Tap to unmute

Aussie Aussie Aussie I'm A Fair Dinkum Aussie-Song Australia Manjit Boparai

Share
Embed
  • Published on Oct 27, 2011
  • thanks advertron for the upload
  • ComedyComedy

Comments • 58

  • TomFall
    TomFall 8 years ago +15

    I'm in Manjit's cab right now!!! He's a fair dinkum Aussie. Makes me proud to be Australian!

  • Nicholas
    Nicholas 11 years ago +1

    I love this song! It should be played at the MCG this summer during breaks in play. Awesome!

  • LilMissSpeeedy
    LilMissSpeeedy 8 years ago +4

    I've met Manjit numerous times over the years. He too told me about this song. I can say I knew him before he was 'famous' lol.

  • Panthleoperd
    Panthleoperd 7 years ago +3

    I am so proud to be and Aussie! Fun story, my English teacher had this guy as a taxi driver and he gave him this CD and so he showed it to the whole class! No one could stop laughing and then I started singing along to the song... No one joined in... They just looked at me... WOW GREAT CLASS! XD

    • Panthleoperd
      Panthleoperd 6 years ago

      hmm well put. there's nothing more I can say, and nothing more that I think I should say. but anyway, #peace

    • Panthleoperd
      Panthleoperd 6 years ago

      my fam is from Australia, well my parents were born in Australia and my mums side was too. don't know about my Dads side tho he doesn't like to talk about them too much. but from what I kno Australia

  • Letsbefrankful
    Letsbefrankful 9 years ago

    Manjit was driving my cab this morning and played this song and told us to buy his CD. Best cabie ever

  • Johnny
    Johnny 7 years ago +2

    Had this guy in a taxi, Awesome lad

  • ZuZuPaPa88
    ZuZuPaPa88 9 years ago +1

    I really love his aussie accent! Fair dinkum accent ay! bahahaha

  • William Nolan
    William Nolan 9 years ago +2

    hahahahaha, I was in this guys cab the other day!

  • Kitten__0585 Martin
    Kitten__0585 Martin 3 years ago

    I too was in this dudes taxi and he was the one who told me to look this up 😂😂

  • Thomas Warren
    Thomas Warren 3 years ago +1

    I'd forgotten how good/bad this is!

  • Corbin Schuster
    Corbin Schuster 2 months ago

    Heard this in a cab in Brisbane only 2 days ago 😄

  • donezo
    donezo 10 years ago

    we got in his taxi and he turns out to ive down the road from me and gave us the lyrics and signed it haha !

  • Brennan Mileto
    Brennan Mileto Year ago

    Awesome song..:)

  • 4us hey
    4us hey 8 years ago

    This is great. Where can I get your music?

  • Carola Rost-Maskawy
    Carola Rost-Maskawy 10 years ago

    Thanks for sharing this nice stuff!

  • 4us hey
    4us hey 8 years ago

    This is great. Where can I get your music?

  • spaceflyingsheep
    spaceflyingsheep 9 years ago

    Hahaha I remember this!

  • Gavi Sam
    Gavi Sam 2 months ago

    Very good song and very good rhythm

  • john smith
    john smith 10 years ago

    had him the other day funniest shit ever lol!

  • moderndayfolk
    moderndayfolk 11 years ago

    I was referred to this by a girl that was in his cab this morning haha.

  • Oliver Liekmeier
    Oliver Liekmeier 2 years ago

    2 Roos and a wallaby old mate 👍🇦🇺🇦🇺👍👍

  • rocket
    rocket 4 years ago +1

    This guy just solved racism

  • London Robinson
    London Robinson 9 years ago +1

    What worries me is that this is meant to be serious...

  • Brennan Mileto
    Brennan Mileto Year ago

    Awesome

  • LilMissSpeeedy
    LilMissSpeeedy 8 years ago +3

    Everyone having a go at him.... shut up. You're just jealous that he did this, and you can't sing lol. He can't sing either... but hey, at least he's having fun!

  • K K
    K K 11 years ago

    @dragansport He indeed does.....His cab is awesome!!!!

  • Paul Mateo
    Paul Mateo Year ago

    This was shown around late 2006 (november or december), on SBS aka channel 3

  • Isabella White
    Isabella White 9 years ago

    Dat accent

  • raaj
    raaj 9 years ago

    Good one

  • Jack Brar
    Jack Brar 9 years ago

    Mr boparai need complete bed rest and may be physiatrist treatment from good doctor

  • sugar brown
    sugar brown 9 years ago

    gud stuff mate , fair dinkum aussie. fuck the haters

  • spazopo
    spazopo 9 years ago

    hahaha good one kent...
    your name is kent haahhaha

  • HeyoItsKram
    HeyoItsKram 2 years ago

    My mother is in this

  • Sarah Neist
    Sarah Neist 8 months ago

    Where is he now…?!?!

  • 299BamBam
    299BamBam 9 years ago

    The song at the beginning of this film clip being played in the cab. Does anyone know what this song is called? that;s the one I have been trying to find

  • BenjiGalore
    BenjiGalore 9 years ago

    If anything is Australian, then nothing is Australian.

  • imyourdoctor
    imyourdoctor 5 years ago

    Awesome... fukn oaf

  • ZuZuPaPa88
    ZuZuPaPa88 9 years ago +1

    hahahahahaha what the actual fuck?

  • phallium
    phallium 10 years ago

    I love this song, though sorry buddy you are a terrible singer
    Anton Enus

  • jollyjestervideos
    jollyjestervideos 10 years ago

    sup anton, greetings from ACGS

  • GuybrushThreepwood
    GuybrushThreepwood 11 years ago

    FIRST! Lol wut? Well, at least it sounded less artificial than Rudd's forced generic colloquialisms.

  • Raghvir Singh
    Raghvir Singh 9 years ago

    Give me mine 4:51 time I wasted

  • sunny gill
    sunny gill 9 years ago

    lol it sounds poem nt song

  • Kent Bayley
    Kent Bayley 10 years ago

    What absolute non integrated bullshit. For goodness sake people try and integrate and assimilate as its not much to ask. Whatever this is it offends me.

  • amandeepsingh nagra
    amandeepsingh nagra 10 years ago

    sharam karo chude aussie ........ tu gore di satt ae

  • Nim Bhharathhan
    Nim Bhharathhan 4 years ago

    I sing better than him

  • jessie_fun
    jessie_fun 8 months ago

    What a load of crap.

  • Leah S779
    Leah S779 8 years ago +1

    Lol terrible singer haha but cool guy!