SWITCHING LIVES WITH TRISHA PAYTAS

Share
Embed
  • Published on Jan 17, 2018
  • Watch THE FULL MUKBANG on TRISHA's channel!
    ru-clip.com/video/GyGGmqtzNd4/video.html
    SUBSCRIBE to Trisha!
    ru-clip.com/user/blndsundoll4mj
    Trisha's Links!
    Instagram: @trishapaytas
    Twitter: @trishapaytas
    Patreon: www.patreon.com/TrishaTarantino
    iTunes: itun.es/us/W0ksjb
    Video Credits:
    DP Dance Video- Typo : @myTypoLife
    Hair + Makeup by Spencer Hedges : @paintedbyspencer
    “Freaky” Choreographed by Cedric Botelho:
    Instagram: @cedric_botelho
    RU-clip: ru-clip.com/user/cedricbotelho
    Dancer, Vincent Michael Braccia:
    Instagram: @_vincentmichael_
    Dancer- Giancarlo Annito
    Instagram: @giancarloannitto

    Producer: Jessie Buttafuoco
    IG: @JessieButtafuoco
    T: @jessbuttafuoco
    Merch - Amazon.com/ShaneDawson
    Click here to watch my short film, THE LOTTERY!
    ru-clip.com/video/msZPZ50Jq9c/video.html
    CLICK HERE to get my NEW BOOK "It Gets Worse"!
    www.amazon.com/Gets-Worse-Collection-Essays/dp/1501132849
    My Links
    My Other RU-clip Channel - ru-clip.com/user/ShaneDawsonTV
    Twitter - shanedawson
    Facebook - shanedawsonfans
    Snapchat - lolshanedawson
    Music.ly - shanedawsonsucks
    Merch - Amazon.com/ShaneDawson
    Business Contact:
    United Talent Agency
    T: 310.273.6700
  • ComedyComedy

Comments • 85 013

  • Leslie Snyder
    Leslie Snyder 3 hours ago

    he fucked up the eyebrows lmaooooooooo

  • Kylee Hill
    Kylee Hill 4 hours ago

    I wanna like be friends with them 😣 they're fun and funny and like ughhhh ❤ i love you both 😊❤

  • Makaylah Smith
    Makaylah Smith 4 hours ago

    okay but why is Shane such a good dancer

  • Allison Waddell
    Allison Waddell 5 hours ago

    Tell me why Shane looked like the 99 cent store version of Jeffery star at certain points 😂

  • A Day In Nikki's Life
    A Day In Nikki's Life 7 hours ago

    I can't watch this video ENOUGH times!!!! It was amazing and hilarious and SHANE, SERIOUSLY?? You've got some SKILLS with the dancing my friend!!! That video was LITERALLY EVERYTHING!!!! I will watch it a million more times!!!!! Love youuuuuu

  • Lil Jeb
    Lil Jeb 13 hours ago

    Hi-
    Shane: OMG HE WANTS TO FUC

  • Payton Pittman
    Payton Pittman 14 hours ago

    "we had our light snack" literally 100 chicken nuggets

  • Syfilis Band
    Syfilis Band 15 hours ago

    OMGosh! Loved it!

  • josie jacobson
    josie jacobson 16 hours ago

    Nobody:
    Not a single soul:
    Shane: Jason MooMOO

  • josie jacobson
    josie jacobson 16 hours ago

    That food looks so bomb.

  • marissa ann
    marissa ann 20 hours ago

    Trisha out her making me actually feel sad for her 🙄

  • Diaz Jasmine
    Diaz Jasmine 22 hours ago

    i have the exact same slides lol
    they are the ones with a pink bow

  • per son
    per son Day ago +1

    Omg. Look at the blanket to the right at 4:59

  • Rachel Wing
    Rachel Wing Day ago

    Take a shot every time Shane touches his wig

  • Lillian Fuller
    Lillian Fuller Day ago

    shane looks so happy

  • Hadeel Al-Doohan

    ummmmm the licence plate at 12:19

  • Leia Nickerson
    Leia Nickerson Day ago +1

    Trish isn't even fat so idk why people fat shame her?
    Also Shane KILLED the dance

  • Gacha Camila
    Gacha Camila Day ago

    Lmao when you said everyone wants to fuck me my friend said me too

  • Khristyan Acuna-Tyson

    found a Big Mac ;)

  • WeirdXXX X
    WeirdXXX X Day ago

    Name a more iconic duo.


    :>

  • maria.elena
    maria.elena 2 days ago

    i think the makeup artist's biggest mistake was trying to cover your eyebrows and draw new ones instead of trying to shape them with gel and stuff

  • Suga Kookie
    Suga Kookie 2 days ago

    Shane: I wanna fuxk myself-
    Spencer: *w-w-we-* thats a look, we can do that

  • Carly Musschoot
    Carly Musschoot 2 days ago

    Wait that intro was so sweet

  • diana barron
    diana barron 2 days ago

    Trish: let's get a tiny snack
    Shane at McDonalds: can I order 100 nuggets and two diet root beers do you want anything

  • TaelienEatingKookies
    TaelienEatingKookies 2 days ago +2

    but like- that McDonald’s employee was cute

  • Tamera Gappa
    Tamera Gappa 2 days ago

    Also I love you too because omg you are amazing and such a beautiful soul.

