....*cries in Spanish*

  • Daniel Munoz
    Daniel Munoz 21 hour ago

    why would we want to see you eat for 4 mins before you even start talking?

  • Willow The Weirdo
    Willow The Weirdo 22 hours ago

    They laughing now they’ll be crying later they lost that bag 😂😂😂

  • BixFolly Plays
    BixFolly Plays 23 hours ago

    This shit wholesome ass hell bro.

  • Patrick 17 Joyce

    716, represent.

  • Pub Sucks
    Pub Sucks Day ago

    The w

  • ReallyNotMateo
    ReallyNotMateo Day ago

    Show been dead since the 1st revival

  • SATANIST
    SATANIST Day ago

    Yall double dippin nasty mothafunkles.

  • Andy Hernandez
    Andy Hernandez Day ago

    Is it mukbang or mukbong ????

  • J. Stubbs
    J. Stubbs Day ago

    "Mhm" - Timothy 2019

  • Isaac Henry
    Isaac Henry Day ago

    Anybody else wanna eat there food

  • Powerful Young Moses

    If I see anyone of you niggas and BWW making them noises eatting a burger I swear to god I’ll blow that place up!

  • Dee Dee's Life
    Dee Dee's Life Day ago

    You got 4 million subscribers!!!! Awesome. I hope to get 1,000.

  • Andre Johnson
    Andre Johnson Day ago

    New drinking game- 1 shot for every "mhm" from Timothy

  • eva nebeling
    eva nebeling Day ago

    lowkey asmr

  • Jesus Garcia
    Jesus Garcia Day ago

    “Mmmm” “Mm” “Mhhmm” “MM”

  • Eight
    Eight Day ago

    Not fired, your assignment ended. Still getting paiiid

  • kingmack2011
    kingmack2011 Day ago

    All I’m wondering is if that food is hot or cold

  • Just Being Jermorria

    I was weak when they started talking about how to say caramel

  • aldo thegoat_616

    how much did timothy said uh hu

  • Kaliyah Stewart
    Kaliyah Stewart Day ago

    WE GET IT “MMM”😂

  • Kaliyah Stewart
    Kaliyah Stewart Day ago

    where is tim from?😂

  • kingofthekeysXBL2

    This video randomly came on Autoplay when I was doing laundry and I 1000% thought this man was Donald Glover lmao y’all got the same exact voice it’s crazy

  • Jakira Toins
    Jakira Toins Day ago

    They just need to give y’all and all the great ppl from wildn out that’s they dumbasses fired a reality show

  • thattkidbnastyy
    thattkidbnastyy Day ago

    Responding to Darren's comments like Mmhmmmm Mhmmm

  • Dixie Normous
    Dixie Normous Day ago

    Damn, y'all got me hungry AF!

  • jeramie Robinson
    jeramie Robinson Day ago +1

    I can't believe Wild N Out let Tim go, he's one of the best ones! Now they are hiding the hurt by eating 2 million calories! Lol!
    Naw both talented cats, I wish them both the best!

    • YaBoiEl
      YaBoiEl Day ago

      Frl they wanna bring in "instagram comedians" *that are not even funny*

  • Alpha Plays
    Alpha Plays Day ago

    Tim got up to get darren water but forgot to get him water and only got water for him self, lmao

  • Ahua Traore
    Ahua Traore Day ago

    All that meat looks cancerous...❣️ Y’all tho😬.

  • Foxy brown
    Foxy brown Day ago

    That food look sooooo good!!!! 😋❤

  • Sushitrash
    Sushitrash Day ago

    Honestly karlous and Tim were the only damn people I watched the show for and now that they gone esp Tim nothing they could say is that funny anymore

  • Savage Daddy
    Savage Daddy Day ago

    Feel the same bout them corner bites.

  • livingdeadgirl 76
    livingdeadgirl 76 2 days ago

    I have a crush on Darren 😍😍

  • zaciah o'banon
    zaciah o'banon 2 days ago

    I just drooled on my stomach at the first bite😥🤤

  • Devin Biggers
    Devin Biggers 2 days ago

    Did anyone notice he ate his burger upside down ? 😭😂

  • Sunny Deise
    Sunny Deise 2 days ago

    So does Timothy still F with David Spates or did everyone just forget him?

  • Nola TheSaint
    Nola TheSaint 2 days ago

    I remember when tim was funny

  • Kee - DJ Knock Steady

    I can’t wait til you MFs stop calling take out “Muk bang” to sound fancy 🙄🖕🏽 just say you were hungry and couldn’t think of shit to do....niggas can’t learn a new word for shit 😂

    • Kee - DJ Knock Steady
      Kee - DJ Knock Steady Day ago

      vivi_ etc pressed? Lmmfao you are literally the simpleton this comment was made for! Thank you 😊

    • vivi_ etc
      vivi_ etc Day ago

      what theyre doing is literally the definition of a mukbang tho... so why are you pressed lol

  • J Rojas
    J Rojas 2 days ago

    Stop paying attention just looking at the food hungry 🤤

  • Rosé Ricci
    Rosé Ricci 2 days ago +1

    Ngl thought that was T-pain for a sec😂

  • Georgia Mitchell
    Georgia Mitchell 2 days ago

    Is it just me or is Tim going in on that food lol

  • Eman Louati
    Eman Louati 2 days ago

    Who’s fasting and watching this to plenteous there hungrr

  • Eva Stood
    Eva Stood 2 days ago

    Their meat gives me diarrhea

  • Allel Daniel
    Allel Daniel 2 days ago

    I don't watch it anymore tbh don't know them kids

  • Trisha Smith
    Trisha Smith 2 days ago

    Abroad, would be fantastic at least 2 episodes in each continent

  • Trisha Smith
    Trisha Smith 2 days ago

    Love their chemistry, really enjoyed watching!

