Gary Owen Starts Beef With T.I., Kim Kardashian, Kodak Black, Delta Airlines + Everyone Else

Share
Embed
  • Published on Apr 17, 2019
  • Comedian Gary Owen drops in to say why he loves coming on The Breakfast Club and explains the beef he has with Delta Airlines. He also chats how he learned golf from watching Tiger Woods.
    Subscribe NOW to The Breakfast Club: ihe.art/xZ4vAcA
    Get MORE of The Breakfast Club:
    ► WATCH MORE: ru-clip.com/user/breakfastclubpowerfm
    ► LISTEN LIVE: TheBreakfastClub.iheart.com/
    ► CATCH UP on What You Missed: ihe.art/Dx2xSGN
    ► FOLLOW The Breakfast Club on Instagram: BreakfastClubAM
    ► FOLLOW The Breakfast Club Twitter: BreakfastClubAM
    ► LIKE The Breakfast Club on Facebook: BreakfastClubAM/

    Get more Power 105:
    ► Listen LIVE: power1051fm.com/
    ► Facebook: Power1051NY/
    ► Twitter: power1051/
    ► Instagram: power1051
    Gary Owen Starts Beef With T.I., Kim Kardashian, Kodak Black, Delta Airlines + Everyone Else
    ru-clip.com/video/2QdUnwkYtN4/video.html
    The Breakfast Club features celebrity interviews, Charlamagne tha God’s Donkey of the Day, Angela Yee’s Rumor Reports, DJ Envy’s mixes and so much more! Every guest visiting the world’s most dangerous morning show is grilled with their signature blend of honesty and humor. The results are the best interviews to be found on radio.
    #BreakfastClub
    #GaryOwen
  • EntertainmentEntertainment

Comments • 5 567

  • Melanie brown
    Melanie brown Day ago

    Dead at how many times envy said “tell em where you’re gonna be this weekend” with no response lmaooo

  • Santiago Delacruz

    She asked the dumbest, questions, for real

  • WithAmour
    WithAmour Day ago

    Lowkey sad this show didn’t happen! Could’ve been a classic.

  • scottieroc4eva
    scottieroc4eva Day ago +1

    gary and the breakfast club is pure gold!!! hahahahahahahaha im cryin!

  • Quisha Hinton
    Quisha Hinton 2 days ago

    Gary Owen is so UNDERRATED

  • Personal Diva
    Personal Diva 2 days ago

    Gary Owens is the best white comedian . I am black and he is the 'hee and.ha ha". He is natural. Don't go back to Jamaica and the strip club lol. That joke was the best. Don't get tempted. LoL 😀

  • Personal Diva
    Personal Diva 2 days ago

    DJ envy need to put some bass in his voice
    🤔

  • Dizzle Henriques
    Dizzle Henriques 3 days ago

    I watched the trap...and that movie seriously wasnt it lol

  • Jenny Dow
    Jenny Dow 4 days ago

    Lol. I never seen ctg laugh so hard on these.

  • jessie Parker
    jessie Parker 5 days ago

    Wanna watch a white guy walk on eggshells for 45 minutes. Here you go....

  • Joe Kolb
    Joe Kolb 5 days ago +1

    CTG always bringing race into everything.

  • Rafael Temple
    Rafael Temple 5 days ago

    They're so dumb that they don't even realize that he's showing how easy it is to get in black peoples' good graces

  • Ed Monix
    Ed Monix 8 days ago

    R KElly doesn't have hits??? Chamamale trippin.

  • A C
    A C 8 days ago

    Love Gary Owen! He's just naturally and effortlessly funny!

  • Black Legacy Entertainment

    Charlemagne is annoying. Im not even a comedian and I've written a joke in my head. I know what Gary meant

  • Thadagger HB
    Thadagger HB 9 days ago

    He Gayy

  • Violet Gabriella
    Violet Gabriella 10 days ago

    😩😩😩😩😩😩😂😂😂😂😂😂he said "Telemundo wouldn't pick it up"💀💀💀💀

  • Violet Gabriella
    Violet Gabriella 10 days ago

    "Call my wife's cousins" 😆😆😆😆😆😆😆😆

  • Dude From18th
    Dude From18th 10 days ago

    Gary Owen funny as hell..

  • Hajime Zero
    Hajime Zero 11 days ago

    Lol pre and post piss

  • Naruto uzumaki jr
    Naruto uzumaki jr 11 days ago

    27:36😂😂

  • David Huff
    David Huff 11 days ago

    I enjoyed the trap. Better than bad boys 1 & 2.

