Beware of the Bulgarian Samodiva // Something Scary | Snarled

Поделиться
HTML-код
  • Опубликовано: 23 окт 2018
  • Listen to the extended version of this episode for free on Apple Podcasts, or your favorite podcasting app:
    Apple Podcasts: bit.ly/SomethingScaryPodcast
    Google & Android: bit.ly/SomethingScaryGoogle
    Spotify: bit.ly/SomethingScarySpotify
    Stitcher: bit.ly/SomethingScaryStitcher
    Castbox: castbox.fm/x/ThpP
    In this episode, Sapphire takes you to Bulgaria in 1982, where Vasil has a close encounter with the legendary Samodiva.
    Send Us Your Scary Stories at: SomethingScary@snarled.com
    Follow Sapphire
    Twitch: www.twitch.tv/sapphiresandalo
    RU-clip: ru-clip.com/user/sapphiresandalo
    Facebook: facebook.com/sapphiresandalo.official
    Twitter: twitter.com/awkwardsapphire
    Instagram: instagram.com/awkwardsapphire
    Website: www.sapphiresandalo.com
    GET YOUR SNARLED & SLAYTRIX MERCH HERE:
    teespring.com/stores/snarled
    Follow us EVERYWHERE
    facebook.com/watchsomethingscary/
    facebook.com/getsnarled/
    instagram.com/wearesnarled/
    twitter.com/wearesnarled
    Check out our other series!!!
    bit.ly/SomethingScary
    bit.ly/Dark5WithRachel
    bit.ly/RadArtWithBethBeRad
    bit.ly/SnarledVlogs
    bit.ly/FMLLiveStream
    bit.ly/MonsterBrain
    bit.ly/ScarySymptoms
  • РазвлеченияРазвлечения

Комментарии • 10 120

  • marwinout
    marwinout 20 часов назад

    what does ate sapphire call us at the start? Sorry new here

  • Aaron Wilder
    Aaron Wilder День назад

    that was really good, it gave me the chills

  • wolfpack 9701
    wolfpack 9701 День назад

    **singing from the distance**
    Me: wait, what is that? Hey, do you hear that?
    Friend: yeah, what is that?
    **from the distance** maybe, I'll be tracer!!
    Me: alright I got this. **clears throat and pulls out megaphone** I'm already tracer!!
    Siren: fuck! **leaves**
    Friend: ... that actually worked?!
    Me: **points at him with both hands** Fuck yeah brother!

  • Gabriella Perez
    Gabriella Perez День назад

    How do in all of these stories a family member ALWAYS knows what the demon is or ghost or whatever is, lie oh you have just encountered a fbeywgutfyet8uwre, like wth, are these ral stories? im not hating im just saying

  • M PotatoCabage98
    M PotatoCabage98 День назад

    Ok why the heck am I watching this before bed 😰😨😨😰

  • Everything Awesome
    Everything Awesome День назад

    Brooo the singing
    I got chills 💀

  • sergio alacala
    sergio alacala День назад

    pls like thx

  • sergio alacala
    sergio alacala День назад

    sooooooooooooooooooooooooooooo scary

  • Weston Tooley
    Weston Tooley День назад

    she makes good content

  • Erick Ventura
    Erick Ventura День назад

    R.I.P Doggo. You protecc till the end😢

  • Error 666
    Error 666 День назад

    Hahaha a "Hi" from Bulgarian here ;)

  • iiUnrealDino `
    iiUnrealDino ` День назад

    Българска армия

  • vinod bhoir
    vinod bhoir День назад

    Who was diciding to not leave the video but went in the comments first


    Only me 😅. 😢

  • Blue Scent
    Blue Scent 2 дня назад

    His best friend died for him. That's so sad.

  • Awesome Duder
    Awesome Duder 2 дня назад

    I Know

  • Bonee Ara Jo
    Bonee Ara Jo 2 дня назад +1

    Wanna hear something scary?


    Flying cockroaches

    • Miriam Rivera
      Miriam Rivera День назад

      CORRECTION**** No
      Wi-fi THE HORROR!!!

  • robert clason
    robert clason 2 дня назад

    Crepy crap bro

  • brook the mug and PALS Channel
    brook the mug and PALS Channel 2 дня назад +1

    I see a bendy in the background near the end and the beginning which I have a scary tale to say for this maybe one day I will say..