  • Trisha Smith
    Trisha Smith 2 days ago

    Tar tar nasty!

  • Morgan Lee Tay
    Morgan Lee Tay 2 days ago

    Middle of a sentence “are these corn dog nuggets? Omg”

  • Dontay Minter
    Dontay Minter 2 days ago

    Now I want that burger... :O

  • Aidan Hill
    Aidan Hill 2 days ago

    Love seeing these guys together i miss them on wild n out but the vid was dope and basic to boujie is hilarious

  • Reibecca Stringer
    Reibecca Stringer 3 days ago

    Tim finger fucking people food and laughing in their face and shit!!😫😂😂😂😂

  • resheda h
    resheda h 3 days ago +4

    Uuum so when did grissle become protein??🤔🤔🤣🤣🤣💀💀

  • JoAnne Ortega
    JoAnne Ortega 3 days ago

    I love basic to boujee but yall a package! Dont even fuck around like you 2 could do it without each other

  • MV
    MV 3 days ago

    I dead thought i heard, energy, talking asian.
    im like, damn really? A talking asian?
    I gotta clean out my ears

  • GOGO GINO
    GOGO GINO 3 days ago

    DID Y'ALL FORGET TO SAY WHAT YOU WERE EATING AND SHOW AND TELL??? HMMMMMMMM.... 🤔 🤔 🙄 🙄😒 😒

  • Tiki Babyy
    Tiki Babyy 3 days ago

    I can’t with yawl! 😂😂😂❤️.. love yu guys !

  • wolfyman1000
    wolfyman1000 3 days ago

    Im dead clean "grissell " lmao

  • bleu johnson
    bleu johnson 3 days ago

    "Mhhhm. Mhhm mhm mhhm mhhm....." - De La Ghetto

  • CakeFaceLeah
    CakeFaceLeah 3 days ago

    this is so chill i love this

  • Kevin Vannoy
    Kevin Vannoy 3 days ago

    Yeah better pretend the sponsors burger is good.

  • ToxicReaper503
    ToxicReaper503 3 days ago

    Fam that looks fire 🔥

  • IT'S JAZZ!
    IT'S JAZZ! 3 days ago +4

    1:52 Darren out here smokin that G A S!!

  • Floris de Boer
    Floris de Boer 3 days ago

    Darren takes bigger bites than thanos

  • Inocencia Oliveros
    Inocencia Oliveros 3 days ago

    Mhhm Mhhm....Mhmm

  • WhyTheFuck YouLying
    WhyTheFuck YouLying 3 days ago +1

    No one:
    Tim: “Mhm uhuh huh mmm yuh mhm”

  • Dre Tibbs
    Dre Tibbs 4 days ago

    I can not watch this without getting SEVERELY HUNGRY!!

  • JDMstreet Alliance
    JDMstreet Alliance 4 days ago

    Lol Bro!!! I am hungry right now!! love the show

  • Cheerio Cheerio
    Cheerio Cheerio 4 days ago

    They should at least put unedited versions in a set and put it on Netflix or Hulu.

  • Ed Jordan
    Ed Jordan 4 days ago +1

    Everyone check out my mukbang. Im a open book and will talk about any topic and answer any and all questions. Leave it all in the comments. Thank you!! ru-clip.com/video/qYtUd-mMb6A/video.html

  • Montreal Maten
    Montreal Maten 4 days ago

    Tim going with the food dayum

  • Munchie Blast
    Munchie Blast 4 days ago

    No one:
    Timothy: UHMMM

  • Xavier Yanez
    Xavier Yanez 4 days ago

    He really called the mini corn dogs

    *corn dog nuggets* 😳

  • BB Lee
    BB Lee 4 days ago

    I’m liking this based on the burger

  • Xavier Woodley
    Xavier Woodley 4 days ago

    I don't like how homie dipped his half eaten chicken in both the ranches that that bull

  • MsJustSayin
    MsJustSayin 4 days ago

    Eww chew less loud fuck

  • Naim Heredia
    Naim Heredia 4 days ago

    “Where’s the ketchup” lol I like shit was about to go down

  • JACKI J
    JACKI J 4 days ago

    miss you guys!!! and now I want some B Dubs 🤤🤤🤤🤤

  • Sugar Spice
    Sugar Spice 4 days ago +1

    Rachel Ray can cook with her feet and id still eat it lol

  • Jamal Stacks
    Jamal Stacks 4 days ago

    This nigga taking some big ass bites

  • Chef CJ Nobles
    Chef CJ Nobles 4 days ago

    So who are these people? The Asian dude looks familiar.