Sara Molina: Tekashi 6ix9ine's Guilty Plea Deal is No Prison Time by Snitching on Everyone (Part 1)

Share
Embed
  • Published on Feb 15, 2019
  • Part 2: goo.gl/zMP63e
    ----
    In this clip, Sara Molina sits down with VladTV to reveal how she's dealing with the incarceration of her baby's father, Tekashi 6ix9ine. Molina says that considering the circumstances she's holding up better than most people realize, while trying to maintain a sense of normalcy for their daughter. During the segment, she reads through the transcripts of Tekashi's plea deal, basically saying that if you read between the lines he's going to be able to walk away if he helps convict the other defendants. From there, she speaks on the integrity and fairness of that kind of agreement, while saying that her mind is blown when she looks through the paperwork.
  • EntertainmentEntertainment

Comments • 26 358

  • E Money
    E Money Day ago

    High I.Q. this one.

  • jaydayoungan vu
    jaydayoungan vu 11 days ago

    Nfl:Never Forget loyalty

  • Teco Jal
    Teco Jal 20 days ago +1

    Queen of whores makes kim Kardashian a virgin

  • Joe Niati
    Joe Niati Month ago

    she's bad as hell

  • Duwop 10k
    Duwop 10k Month ago

    Babymoms reading yo paper work on the whole internet probably getting f$#%*% by homies n she actually agreed to read yo paper work on the internet on sum wack ah shit 😂👎🏽

  • johnathan powell
    johnathan powell Month ago

    a 6ix9ine old rat if you reading you not a real blood and when you get home you need to stay out the streets before my dad knew i was about that life he told me the streets ain't for everybody thats why the made sidewalks you a side walk person bloods are in the streets i don't like you but its for your better being because if you don't listen you going to be dead

  • Grittybois JhaelonPosse

    She so cold ❤

  • LTS LURCH
    LTS LURCH Month ago

    No honor in the thieves an liar's gang y'all. Whol lotta snitch an throwing niggas under the buss shit

  • backend fayzoo
    backend fayzoo Month ago

    drinking henney like its canno garrowr

  • backend fayzoo
    backend fayzoo Month ago

    vlad gotta stop eating dick

  • Nicholas Bacardi
    Nicholas Bacardi 2 months ago

    How nice is her ass vlad ?????

  • mike brown
    mike brown 2 months ago +2

    *Free 6ix9ine the GOAT! king of NY free 6ix9ine*

  • John Muth
    John Muth 2 months ago

    Vlad hit that shit right after the camera off

  • Britt Britt
    Britt Britt 2 months ago

    Sis was struggling hard reading that little ass paragraph 💀💀

  • Angel Lawless
    Angel Lawless 2 months ago

    thanks Sara, but no one had to read in between the lines here.

  • Pappa Squally
    Pappa Squally 2 months ago +1

    This bitch need to get a line up or something 😂 I never seen no shit like that come off a hoe hairline 💀💀💀

  • Tay tay Ross
    Tay tay Ross 2 months ago

    U chould hear the hurt in her vocie when reading the stament

  • dnoflintstoner13dn Steeler

    I bet she got some good ass head!

  • Ef U
    Ef U 2 months ago +1

    we know he's a SNITCH, we dont need her to read anything

  • De Chiz
    De Chiz 2 months ago +1

    yall saying she look good, what's good with all that shit on her arm tho 😩😩😩

  • That’s Green
    That’s Green 2 months ago

    I don’t get why she’s not happy for him snitching it’s not affecting her in a bad way it’s like she doesn’t want her daughter to be with her dad

  • Angellica Sanchez
    Angellica Sanchez 2 months ago

    Idk why she's acting like that about the case ya it sucks but both grown men made that decision to follow through with the situation it happened to be kuddah that was the trigger finger on it do you want your baby's father to stay longer than expected?

  • T Moore
    T Moore 2 months ago

    She cold 🔥 you don’t hold your lady down she’ll hold her self down ! She was trying to tell ya he was a COP/AGENT the whole time 💯

  • Nikki Jennings
    Nikki Jennings 2 months ago

    She sounds just as stupid as rainbow bright!? Read between the lines!? 🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️

  • AJ Jones
    AJ Jones 2 months ago

    It’s a ton of snitches in these comments... maybe you shouldn’t deal w gangs if you gonna be a rat

  • Greg Zapata
    Greg Zapata 2 months ago +3

    Why’s this look like casting couch 👀👀

  • Austin Collin
    Austin Collin 2 months ago +1

    If she isn't a Law Abiding, Tax paying role model who's in the running every year for Mother of the year can someone please arrest this crazy bxtch.
    I would hate to have her as a mom or the mother of my kids which is sad cause she reminds me of my current baby mama.

  • Austin Collin
    Austin Collin 2 months ago +5

    Can't see this video without wanting too flush the toilet. Anybody else see a TURD being interviewed ?