  • Valerie Miranda Medina
    Valerie Miranda Medina 2 дня назад

    i live for these comments

  • builderblox0000 and nothing.
    builderblox0000 and nothing. 2 дня назад

    Who is bulgarian here?

  • Muchacho_06
    Muchacho_06 2 дня назад +1

    *Im Bulgarian...Welp...Im not going to the sea there anymore xD*

  • Thato Ramme
    Thato Ramme 2 дня назад

    why don't you just post full videos everywhere I like your work but I can't tolerate this.

  • I DON'T HAVE FRIENDS CAUSE MY LIFE IS A MEME

    Im from Bulgaria

  • Wonho’s soft tiddy breast
    Wonho’s soft tiddy breast 3 дня назад

    Bless Ivan

  • Rossy Diaz
    Rossy Diaz 3 дня назад

    Omg my dog started barking after this I got scared so scared omg bro this is cool

  • Anxiety _.
    Anxiety _. 3 дня назад

    This is my second time watching it

  • Holly Cahill
    Holly Cahill 3 дня назад +1

    Back me up lads I’m going fullscreen 😂😭

  • Team Tundra
    Team Tundra 3 дня назад

    that singing....i need another 32 years to practice

  • Nia K.
    Nia K. 3 дня назад

    I'm from bulgaria😱😱😱😱😱

  • Teddy Key
    Teddy Key 3 дня назад +1

    Samodivas are different.
    They don't attack if you don't spoil their latenigt rituals. It's believed that they are spirits who protect the forest. They danse late at night over a fireplace without touching the ground, the only only thing they are wearing is a long shirt. Here in Bulgaria people believe that they help us but if we turn against the forest they ceep us away by taking victims.
    P. S. Sorry if my English is not that good but I tried my best

  • Jasmine Flowerrsszzz
    Jasmine Flowerrsszzz 3 дня назад +1

    Lol poor Ivan

  • Joey Harold Magcalas
    Joey Harold Magcalas 3 дня назад

    1 like= 1🐎
    🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

  • zay&cjgame lit
    zay&cjgame lit 4 дня назад

    Awww I will never forget that

  • Øbviøusly Deb
    Øbviøusly Deb 4 дня назад

    Never trust good looking womans

  • Mina Anwar
    Mina Anwar 4 дня назад

    I looovvveee u ssssssoooooooo much

  • Anikeniey Greedes
    Anikeniey Greedes 4 дня назад +1

    Sapphire: wanna hear something scary?😏
    Me: yea of course!
    *Halfway through the video*
    Me: NOPE NOPE NOPE NOPE! *THROWS PHONE OUT OF WINDOW AND RUNS AWAY*

  • Itz JadeDaWolfie
    Itz JadeDaWolfie 5 дней назад

    Jeez that was creepy

  • Scar Green wolf
    Scar Green wolf 5 дней назад

    Love your videos there cool

  • MaximumCord
    MaximumCord 5 дней назад

    Anyone else on a SNARLED binge watch



    No...only me...okay....

  • IceZ Gaming
    IceZ Gaming 5 дней назад

    I’m scared

  • Fyüpè Elísē
    Fyüpè Elísē 5 дней назад

    Clicked cuz I'm bulgarian

  • Cazzie_Snow!
    Cazzie_Snow! 5 дней назад

    Do they also torture woman or just man???
    Cause it they torture woman *HELL NAH*

  • Bunny Leya MSP
    Bunny Leya MSP 5 дней назад

    България, тук ли сте? :D

  • Dingdong Ardines
    Dingdong Ardines 5 дней назад

    Your not AmeriCan Right?

  • Frosty Cupcakes
    Frosty Cupcakes 5 дней назад +1

    Wtf that song scared me

  • mapping and stuff
    mapping and stuff 5 дней назад

    i had a incident with a semodiva, 1 year ago
    i heard the same voice that played in this video it was twelve in the night
    and i live in an apartment buildingso i looked out of the window, there was nobody there
    after wacthing this video i am grateful that i did not encounter her
    this is real, i am not lying

