peachgabi
peachgabi
  • 6
  • 610 117

Comments

  • Dipali debbarma
    Dipali debbarma 16 hours ago

    Plsss part3 pls pls pls??

  • shreenidhi venkat
    shreenidhi venkat 16 hours ago

    Part 4 pls!!!!!

  • shreenidhi venkat
    shreenidhi venkat 16 hours ago

    Part 3 pls

  • K Oraon
    K Oraon 17 hours ago

    Bailey spend most of the time with sabina 😣

  • Sumant Kumar Sahu
    Sumant Kumar Sahu 18 hours ago

    That's buuuuulllllshiiiitt

  • Ana Claudia
    Ana Claudia 2 days ago

    I shipp

  • Chaoya Achao
    Chaoya Achao 2 days ago

    God bless their friendship

  • Syafiq Nurhashim
    Syafiq Nurhashim 3 days ago

    Omaigod, Filipino and Indian.. yes oh yes

  • Dipali debbarma
    Dipali debbarma 3 days ago

    Bailey&shivani so cute?

  • Sheane Irish
    Sheane Irish 4 days ago

    i miss ylona and bailey

  • Chinboithem Haokip
    Chinboithem Haokip 4 days ago

    Pretty ☺😊

  • Dili Raba
    Dili Raba 4 days ago

    Ok i admit they look so good together

  • abha singh
    abha singh 5 days ago

    I am sure who are saying they ship them most of them are kpop lovers. No offence though coz I am one too and I really love and ship shivley.

  • janvi doriwala
    janvi doriwala 5 days ago

    Plz part 4

  • janvi doriwala
    janvi doriwala 5 days ago

    Plz 4 part

  • Kayta Rechia
    Kayta Rechia 6 days ago

    Hmm why i miss bailona :((

  • Yo sucker
    Yo sucker 6 days ago

    They literally look so good together. Hope you make another vid soon, there are so many more shively moments now!

  • janvi doriwala
    janvi doriwala 6 days ago

    We want 3 part

  • Mai Mei
    Mai Mei 6 days ago

    Thanks you 🙏🏻🙏🏻😂❤️😍

  • tanya sharma
    tanya sharma 7 days ago

    hahah what if her father wilkl see this,,,lol haha

  • wanshailang kamar wanshailang

    Hopefully they will be the best couple for the future

  • Welcomestar Shabong

    My favorite couple💏🥰🤩

  • Obelbok Lyndem
    Obelbok Lyndem 7 days ago

    ❤ u shivley 😍💕

  • Obelbok Lyndem
    Obelbok Lyndem 7 days ago

    God bless u both shivani bailey ❤😘💕

  • Varsha Mahajan
    Varsha Mahajan 7 days ago

    Part 4 please!!

  • _ Laura
    _ Laura 8 days ago

    they are so cute❤️

  • Kanchi Sangma
    Kanchi Sangma 9 days ago

    I love shivani and Bailey 😙

  • Stream Dddd
    Stream Dddd 9 days ago

    Does anyone know where the first clip is from?

  • Althea Estrada
    Althea Estrada 9 days ago

    My bias! C H O I H Y U N S U K 😍

  • Althea Estrada
    Althea Estrada 9 days ago

    God Ye Dam😍🤣They are so talented!😭😍🤣

  • biot Sten
    biot Sten 10 days ago

    Part 4 please

  • Sejal reddy
    Sejal reddy 10 days ago

    Where is the last rap part from? If anyone have the link please do share

  • Sejal reddy
    Sejal reddy 11 days ago

    After all the interactions happening between them recently,i cant wait for part 4

  • zzz nana
    zzz nana 11 days ago

    Wow... The are made for each other 😍😍😍😍

  • Let Jae
    Let Jae 11 days ago

    Haruto and Yedam are gem🤘

  • zina boletche
    zina boletche 13 days ago

    GOD PLEASE bless YGE, BIGBANG, WINNER,IKON,BLACKPINK, TREASURE 13 AND OTHER ARTISTS INSIDE YGE. LET THEM STAY AND MAKE YGE POPULAR AND STRONGER AGAIN. IN JESUS NAME, I PRAY. AMEN. +

  • MegLow
    MegLow 13 days ago

    ALL YG RAPPERS CAN SING Jennie, CL,GD, Lisa,B.I, Minho Hyunsuk And some vocalist from YG can rap : Leehi , Yedam, Taeyang, Jisoo, Dara, June

  • Diego Vitor
    Diego Vitor 14 days ago

    Baylei e shivani são melhores amigos 😁

  • Shweta Puhar
    Shweta Puhar 15 days ago

    Watching this in September❤ waiting for part 4 plz upload it fast.

  • Leticia Domingos
    Leticia Domingos 16 days ago

    Sabina using a CNCO shirt, OMG

  • HARSHIT NIGAM
    HARSHIT NIGAM 16 days ago

    yeh kya tha bhosadik ab aakhe hai to dekheg hi dekhe bhi na kaha se chemistry dikhi

  • Ridoy Hasan
    Ridoy Hasan 21 day ago

    IT's to much. They are just friends. You people just doing the simple matter so much guilty.

  • Treasure13 Haru
    Treasure13 Haru 23 days ago

    You forgot to put Yedam's BoA Noona rap in KPOP STAR He's so young that time.