  • Sierra Stanton
    Sierra Stanton 11 days ago

    Yee is kool I like her. But sometimes she seem so clueless😂😂. She will stop a conversation just to repeat what someone has just said 😂😂

  • Patrick Simmons
    Patrick Simmons 12 days ago

    6:00 Wtf is Charlamange hahah he prejudice vs post lol

  • Pass Word
    Pass Word 12 days ago

    Lol this guy is something else 😂

  • justin Uh no
    justin Uh no 12 days ago

    Owens= win

  • Good Life
    Good Life 12 days ago

    I’m like Gary’s militant daughter I really wanna protest for Angela they always talking over her😂🤦🏾‍♀️and she has way more sense than envy dumb ass🤷🏽‍♀️

  • Taipari Waaka
    Taipari Waaka 13 days ago

    Gary Owen is the fucken MAN

  • lmhinspections
    lmhinspections 13 days ago

    Gary low key look like Scott storch on a profile shot when he has on shades

  • lmhinspections
    lmhinspections 13 days ago

    My dad drove for FedEx im not gonna deliver your mail 😂😂😂😂😂😂 Gary got comedic GOAT timing!

  • TIMC Booking
    TIMC Booking 14 days ago

    #TIMC
    #TimeIsMoneyCampaign
    🎶🎵🎶👁‍🗨
    🆘🆘🆘🆘

  • They Call Me Gator
    They Call Me Gator 15 days ago +1

    Black ppl so forgiving that we won't even let go of Bill Cosby, even tho he prolly the biggest serial rapist thats ever existed.

  • Tamika Odom
    Tamika Odom 15 days ago +2

    I LOVE GARY OWENS!! 😂😂 yes Black women do Love you 😍

  • Bob Jones
    Bob Jones 16 days ago

    he talks like gay Philly, like whlllber. Paige, rip, a good cat , funny as hell.

  • Shon Bentley
    Shon Bentley 16 days ago

    Yo wtf is goin on with the dolls behind Gary? 😂😂🤦🏾‍♂️

  • Bob Jones
    Bob Jones 16 days ago

    blacks , often don't show up for great one's, just look at jazz or blues,

  • Ali Altun
    Ali Altun 16 days ago

    Please do a show in London uk 🇬🇧 please

  • ATONEMENT ATONEMENT
    ATONEMENT ATONEMENT 16 days ago

    My kids are darker than Tigers kids 😆

  • Dessycomesalive
    Dessycomesalive 18 days ago

    Nothings better than a Gary Owen ANYTHING! We need more interviews 😩

  • B A.
    B A. 18 days ago

    He pronounced Newark completely wrong. It’s not “New-ark” it’s NORK.

  • Jayla Bonton
    Jayla Bonton 19 days ago +4

    I’m still watching this interview 😂

  • Peshto
    Peshto 20 days ago

    Charlamaigne "my donkey of the day is like standup....." TF!!!!!!!!!!!!!

  • Erica Acosta
    Erica Acosta 21 day ago

    This is the most entertaining interview I’ve seen from TBC. Owens is hilarious 😂.

  • Emmanuel Lagace
    Emmanuel Lagace 21 day ago

    He’s an original comedian.😂

  • Bec Spoor
    Bec Spoor 22 days ago

    I’m going to watch the trap now

  • Jay Chadwick
    Jay Chadwick 22 days ago +1

    😂😂😂

  • Soundshift Recordings
    Soundshift Recordings 22 days ago

    gary owens got his sociates

  • Kristin Thomas
    Kristin Thomas 23 days ago +1

    Bruh this was funny 😂😂😂

  • Maribel Cabada
    Maribel Cabada 26 days ago +2

    Can you please interview Gary once again!! I love this guy, He’s hilarious

  • JBAuthentic1
    JBAuthentic1 27 days ago +1

    0:20 Tommy.. we see u player

  • April
    April 28 days ago +2

    This was my favorite interview of 2019 😂

  • Barbara Wells
    Barbara Wells 29 days ago

    He ain't lying, THE TRAP was so bad!!! I compared it to some ones first attempt at filmmaking. Loved all the actors tho!!!

  • messiah e
    messiah e Month ago +5

    lmao when he said the black girls would ask him “why you here” why he know us 😂😂

  • gina sais quoi
    gina sais quoi Month ago

    I liked Gary Owens until this interview. He's racist and Idc who he's married to. He says wayyyy too many racist black jokes for it to be a coincidence!

    • Richard Dixon
      Richard Dixon 28 days ago +1

      No racist ever got so much black pussy

  • Quionte Gates
    Quionte Gates Month ago

    The Trap has been promoted like a mf lol

  • mslydia me
    mslydia me Month ago +2

    If BC does greatest interviews 2019 or decade .... by far this is one them.

  • rick owen
    rick owen Month ago +4

    He really hates *the trap* 😂😂💀

  • Kim Helm
    Kim Helm Month ago +1

    Gary was Luke, what are yall talking about I'm getting 20 more minutes of air time. Lol

  • Nayrobi Cruz
    Nayrobi Cruz Month ago

    I know he was disappointed 😔 with GOT ending