  • Dmiza Hetrakul
    Dmiza Hetrakul 5 дней назад

    That screaming is the most scariest thing ever

  • Hannah Zacarias
    Hannah Zacarias 5 дней назад

    l must tell that the guy was stupid saying that voice is beautiful

  • ZYVERNO
    ZYVERNO 5 дней назад

    Did she say Ate* Sapphire?
    Ate - Older sister in Tagalog

  • I kNoW uR rEaDiNg DiS c:
    I kNoW uR rEaDiNg DiS c: 6 дней назад

    O they only do it to men? Phew I’m saved

  • DAwolfie だをlぎえ
    DAwolfie だをlぎえ 6 дней назад

    🌻🌸☆*:.。. o(≧▽≦)o .。.:*☆🌸🌼

  • ANABEL MANIAC
    ANABEL MANIAC 6 дней назад +1

    I'm sorry but that singing is really nice and relaxing to hear tbh

  • Elena Dewdrop
    Elena Dewdrop 6 дней назад

    STOP SINGING!! HOLY SHEET THATS TERRIFYING

  • Abby Mountain
    Abby Mountain 6 дней назад

    Wanna hear something scary


    Bad hair day

  • Aleno :3
    Aleno :3 6 дней назад

    Sounded like Ariel from Little Mermaid

  • Jennifer Cardoza
    Jennifer Cardoza 6 дней назад

    Poor ivan... and the dog ;-;

  • TheGodOfDeath 117
    TheGodOfDeath 117 6 дней назад +1

    All was well....
    BTW THE SINGING WAS LIKE LILLYS THEME FROM HARRY POTTER

  • chanezie Lisa
    chanezie Lisa 6 дней назад

    Love your vids😘

  • Rainbow_Unicorn XOX
    Rainbow_Unicorn XOX 6 дней назад

    The singing is


    CREEPY

  • Cotton Candy
    Cotton Candy 6 дней назад

    Top 10 Most Beautifull
    Singers 2019
    edit: 1.

  • xGacha Potato
    xGacha Potato 6 дней назад

    I feel like ur summoning demons in mah house so stop playing the audio of the girl singing I'm snuggling in mah bed right now stop child stap

  • the spinning channel SPIN
    the spinning channel SPIN 7 дней назад

    One like one:RIP for X and the dogs😢😢😿

  • Karuna _-Channy
    Karuna _-Channy 7 дней назад

    I heard they're are aliens that look like humans.. swedish looking.

  • Queen Bee
    Queen Bee 7 дней назад

    It soo dark in my room and the singing is scaring the hell out of me😱

  • COOCHIE
    COOCHIE 7 дней назад

    Arianna Grande is shaking

  • Kitrina Adams
    Kitrina Adams 7 дней назад

    What does she mean by "extended" version? Am I missing part of the story?..

  • Virus the ink demon
    Virus the ink demon 7 дней назад

    That singing creeps the fuck out of me but I decided to sing it myself xD

  • Raya Miteva
    Raya Miteva 7 дней назад

    I'm from Bulgaria, should I be scared?

  • stephen deng
    stephen deng 7 дней назад

    Am I the only one here that decides to just sit and watch horror movies alone?

  • Alexandra Petrova
    Alexandra Petrova 7 дней назад

    I live in Bulgaria

  • hanyu_girl kpop
    hanyu_girl kpop 7 дней назад

    DID I HEAR BULGARIAN?!

  • Red and Blue
    Red and Blue 7 дней назад

    Anyone else seeking comfort in the comments?

  • Lilithcake games
    Lilithcake games 7 дней назад

    Poor puppies 🐕☹️😭😢😞😟
    And all the scary women in these wear white

  • Masiat Haider
    Masiat Haider 7 дней назад

    *Taylor swift left the chat*

  • ღ۵Amy_galaxiaღ۵
    ღ۵Amy_galaxiaღ۵ 7 дней назад

    1 like
    =1000000Zillion slaps and punches for the siren for killing dog
    FBI:Fbi OPEN UP NO KILLIN DOGS

  • Paula Amber
    Paula Amber 7 дней назад

    I’m sad because



    Of the dog

  • Suga ForYou Kookie ForMe
    Suga ForYou Kookie ForMe 7 дней назад

    Omg I feel so bad for ivan

  • I am Perfect
    I am Perfect 7 дней назад

    What happened to u sapphire !

  • Jacob Camarillo-Sanchez
    Jacob Camarillo-Sanchez 8 дней назад

    Poor dog

  • froximus SX
    froximus SX 8 дней назад +1

    HOLY FUCK! Im from Bulgaria... i think that makes me scary? >:D

  • Hyn Aaa
    Hyn Aaa 8 дней назад

    Wanna hear something scary

    Read more

  • Pek Mawii
    Pek Mawii 8 дней назад

    my earphone stop while I watching this video i don't know why 😭

  • Bhie Vlogs
    Bhie Vlogs 8 дней назад

    *Chills*

  • Umaru Chan
    Umaru Chan 9 дней назад

    Where can I find the vocal music used for this?