  • Beast Boy
    Beast Boy 2 months ago

    Oh shit it’s Maria Suarez

  • 『B几』 NLE FLORIN
    『B几』 NLE FLORIN 2 months ago

    She cute I would smash hard on her 24/7

  • Teena Davis
    Teena Davis 2 months ago

    Did anyone peep how she said unbelievable. This is hollyweird. But the gag is they really wanted to get those niccas, who played themselves

  • Chris
    Chris 2 months ago

    Wow what a educated, classy woman..😂😂😂

  • Mitt Man
    Mitt Man 2 months ago +1

    Prime example of Don’t let IG be your OG paper 🧻 gangster smdh

  • Gigiie Gonza
    Gigiie Gonza 2 months ago

    She's such a snake at the end uff the day she still has something that belongs to him which is hiz daughter. And if these gangstas won't hesitate to hurt her or her kid she's so stupid family sticks together no matter what. Guess she really wants tekashi dead sounds like she's butt hurt that he dont want her but to take it to the extreme to want him dead and talk about him this way this bitch is trash.. He is still the father uff her daughter ..

  • Gigiie Gonza
    Gigiie Gonza 2 months ago +1

    She doesn't care ... Because it's not happening to her.

  • amah john ita
    amah john ita 2 months ago +1

    She singing out those transcripts, I know vlad hit after this interview

  • Kevian Price
    Kevian Price 2 months ago +1

    Snitching run in the relationship

  • Francisco M
    Francisco M 2 months ago +1

    He hit after the interview for sure 😫

  • Bob 1
    Bob 1 2 months ago

    No Instagram filters on this one haha. She's as fake as 69.

  • Walter
    Walter 2 months ago

    What she mean it was expected? Like she knew he would fold

  • Walter
    Walter 2 months ago +1

    You gotta read between the lines, no you dont. It says it pretty simple there.

  • caleb davis
    caleb davis 3 months ago

    She fucked up!!!

  • dub j
    dub j 3 months ago

    Shes beautiful

  • ls1killa
    ls1killa 3 months ago

    I would stick my tongue right in her butthole

  • Hineyman
    Hineyman 3 months ago

    im glad she dissapeared she tried hard af to b relevent after 69 went to jail and vlad is a fuckin clown to smfh dj vfed

  • woodbooger617 Smitty
    woodbooger617 Smitty 3 months ago

    Dammmn you ugly asf 🎯🤮💯

  • Armando Salinas
    Armando Salinas 3 months ago

    If u want to make some good money come to California do some porn

  • liagacha loser
    liagacha loser 4 months ago

    69 is in the jail and 35 years in de jail he deads need say to sara in instagram or Facebook plzz

  • IRun Nationz
    IRun Nationz 4 months ago

    She cute no cap

  • shannon thomas
    shannon thomas 4 months ago

    Stop giving stupid thots air time

  • Gabriel Morales
    Gabriel Morales 4 months ago

    Vlad a bitch for doing this

  • Lilly V Gutierrez
    Lilly V Gutierrez 4 months ago

    She has class this girl

  • E. Ruiz
    E. Ruiz 4 months ago

    Wtf she mean "read between the lines" ? Dumb bitch. You don't need to read between the lines when the paper says exactly what it means... Wtf stoopid!! Lol that's a dumb throwback to wack ass rata 69

  • E. Ruiz
    E. Ruiz 4 months ago

    This girl so basic looking.

  • C&K Empire Sisters
    C&K Empire Sisters 4 months ago +2

    Y’all really hating on dis man when they ain’t have no loyalty shiii they wanted to kill this man and y’all expect this man to give up and miss half of his child’s life for some people that wanted to kill him and she ain’t no real baby mama this petty asf and she sitting here reading papers that the man snitch on some people that tried to kill him he did that for his child and his career u should be happy and she has lost all my respect ✊ damn Sara u down bad for this shiii like 47 years don’t ur child need a father in her life to teach her life lessons and how to handle men and ur dumb ass Sitting here going against the man with the fans like damn bm’s really be plotting but noooo we gone sit here and talk about 6ix9ine let’s talk about how this hoe slept with his best friend damn y’all wrong 6ix9ine still my favorite rapper y’all sick

    • C&K Empire Sisters
      C&K Empire Sisters 4 months ago +1

      Mariakat X thank you I use to look up to her now I don’t have no respect for her no more

    • Mariakat X
      Mariakat X 4 months ago +1

      Exactly 👏 I feel so bad for 69 he should be free not locked up like I'm sure he never killed anyone

  • harlem 115th
    harlem 115th 4 months ago

    She look like gd neck lol

  • St. Reagle
    St. Reagle 4 months ago

    Smh this girl getting fame with no talent smh

  • wolfy
    wolfy 4 months ago

    He even bought the fake teeth im her mouth....now shes using that mouth to air him out. Shes just as bad.

  • Anonimni Profil
    Anonimni Profil 4 months ago

    🚨 🐀 🚨

  • AJ
    AJ 5 months ago +1

    these new york bitches dumb