  • its liontaee
    its liontaee 23 days ago

    Itu yg video sama seungri liatnya dmn ya?😂

  • Choi is the new hyunsuk

    Search in Google: what treasure13 can't do Google: ERROR NOT FOUND

  • aishwarya mane
    aishwarya mane 24 days ago

    If they watch this vedios the will definitely fall in love with each other 😍

  • Obelboklyndem.com.9612427585 Airtel

    I like shivani and bailey❤👍✌👌❤💙💙❤❤

  • twotwogoisguedes
    twotwogoisguedes 25 days ago

    Joalin

  • Shravan Poonja
    Shravan Poonja 25 days ago

    Stay out of india u dumb shit

  • Tiasa Tilak
    Tiasa Tilak 26 days ago

    does anybody know what's the song at 2:00

  • Tiasa Tilak
    Tiasa Tilak 26 days ago

    as much as I ship Shivani and Bailey I don't see any kind of "friendship" between them :(

  • Andrea jeyn
    Andrea jeyn 26 days ago

    I'm sorry but bailey is for ylona

  • P h
    P h 27 days ago

    Awe! ! I know that soku bachi vira song and action too (though it's different )

  • Only Apink
    Only Apink 27 days ago

    joaley for ever

  • Choi is the new hyunsuk

    Hyunsukie my bias 💜

  • legendary gamehunter

    oh common that's nothing they are just friends shiv deserve way better than Bailey ... someone like me

  • MsGoddessOf 2012
    MsGoddessOf 2012 27 days ago

    2:46 better <3

  • Ishita Pearl
    Ishita Pearl 27 days ago

    Please post part 4 also

  • Giovanna Miros
    Giovanna Miros 28 days ago

    Pisa em Joaley

  • Sofie T.
    Sofie T. 28 days ago

    Dude, Shivani is GORGEOUS

  • Raymara Silva
    Raymara Silva 28 days ago

    Sou aquela que shippa todo mundo com todo mundo 😂😂

  • just for fun
    just for fun 28 days ago

    woowwwww...shively i just love them😍😍😍 though its my first time..please i wanna see more

  • Wanbha Sohmat
    Wanbha Sohmat 28 days ago

    OMG Bailey you r so cut

  • Wanbha Sohmat
    Wanbha Sohmat 28 days ago

    OMG Bailey you r so cut

  • PCHOGWA
    PCHOGWA Month ago

    on this interview ru-clip.com/video/h3E_LhJbtM4/video.html Noah say something to Bailey when Shiv starts to dance at 2:18 👀

  • mbb xl
    mbb xl Month ago

    my favorites

  • Tiasa Tilak
    Tiasa Tilak Month ago

    what was that dance at the end.??

  • villbi k
    villbi k Month ago

    I request immediate shipping!!

  • Nisha Choudhary
    Nisha Choudhary Month ago

    India and Philippines always looks good together 😊😊

  • Ayesha Rivas
    Ayesha Rivas Month ago

    Well YG artist are everything......everytime they will debut a group they will be a legend and will become a hit......even though yg artist doesnt make a lot of songs but once they release it will blow up like crazy....even just the announcement🔥🔥🔥....We are all saying YG is the most bad,annoying,etc....but bro we wouldnt have met this legend artists without him

  • Arão Lena
    Arão Lena Month ago

    Aaaaaa shippo muito

  • S
    S Month ago

    "Just friends".

  • Heena Anis
    Heena Anis Month ago

    Plz part 4

  • Neyanta Rai
    Neyanta Rai Month ago

    I love them. I ship them hard 😍😍😍😍

  • sla haha
    sla haha Month ago

    Oh, they're cute.

  • Pyndaplang Paliar

    pleasesssssss made a part 4,5,6 pleaseeeeesssss they're so cut

  • ꓘRUNK 〤Gaming

    PART 4 PLEASEEEEEEE💗💗💗

  • SHIVANGI MODIRAK
    SHIVANGI MODIRAK Month ago

    What is that song at 2:12

  • cheks flex
    cheks flex Month ago

    *feeling jealous*

  • Isamara Nogueira
    Isamara Nogueira Month ago

    Gente eu nem sabia que esse shipp existia ...... já shippo

  • a l
    a l Month ago

    qualquer shipp que inventam: a eu : socorro quero ver os filhos

  • BLACkPINK ICKONIC

    Who r they

  • crazy maniac
    crazy maniac Month ago

    Ship them to island

  • Goin Bulilit
    Goin Bulilit Month ago

    Miz TREASURE13 ♡♡♡

  • Akshaya Sasidharan

    OMG! I I LOVE THEM BOTH TOGETHER 😭❤

  • Lorde vlog P
    Lorde vlog P Month ago

    Bailey so handsome..👍😍

  • toshe yosihi
    toshe yosihi Month ago

    Bailey at ylona paden.

  • Marylang Kharsyntiew

    Wow the members of this group wr so cute both boys n girls ..... .wow like ur group keep it up👍👍👍

  • Shabnam Choudhury

    If that’s so it’s good but in a recent interview he said that he’s still in love with Ylona Garcia

  • helloysa kethllyn

    Agora não sei mas se shippo ele com a joalin ou com a shivani

  • Chanyeol Baekhyun

    so in love with them

  • Dream Catcher
    Dream Catcher Month ago

    They look pretty good acting as Aladdin and Jasmine 😏

  • Mashi Nee
    Mashi Nee Month ago

    Love the intro🤣HYUNSUK HAHAHAHAHAAHAHA

  • Amandinha Porto
    Amandinha Porto Month ago

    Que fofuraaa

  • AshisThapa
    AshisThapa Month ago

    I like intro 😂

  • Adrienne
    Adrienne Month ago

    I miss ylona and bailey together.

  • Aiman Shafiq
    Aiman Shafiq Month ago

    2:38 WHATTTTTTT

  • Aiman Shafiq
    Aiman Shafiq Month ago

    What song yedam rapping to ?

  • Sbinky _TJ
    Sbinky _TJ Month ago

    God Yedam . My bias is the best👑

  • Tonzou Ngazou
    Tonzou Ngazou Month ago

    haha its kind of weird seeing this but its funny.