  • DeniceDraws ʕ•ᴥ•ʔ
    DeniceDraws ʕ•ᴥ•ʔ 9 дней назад

    I loved this story.The only thing that irks me is the mispronounced names.Vasil has emphasys on i.Whilst Ivan has emphasys on van.

  • Snow Thesavage11
    Snow Thesavage11 9 дней назад

    Wanna hear something scary?



    When you look we’re you put your phone and it’s gone OUO

  • Snow Thesavage11
    Snow Thesavage11 9 дней назад

    R.i.p doggies like the video so the doggos won’t be sad in their other life :3

  • siddharth siddharth
    siddharth siddharth 9 дней назад

    The song itself creeps me out

  • renegade fart
    renegade fart 9 дней назад

    RIP ivan, you died well

  • Cinthia Hernandez
    Cinthia Hernandez 10 дней назад +1

    Hey it’s ok don’t be scared come on in you will be safe.just go find your room

    🚪🚪🚪🚪🚪🚪🚪🚪🚪🚪🚪🚪🚪🚪🚪🚪🚪🚪🚪🚪🚪🚪🚪🚪🚪🚪🚪🚪🚪🚪🚪🚪🚪🚪🚪🚪🚪🚪🚪🚪🚪🚪🚪🚪🚪🚪🚪🚪🚪🚪🚪🚪🚪🚪🚪🚪🚪🚪🚪🚪🚪🚪🚪🚪🚪🚪🚪🚪🚪🚪🚪🚪

    I hope that’s enough. Room also includes...

    Food:🌮🥪🥙🌯🥗🥘🥫🍝🍜🍲🍤🍱🍣🍛🍙🍚🥮🍡🍘🍥🍧🍨🍑🥝🍅🥔🥐🍌🥭🍏🍐🍈🍇🍉🍊🍌🍍🍍🥥🥭🥑🥦🥕🌽🥑🥯🍞🥦🥥🍳🥚🧀🥖🥖🥞🥓🥩🍖🍗🦴🌭🍟🍕🥪🥙🌮🥗🌯🍚🥟🍥🥠🍤🍧🍨🌰🍪🍩🥜🍯🥤🥢🥄.
    And....

    🧥🥼👔👖👚👙👕👘👢👡👠🥿👟🥾🧦🧣🧤⛑🎓👒🎩👑👛👜👝🧳🕶🎒👞👗👚👙👕.
    Not done...

    📱🖥☎️📞📷⏱🔌💡🔦🕯🧯🔋💰🔧⛏🧪🧼🧽🗝🧸🚽🛁🧴🧻🛀🏽🛏🛌🛀🏽🧫 .

    Wait....just don’t get to crazy🚬🍺

    Just in case...🔫🔪.
    Good luck you will need it.

  • Confusing Nerd
    Confusing Nerd 10 дней назад

    Wanna hear something scary?



    *I lost my wifi.*

  • Confusing Nerd
    Confusing Nerd 10 дней назад

    *O H*
    *M Y*
    *G O D*



    *I'm scarred by her face.*

  • Mr. J
    Mr. J 10 дней назад

    Wanna hear something scary?



    Hentai Haven closing down

  • Arts and Crafts
    Arts and Crafts 10 дней назад

    Oh hell noooooo
    That singing 😱😨😰😥😓😭

  • Arts and Crafts
    Arts and Crafts 10 дней назад

    Wanna hear something scary

    Heck yeah


    * hides in comments *


    Oof that was great😅

  • Miles Bagacina
    Miles Bagacina 10 дней назад

    Lol he should've called john wick for reinforcement...

  • Sheikh Meher Ali
    Sheikh Meher Ali 11 дней назад +1

    Hey I am sapphire! Wanna hear something scary?
    0:14
    Me- *MUSIC* ×_×
    Yay!!! *starts to dance*
    Whowhooooo

  • Mira Herondale
    Mira Herondale 11 дней назад

    She is not siren. She is Samodiva and they are not evil the most of the time. Their are very special part of our foklor.

  • Emil Zeynalli
    Emil Zeynalli 11 дней назад

    Respect To Ivan,Hero of the story

  • Evelyn Grimaldo
    Evelyn Grimaldo 11 дней назад

    U R S S