Buying a $15 Smartphone in China | Is it Possible?

Share
Embed
  • Published on Jul 8, 2018
  • Today, we run around Huaqiangbei discovering all the hidden (and unhidden) electronics markets. The goal was to try and find a smartphone for USD $15! Watch the video to find out how we did!
    Subscribe for more content!
    Add me on:
    Instagram: @Prateekig - instagram.com/prateekig/
    Some People by Dj PYC @pycmusic
    Music provided by Free Music for Vlogs ru-clip.com/video/To4lDU7gvNw/video.html
    ------------------------------
    • Contact the artist:
    @pycmusic
    pycmusic.bandcamp.com/
    instagram.com/pycproductionsmedia/
    facebook.com/PYCProductionsMedia
    twitter.com/PYCMoosic
    ------------------------------

Comments • 1 342

  • Gertrude Quarcoo

    Pls I need one. Can I give you my credit card to buy 4 for me

  • Sunel A
    Sunel A 2 days ago

    Iphone 6s plus in my country is $458 dollars

    • Sunel A
      Sunel A 2 days ago

      @Daniel Gaming oops i forgot but the real one in my country is $458 dillars

    • Daniel Gaming
      Daniel Gaming 2 days ago

      Bro the iphone 6 that she/he showed i forgot who was fake since, since when ooen is white screen it should be black

  • mikael olisa
    mikael olisa 2 days ago

    My girl friends is using iPhone 10 why am using Sam J4 so shameful Haha.!!.

  • Sandzak Kosovo
    Sandzak Kosovo 2 days ago

    No need for me to fly to China, I can get one easily for $15 here

  • Zeusas
    Zeusas 3 days ago

    they are selling my old phone for 53 and i bought it for 190 Well

  • Mobile Taha Vlogs
    Mobile Taha Vlogs 3 days ago +1

    8:37 was a guy laughing who agree

  • Kale Gale
    Kale Gale 4 days ago +2

    In Serbia, this phone is cheapest! About 7 dollars.

  • Jaydaayum
    Jaydaayum 6 days ago

    ru-clip.com/video/qVEr0kyjoOU/video.html show some love

  • Fan Richard
    Fan Richard 6 days ago +1

    How could be the $15 iphone i do not wanna bought it i wanna gave up

  • kxng azul entertainment

    You must be crazy

  • Malan lk
    Malan lk 8 days ago

    wow! what's that place? Actually, I can't imagine what are the prices of that phones, Because that are super budgets!

  • I need to pay my vegetable tax

    The phone you bought was like my mom’s old phone. She doesn’t use it now but my dad does and It’s still surprisingly usable. My Mom bought it since 2014 or something lol

  • Brit Whit
    Brit Whit 9 days ago

    That's what i'm talking about. Buying a Samsung.👍🏽👏🏾👏🏾

  • ur dad
    ur dad 10 days ago

    raghav ka bichhda bhai lagta hai

  • spycy gamer 001
    spycy gamer 001 11 days ago

    If you get a free broken iPhone x and you restore it for 5 dollars

  • Daniela Pacheco
    Daniela Pacheco 11 days ago

    Viajo hasta china para comprarse un Samsung ace 3??

  • Ggg Blogger
    Ggg Blogger 12 days ago

    In undia u git 1 dollar new phone in box androidloliopop

  • Ggg Blogger
    Ggg Blogger 12 days ago

    U moronn

  • General Leam TFT
    General Leam TFT 12 days ago

    This is really cool you've sent me over $6543 of this tool now available for you to speed up the registration
    makeonlinepyp.win?LiGe1q Great Work...

  • Darkwear GT
    Darkwear GT 12 days ago

    Next 200 dollar

  • Nikia
    Nikia 12 days ago

    2:42 like if you spot 3310 fakes

  • khalifa saif
    khalifa saif 13 days ago

    I think this phones is fake

  • ShutDowN -
    ShutDowN - 13 days ago

    Whhatt

  • Saro Ravi
    Saro Ravi 14 days ago

    Very bad #! I wont 25 dollars ...

  • Faisal Alam Official
    Faisal Alam Official 15 days ago +1

    Nehru place ka future 😂😂

  • キムリKimuri
    キムリKimuri 19 days ago +1

    1:47 .

  • leezy lecha
    leezy lecha 19 days ago

    i had that fon! it's call J1

  • Zaky Rimoe
    Zaky Rimoe 20 days ago

    That's common for me too XD

  • This is Calvin
    This is Calvin 20 days ago

    Haha I have also been here!

    • This is Calvin
      This is Calvin 20 days ago

      Oh actually I’ve not been there afterall lol
      I thought it was Hongkong

  • Miguel Salvador
    Miguel Salvador 20 days ago +1

    Just bought a new nokia 3310 for a buck that i bought from my neighbor

  • Yunes Kasasbeh
    Yunes Kasasbeh 21 day ago

    The iphones are used or ftesh from Apple (new)?