  • Tamera Gappa
    Tamera Gappa 2 days ago

    Honestly I love her. She is so down to earth and funny and so gorgeous.

  • Jenny Doan
    Jenny Doan 2 days ago

    This us just the remake of white chics

  • MaidMask
    MaidMask 2 days ago +1

    The fact that her mua doesnt know how to block eyebrows and shanes beard annoys the shit out of me lmao

  • Rowena Hilder
    Rowena Hilder 3 days ago

    You both are awesome ❤️

  • My-love-song —
    My-love-song — 3 days ago +1

    Shane
    We all love you we would always be here for you we will always support you no matter what we all love you and the peeps who are true will never leave(unless on a life crisis)
    We would never judge you for anything.you are aloud to be yourself every where all the time don’t ever change for someone else we love you the way you are

  • itzjackie_ uwo
    itzjackie_ uwo 3 days ago

    Can I be her

  • moon child
    moon child 3 days ago

    Woahh. I thought shane was jeffree lol

  • Lonely Babe
    Lonely Babe 3 days ago

    “ I know, it’s so much funner.”
    11:43 -Trisha 2018

  • Nevaeh & Heaven VIBEZ
    Nevaeh & Heaven VIBEZ 3 days ago +1

    The makeup artist should’ve just left Shane eyebrows the way they were! I mean c’mon BrUh

  • Chloe McKeon • edited 11 years ago

    Trish is definitely like my friend bc my friend on a MONDAY morning shows up in full makeup, high heels, nice put together hair, and carries her Starbucks with her EVERYDAY.


    love her ugh

  • Olivia Cline
    Olivia Cline 3 days ago

    I love when Shane was practicing the dance video and trish was in the back doing the dance like the mom from mean girls 😂

  • GWC Gaming
    GWC Gaming 4 days ago

    I feel so bad for Andrew how he juts recorded while they were eating... he was probably secretly drooling

  • Michelle Lang
    Michelle Lang 4 days ago +1

    Trisha no matter how much hate you get we all love u u are great life like A QUEEN GIRL!!

  • Kelly ت
    Kelly ت 4 days ago

    I like how when the two guys that where picking up Shane/trish they struggled so much lol

  • hey- adora
    hey- adora 4 days ago

    *this is everything.*

  • E.T Nation
    E.T Nation 4 days ago

    12:18 honestly what I needed is Shane jumping 😂

  • ChelleLovesWolves
    ChelleLovesWolves 4 days ago +9

    It’s almost been two years and I’m still not okay with how he left Shane’s eyebrows...

  • Leilani Blossom
    Leilani Blossom 4 days ago

    28:52 it is so hard to take Shane seriously when he’s wearing that wig and make up! 😂🤣

  • Nik Man
    Nik Man 4 days ago

    You are both filthy fat fck what’s there to switch

  • Sabrina Kathleen
    Sabrina Kathleen 5 days ago

    I almost peed my pants from laughing so hard at Trisha dressed up as Shane lmfao!😂😭 Seriously made my day🤣

  • Megan Berry
    Megan Berry 5 days ago +1

    All the tana references 😂

  • Julie Rigby
    Julie Rigby 5 days ago

    I love this vedo you'll should definitely hang out more

  • Gracey Bates
    Gracey Bates 5 days ago

    Was that Ryland in the car? 15:36

  • megan conway
    megan conway 5 days ago

    11:05 why he look like kris jenner tho

  • Jessy Mason
    Jessy Mason 5 days ago

    she's beyond adorable, watching her shove that last piece of doughnut in her mouth killed me 🤣🤣🤣

  • Jessica Judith
    Jessica Judith 6 days ago

    NIKADO AVOCADO!

  • Curlyyummyxox
    Curlyyummyxox 6 days ago +2

    Shane: I wanna.... f*ck us!
    me: ~chokes on food~
    me: BLOODY HELL MY DIRTY MIND!!!!!!!!!!!!!!

  • Simone Roberts
    Simone Roberts 6 days ago +35

    Shane to Trish: Wow that’s a lot of shoes
    Jeffree: Excuse me?

  • Megan McManus
    Megan McManus 6 days ago

    How come Trish has 2 cars and I have 4???

  • Louisa Rar
    Louisa Rar 6 days ago

    Butch
    It’s 2:30
    AND I WHANT NUGGETS WHITH CHEESE SOUSE!!!!

  • Gia 456
    Gia 456 6 days ago

    shane: u SoUnD lIkE mY tHeRaPiSt
    me: dying of laughter

  • jesus Gil
    jesus Gil 6 days ago

    I get bored bc she doesnt have enough money like jeffree omg dislike ewwwkk

  • xxlonely_mxxnxx x
    xxlonely_mxxnxx x 6 days ago +1

    The boys that hold shane be like " what did he eat?"
    Shane be like :" a hundred chicken nuggets