  • Namoh Gaming
    Namoh Gaming 22 days ago +3

    Fk u bruh 2018 but 768 mb ram 😧😧😧leave it bruh

  • xD3bod
    xD3bod 22 days ago

    Washong Bei its leik dT

  • Ulemj Ulemj
    Ulemj Ulemj 22 days ago

    China 🇨🇳 🤢🤢😂😂😖😡🤢🤢

  • Ulemj Ulemj
    Ulemj Ulemj 22 days ago

    Chinese speaking is very disgusting and don't buy Chinese things guys 😂 👌

  • Ulemj Ulemj
    Ulemj Ulemj 22 days ago

    Actually some Chinese womens are doing makeup lot because they're very very ugly 😂 if they clean the makeup they is like a monster

  • Ulemj Ulemj
    Ulemj Ulemj 22 days ago

    That's interesting fake phones 📱 Chinese people always made fake thing I hate China 🇨🇳 and Chinese people eat disgusting food lots of bad people fake things

  • FlyingCoww Shitface
    FlyingCoww Shitface 22 days ago

    wat songs are used?? please thank you

  • Aero TV
    Aero TV 22 days ago +1

    Omg in ksa we have phones for 10

  • NettUs
    NettUs 22 days ago

    I swear I had an exact same samsung when I was 7 years old 😂

  • Eevi Tyyskä
    Eevi Tyyskä 22 days ago

    I have that samsung when i was young well i have it still

  • Aesthetic Star
    Aesthetic Star 23 days ago +2

    2:51 LMAO TURN ON THE CAPTIONS

  • bagshitass
    bagshitass 23 days ago

    O e thing I've noticed about these dirty Indians...they think they are better than China and smarter, yet like dogs they run to Chinese products..they can't make shit themselves and they think they are better than the Chinese, lol...btw, that's for the Indians that know what I'm talking about.

  • CAR TUNING TIME
    CAR TUNING TIME 23 days ago

    She said sex instead of six😑

  • Miguel Diaz
    Miguel Diaz 23 days ago

    I would have also bought that iPhone 4 like it was just 25 dollars

  • LuigiFernandes69
    LuigiFernandes69 23 days ago

    This guy is like me trying to do a vlog when I’m with my friends and I got nothing to do so I just start saying random stuff

    • Prateek
      Prateek  23 days ago

      Pretty much 🤷🏽‍♂️

  • Victoryia Crosby
    Victoryia Crosby 23 days ago

    Not tobe rude but why u so cheep

  • 《 LISA 》
    《 LISA 》 23 days ago

    China number one

  • Rony Simon
    Rony Simon 24 days ago

    Pls upload more vedios

  • Du willst Was
    Du willst Was 24 days ago

    if i were chinese i would have beaten you in the face for free

  • Dash Films
    Dash Films 25 days ago

    please shave your face

  • Lee Games
    Lee Games 26 days ago +1

    Lee

  • meriati han
    meriati han 28 days ago

    Cheap

  • Happy chanel
    Happy chanel Month ago

    The phone is not rlly good😂

  • YourClone
    YourClone Month ago

    noodles??

  • THE KRAKEN IS HERE
    THE KRAKEN IS HERE Month ago

    Bro r u an indian

    • ur dad
      ur dad 10 days ago

      unfortunately yes he is indian😂

  • Alex Amusic
    Alex Amusic Month ago

    song in the end 8:23.........????????????????

  • jayce matters
    jayce matters Month ago

    It's probably from wish

  • calab the gamer
    calab the gamer Month ago

    Getting my content from family Dollar 😂😂😂😂

  • Ezekiel Nual
    Ezekiel Nual Month ago

    Theres 4 dollar phone

  • Tech X HD
    Tech X HD Month ago

    Is that your GF bro

  • Aya lungleng
    Aya lungleng Month ago +2

    I am in Brazil should I come to your unknown place for 15 dollar phone

  • Shadow Melody Gacha

    Android?
    Dude the video title says *iphone*

  • Ghanny Zahwa
    Ghanny Zahwa Month ago

    didn't expect that 😅😅😅

  • Mr. Unpredictable
    Mr. Unpredictable Month ago +1

    All these fake craps reminds me of my ex gf

  • DealToMrBean Atkinson

    She just dropped that gold phone like bruh

  • Ishrat Jahan
    Ishrat Jahan Month ago

    China sucks

  • Charlene Rich
    Charlene Rich Month ago

    25 USD is very cheap for i4

  • Charlene Rich
    Charlene Rich Month ago

    3 the size of the phone haha And 4 the Cam 😂😂😂😂😂😂😂😂

  • Aarsh Rai
    Aarsh Rai Month ago

    You must come Delhi....ChorBazaar. $50 for Iphone 8 plus...That must scare you😂